ik ga het hier dan goed in de gaten houden of het nu maandag of dinsdag is. want turken beginnen normaal op dinsdag pas. maar als het al maandag is beginnen we dan alvast
volgens de lijst die we thusi hebben is het op maandag...het ligt aan de maan wanneer die te zien is.. maar 9 van de 10 keer klopt het zoals de lijst...
wij beginnen morgen. iedereen al vast een gezegende ramadan dat Allah het jullie makkelijk mag maken. ramazan mubarek olsun
wat eten de meeste van jullie eigenlijk in de ochtend. eieren zijn volgens mijn man niet zo heel goed idee omdat ze je halverwege de dag gaan opstoten. dus was ik benieuwd aangezien we allemaal wel moslim zijn maar wel van verschillende landen eigenlijk. wat eten jullie in de ochtend
Als wij bij mijn moeder zijn. Bakt mijn moeder in de ochtend meestal iets. Bijvoorbeeld kottelet, loepia's of iets, gewoon wat snel klaar is. met wat soep. of gehakt met brood of iets. Als ik thuis ben met mij man. Ben ik meestal lui en heb ik geen zin om iets te bakken of zo in de morgen dan eten we gewoon brood met beleg en met wat soep erbij of eieren of zo. Gewoon iets simpels
Ik smeer gewoon een broodje (of een tosti) en neem wat yoghurt ofzo. Beetje fruit vind ik ook lekker 's ochtends. Als ik dat zat ben dan wissel ik af met crackers, ontbijtkoek of iets dergelijks. Verder een kopje thee, sapje en/of water. Oh ja, dadels ook! Ramadan mubarak (een gezegende Ramadan)
iedereen een gezegende ramadan... wij eten gewoon brood met beleg, soms soep. Heel zwaar ontbijten we niet. Ik krijg meestal daar last van.
allemaal een gezegende maand ramadan toegewenst! Ik moet er wel even bij zeggen dat ik het echt aardig vind van de niet moslims om hier ons ook een fijne ramadan maand toe te wensen, bij deze bedankt! Echt lief! Ik ben gister ongi geworden en baal aan de ene kant! ik begin dus wat later maar aan de andere kant heb ik wel geluk. zo hoef ik minder in te halen! Ik ontbijt denk ik gewoon met wat muslie ofzo met yoghurt