GEFELICITEERD! we zaten er denk ik ook allemaal op te wachten. Wat een geweldig nieuws! ik ben zo blij voor je! moge Allah jou en nieuwe gezinnetje beschermen en er voor zorgen dat jullie op het juiste pad blijven! wat hebben jullie een mooie naam uitgekozen! je hebt me wel een beetje op het verkeerde been gezet hoor, ik dacht namelijk ECHT dat het een meisje zou worden in ieder geval heel veel geluk toegewenst als Allah het wil en ik denk dat je binnenkort wel komt om je bevallingsverhaal te vertellen als Allah het wil heeeeel veel liefs en een dikke kus voor Hamza Sakinah
lieve wardi..van harte gefeliciteerd..! Moge Allah hem leiden op Zijn pad en moge hij een vrome moslim worden! Met de wil van Allah heb je een gemakkelijke bevalling gehad.. geniet van je wondertje en doe rustig aan.
Hey lieve dames! Hoe gaat het met jullie? Met mij goed! Ben gisteren naar de gyn geweest voor een uitgebreide onderzoek, baby maakt het heel goed bij mammie, weegt al 1013 gram! Loopt dus voor met de groei, ben daar heel blij mee. Ik heb helaas wel schimmelinfectie, maar heb daarvoor wat voorgeschreven gekregen. @iman: misschien leuk als we ook zo'n lijstje bijhouden met wie nog moet bevallen? Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend dames, kan wel zo'n lijstje maken : )! Groetjes
13 maart *Edit mod: niet-nederlandse taal verwijderd*! he bah vervelend joh een schimmelinfectie.. moet je vragen bij je huisarts of verloskundige naar zo'n tablet die je vaginaal inbrengt ben je er binnen een paar dagen vanaf! brand wel als een gek vlak na het inbrengen maar dan is maar alles dood hehe! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook gehad..
Ow nee ging net ff terug lezen eerst Allahin kulu ik vind het echt eng ben bang dat ik gewoon niet weet hoe of wat. En ook na de bevalling dat ik iets fout doe of dat ik niet weet wat ik moet doen als hij begint te huilen ofzo ik vind het echt ''eng'' met ALLAH's wil komt alles goed hoop ik
Ik 13 januari! (mijn dokter zegt 20 januari maar dat berekend ze vanaf de eerste keer dat ze het kind op de echo heeft gezien en dat was met 28 weken en ze loopt gewoon ietsjes achter op groei.. maar wie weet..Allah weet het het beste wanneer de baby komt. ) meis, ik vond het ook heel erg eng in het begin...bij mij kwam de bevalling van Eslem zo plotseling dat ik eigenlijk niet veel tijd heb gehad om bang te zijn (maar je had me in paniek moeten zien toen ik opeens te horen kreeg dat ik die avond zou bevallen ) En ik was ook heel erg bang om het kindje vast te houden..straks zou ik het laten vallen en hoe moest ik het vast houden etc. (ik had nog nooit een baby vastgehouden) maar dat gaat allemaal zo natuurlijk...dacht er geen moment bij na daarna..
ik denk dat het meeste komt door onwetendheid ik bedoel ik weet niet hoe of wat heb geen andere kinderen mijn moeder is overleden mijn schoonmoeder woont in turkije ik denk dat het meer is van wat na de bevalling ik weet niet wat ik moet doen etc
Je krijgt toch wel kraamhulp? Die leert je al een hoop! Ik had hier ook geen moeder, schoonmoeder of familie helaas. Maar het ging allemaal vanzelf
@meryem ja idd ik krijg gelukkig wel kraamhulp ik hoop dat ik daar veel van zal leren. Meestal zeggen ze ok dat het na de bevalling eigenlijk wel van zelf gaat
Overzicht Thee met baklavas Mama's 13 januari 2009 AllahinKullu - 2e kindje 12 februari 2009 tirtilisko 13 maart 2009 Iman - 3e kindje 21 maart 2009 Mommy2be - 1e kindje GEBOREN 15 december 2008 - Wardi van een jongetje Hamza (1e kindje) Ilja, als je ook op het lijstje wilt moet je eve je uitgerekende datum vermelden! O ja, leuk om erbij te noteren hoeveelste kindje het wordt! Bij mij de 1e, en bij jullie?
alles leuk en aardig maar dit gaat te ver.... vind het helemaal niet erg dat jullie een eigen topic hebben, maar hou het daar dan ook bij! voor het overzicht van de mama's is dit topic bedoeld! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=68 sorry hoor... als jullie een eigen overzicht willen maken, dan is het beter om een eigen site te creeëren
Te ver? dit is maar een forum : S! Jeetje, als je niet eens normaal iets kunt doen of er wordt wel kritiek geleverd. Ik denk dat wij niet tegen de regels in gaan, we houden ons netjes aan de regels. Ik zie ook niet in waarom er geen lijstje gemaakt mag worden? Dit lijstje is heeel beperkt zoals je ziet. Er zijn op de bevallingslijst al topics toegewijd aan de bevallingsdata en als we een eigen topic openen, word dat verwijderd. Ik ben uitgerekend in maart en klets ook gezellig met de maartmama's mee, maar dit is een apart clubje, ook wel leuk om met de clubleden te kletsen over zwangerschap. In dat lijstje staat enkel wanneer we zijn uitgerekend, we konden dat net zo goed ook in onze ondertekening doen, of mag dat ook niet, omdat we dat perse in de bevallingslijst moeten doen Ik kan me enkel bedenken dat de mods hebben gezegd dat de voertaal in dit topic GEWOON Nederlands is en dat er geen andere niet-Nederlandstalige termen mogen gebruikt worden, op engels, frans en duits waarschijnlijk na en verder aan de forumregels houden. Keek even of je een mod was, maar zo te zien niet, dus hecht ik weinig waarde aan wat jij wel of niet te ver vindt gaan. O ja, als het jou zo erg stoort zo'n lijstje, had je beter een mod moeten inlichten hierover en niet zomaar kritiek leveren op dit topic, dat verpest het min of meer. Een eigen site maken hiervoor, wat een onzin zeg.. ik wist niet dat jij zoveel zeggenschap had over het zwangerschapsforum. Ik dacht dat wij hier nog altijd vrij zijn om te doen wat we willen mits we ons aan de regels houden van het forum. Ach ja als het niet mag lig ik er niet wakker van hoor : ) Mods, laat maar weten of het mag hoor. Sorry als ik te bot overkom, vind dat dit gewoon gezegd moest worden hoor. Ben die kritiek zo spuugzat, moet gewoon eve kappen hoor. Pfffpfff, zeur zeur zeur. Gegroet
@Mommy2be ik val je niet aan..... zeg alleen maar dat er al een bevallingslijst is! waar ik over viel was dat er een aparte lijst gemaakt werd over de bevallingsdata van de "baklava's" (of zeg ik nou ook weer iets verkeerds?) heb ook gevolgd hoe het met wiardi (gefeliciteerd meid) ging, leefde met haar mee, dus ga me niet zeggen dat ik jullie dit topic niet gun..... en ja... ik heb hier melding van gemaakt bij de mods, puur en alleen om het feit dat er bevallingslijsten zijn en dat ik vind dat er geen nieuwe lijst nodig is hier! van welke groepering dan ook.
Tja zelf weten meid. Tmag verwijderd worden, dat interesseert mij vrij weinig. Lig niet wakker van zo'n lijstje. Dacht alleen wat gezelligheid in de tent gooien, maar als dat niet op bepaalde manieren kan.. dan niet : ) Enne.. je bent vrij om dit topic te lezen of niet, of je het nou gunt of niet. Ik ga in ieder geval geen meldingen maken van mensen die ook een soort van lijstje maken om op de hoogte te zijn van wanneer de dames uitgerekend zijn. Wist niet dat mensen zo erg konden ergeren aan zulke onbelangrijke zaken. Leef en laat leven! Er zijn genoeg dingen op de wereld waar men een punt over moet maken, maar nie zoiets
oh my gosh! Ik vind dit dus echt belachelijk en als de mods het er mee eens zullen zijn nog belachelijker. We zijn sowieso maar een heel klein clubje en vinden het gewoon leuk om een overzichtje te hebben binnen het clubje. Dat is toch gewoon leuk! Ik klets al 3 jaar mee met de september mama's 2006..(daarvoor op het bevallingsforum daarna bij de mama's) en toen we allemaal opnieuw zwanger raakte werd er ook weer gewoon een nieuw lijstje gemaakt met de bevallingsdatums..dat zou dus ook niet mogen dan want het is niet binnen het bevallingsforum maar binnen het mama's forum. er worden wel vaker binnen topics lijstjes en overzichtjes gemaakt. het zou absurd zijn als dat nu verboden is. En ik krijg nu echt sterk het idee dat sommige mensen hier dus meelezen om op zoek te gaan naar iets wat we fout zullen doen volgens de regels (of volgens die persoon zelf) om lekker te kunnen klagen..met als uiteindelijk doel dat deze topic gesloten zal worden.
Ben het helemaal eens met mommy2be! er staan ook echt maar 4 namen op de lijst.. ik neem aan dat het niet echt iets is om je zorgen over te maken