Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    haha het nieuws was al gemeld alle lof zij Allah! ik kon de hele dag niet op het forum elke keer een foutmelding dat de site niet bestaat... grrrr...

Ik kan wel even de naam melden hihi...

Muslime Isra met puntje op de u krijg dat niet voor mekaar... :S

Ja het was het patatje.. helaas... gelukkig geen last meer van gehad.. een beetje opgeblazen gevoel.. gelukkig hadden de kindjes nergens last van! Ameen had alleen zure poep maja das niet zo erg snel verschoond en klaar!

haha ijspegels idd ja

Ja die borstonstekening was echt pijnlijk.. je verstopt... maar toen ik meer ging wisselen in positie met bv ging het zo weg... oppassen hoor... en masseren helpt heel erg om verstopte kliertjes los te krijgen en lauw of warm water zo boven de wasbak hangen of onder de douchekop of warme washandjes! ook een paracetamolletje kan opluchten tegen de pijn maar wegmasseren is het beste!

Ja blije doos van de prenatal.. ja ze kijken niet naar het formuliertje maar heb die nog niet binnen :( de dozen die ik had bij firdaous en ameen waren best leuk.. pakje luiers speeltje rompertje.. uhm... boekjes.. fruithapje... maar als ik je zo hoor zijn ze aan het bezuinigen hahahaha.. economische crisis?

Meer mensen problemen met de site gehad?

2. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    zat net te kijken op mn banner nog 2 maandjes en 2 dagen met de wil van Allah of zelf ietsje eerder... toch wel een beetje eng nu weer alles zo dichtbij komt.. ben heel erg nieuwsgierig... maar toch ook wel blij als alles achter de rug is de bevalling enzo.. blijft toch iets wat je niet kan voorspellen hoe het zal gaan.. met de wil van Allah zal het zeker goedkomen..

tartilisko hoe is het nu met je?

3. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Lieve Allahinkullu, gefeliciteerd met je mooie dochter! als Allah het wil zal ze een goede moslima worden. geniet ervan en rust lekker uit lieverd!

@iman: gelukkig hadden de kindjes er geen last van idd.

ik had ook problemen met de site. ik denk dat hij even "overload" was :p
    ik kan me best voorstellen dat je nu een beetje zenuwachtig begint te worden. ik heb het al en ik ben nog niet eens zwanger (als ik aan de bevalling denk :p) maar idd komt goed als Allah het wil. veel doea maken :)

ja, die verstopte klier deed al pijn, kan je nagaan een borstontsteking. ik had idd een kruik gezet op mijn borst en gemasseerd. schrok wel even hoor toen er niets uit kwam met kolven

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Lieve Allahinkullu, Gefeliciteerd! Moge Allah swt haar zegenen!

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Allahinkullu: gefeliciteerd met jullie dochter! als Allah het wil zal ze een goede moslima worden!!

6. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Lieve Allahinkullu,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
    Moge Allah haar leiden en begeleiden in haar leven.

Geniet van je kraamtijd.

Ilja

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hey meiden,

even heel snel.

Ben vrijdag om 12 uur savonds naar het ziekenhuis gegaan. Bleek dus al 4 cm ontsluiting te hebben. maar had dus echt enkel wat ongie krampjes.
    Moest meteen blijven. In de kamer me kleding uit doen en werd me gezegd even lekker rond te lopen dat zou het bevorderen en zou haar hoofdje goed naar beneden zakken. Toen ze dus iets later kwam en even ging kijken had ik 6 a 7 cm ontsluiting..en liep nog steeds vrolijk rond hihi..voelde echt niet veel. Daarna gingen ze het hartje luisteren...daarna nog een keer controleren en toen was het 7 a 8 cm. en toen begon ik wel een beetje pijn te krijgen hehe (ok best wel veel ) mocht ook af en toe beetje naar beneden persen. Op een gegeven moment liepen ze weg..en toen kreeg ik toch een perswee..ik snel me man proberen duidelijk te maken dat hij echt iemand moest roepen want dat ze er aan kwam hehe..toen kon ik het niet meer houden en kwam er toch een oerkreet uit. en volgens mij was ze echt diep gezakt..of het hoofdje te zien was weet ik niet. Dus iedereen kwam in paniek aanrennen. Lag namelijk nog in een gewone kamer (om de weeen op te vangen) maar de bevalling vindt plaats in een speciale ruimte. Dus ik moest..met die persweeen..in een rolstoel..werd in sneltrein vaart naar beneden gereden..daar neergezet..en toen 4 keer persen ofzo was ze er. Het deed verschrikkelijke pijn hehe..maar ze was er binnen 10 minuten.
    Heb al met al denk nog geen 1.5 uur eht pijn gehad. En ze was er binnen 3 uur en 20 minuten.

Een heerlijke bevalling dus!

mijn moeder en zusje zijn meteen gaan boeken toen ik zei dat ik ontsluiting had en hebben die ochtend om half 10 vliegtuig genomen dus ze waren hier gister om 2 uur en blijven lekker 2 weekjes hier.

Ze heet inderdaad Müslime Isra en weegt 3 kilo en is 50 cm.

8. Sahara

Sahara Niet meer actief

VAN HARTE GEFELICITEERD LIEVE ALLAHINKULLU MET JE DOCHTERTJE MUSLIME ISRA!

Moge Allah haar altijd leiden Moge Allah haar altijd beschermen en Moge Allah haar zegenen met al het goede , en mag zij opgroeien tot een vrome moslima Amien.

meis geniet ervan he, nu is de beurt aan jou! alle lof is voor Allah

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gefeliciteerd met je prachtige dochter...ze heeft een aparte naam maar wel mooi...

Moge Allah haar altijd leiden Moge Allah haar altijd beschermen en Moge Allah haar zegenen met al het goede , en mag zij opgroeien tot een vrome moslima Amien...

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Geweldig meid! MashAllah!

11. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Vrede zij met jullie, hoe gaat het ermee?

Allahinkullu zal wel heerlijk aan het genieten zijn : D. Klinkt goed die bevalling...wil ik volgende keer ook wel : )

Ik mag sinds vandaag weer deelnemen aan het gebed, jippie jeej. Ben nu echt clean : D

Was wel ff wennen, de kleine boef was wakker en wilde aandacht. Heb 'm maar naast me neergezet in zijn wipstoeltje en tussen de gebeden door even aandacht gegeven, ging heel goed. Alle lof is voor Allaah.

Het breien gaat ook goed (wel erg langzaam en ik laat af en toe een steekje vallen waardoor ik in paniek raak haha). Zoals mijn 'schoontante' zei, als ik in dit tempo doorga dan is het sjaaltje pas van de zomer klaar en kan ie 'm niet meer om, hahaha. Gemeeeeen!

@Mommy2be, hoe is het met jou en je buikbabietje? Het gaat nu best hard he die laatste weekjes? Spannend hoor. Doe maar lekker rustig aan!

@Iman, jij ook je laatste weekjes in gegaan. Ben je er al uit wat betreft naam? Die mogen we vast nog niet weten he? : )

@meryem, ik ga jou nog effies pb-en over het anticonceptieverhaal...heb nog wat vraagjes aan je.

12. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    lieve Allahinkullu

gefeliciteerd met je dochter. Ik ben blij dat het goed is gegaan. Ook een hele mooie naam die jullie hebben gegeven.

Moge Allah haar beschermen

liefs Zahra

13. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    NEEEE lekker niet lekker pu huh!

Haha nee is wel zo leuk he om nog even iets geheim te houden! :p

14. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    Hahaha Iman, ja ik geef je groot gelijk hoor. En ik ben dol op verassingen, dus ik kijk er naar uit : )

15. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Gegroet lieve dames,

Ik dacht even dat zp aan het verhuizen was, dus niet : ) Wat lees ik nou, bevallingsnieuws? Joeppie, weer een frumpie erbij. Gefeliciteerd AllahinKullu. Mooie naam voor je dochtertje! Moge Allah je meisje beschermen en zegenen. Fijn dat alles goed is gegaan, lekker een vlotte bevalling gehad zo te lezen. Geniet van je kraamtijd. Leuk dat je moeder en zusje er zijn.

Sakinah, gelukkig gaat het beter met je borst. Ik kan me helemaal niet voorstellen hoe dat is, dat je borst hard wordt enzo. Ik heb tot nu toe eerlijk gezegd vrij weinig gelezen over borstvoeding, misschien moet ik dat maar es gaan doen. Ben ik tenminste wat voorbereid, geen zin om later nog helemaal uit te gaan zoeken hoe en wat.

Iman, wat lekker zeg frietjes met mayo! Maar wel 10 keer minder van je diarree, best apart dat dat door de frietjes gekomen is. Ik krijg door hele andere dingen diarree haha. Het gaat inderdaad snel nu al weer bijna 2 maandjes voor het zo ver is i.A! Ik voel het ook allemaal zo dichterbij komen, spannnnnend!

Wardi, lang niet gesproken hihi. Zo te lezen gaat het goed daar met jullie. Wat leuk dat je begonnen bent met breien joh, ik wil dat ook zo graag leren maar ik zou niet weten van wie. Tante L. die kan het wel, maar die woont inmiddels ergens anders. Ik heb wel doodleuk 2breistokken of hoe die dingen genoemd worden, maar ik kan er vrij weinig mee. Ik probeerde nog eve op het internet rond te neuzen, maar ik werd er niet wijzer van. Haha leuke opmerking van je schoontante, als je vaker oefent dan heb je het zo onder de knie! En je bent verder lekker uit genifaast, nu eve wennen weer met de tijdindeling maar wel slim dat je Hamza gewoon naast je legt in zijn wipstoeltje.

Hier gaat het verder wel goed hmdl. Zo hier en daar kwaaltjes maar dat hoort erbij. Iman, zit jij tegenwoordig ook zo snel vol? Het vreemde is, dat ik kort erna weer honger krijg. Dus als ik bezig ben met eten, ben ik misschien wel een uur kwijt maar zoveel geduld heb ik niet haha. Tijdens het eten maakt baby het ook niet al te gemakkelijk voor me, overal en nergens schoppen waardoor ik niet echt kan genieten van mn hapjes. Wel schattig zeg! Ben al blij dat ik baby zo actief voel. Heeft het vast lekker bij mama in de buik hmdl.

Ik ga even verder koekeloeren op het net en dan eve een wasje ophangen. Nu ik het over de was heb: moet ik perse een ''speciale'' waspoeder kopen om de kleertjes van baby te wassen? Ik ga sowieso de kleertjes wassen met die lekker witte robijn, hmmmm.

Fijne avond dames,
    groetjes!

16. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    @ Allahinkullu, wauw! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje, en wat een mooie naam zeg.

Zo dat ging weer snel zeg, en weer had je die 4 cm ontsluiting waar je niks van voelde, geweldig.

17. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    :baby: Overzicht Thee met baklavas Mama's :baby:

12 februari 2009
    tirtilisko - 1e kindje - geslacht: jongen
    13 maart 2009
    Iman - 3e kindje - geslacht: meisje
    21 maart 2009
    Mommy2be - 1e kindje - geslacht: geheim
    ? april 2009
    Ilja - 2e kindje - geslacht: meisje

GEBOREN
    05 november 2008 - Sakinah van een meisje Sarah (1e kindje)
    15 december 2008 - Wardi van een jongetje Hamza (1e kindje)
    11 januari 2009 - AllahinKullu van een meisje Müslime Isra (2e kindje)

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    wowwwwwww ben ik de eerst volgende :D ben wel bang hoor hihi

19. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Far far away...
    : )

Als je straks voorbij week 38 bent (met Allaah's Wil) en je voelt nog niks van een bevalling op komst, dan ga je nog snakken naar weeen! haha.

Ik weet nog dat ik echt zoiets had van wanneer mag ik nou eindelijk eens wat voelen...

Bang hoef je niet te zijn, het gaat zoals het gaat, gewoon positief erin gaan en met Allaah's Wil komt het helemaal goed.

Gaat Allahinkulli ons straks op de hoogte houden als het bij jou zover is? : D

20. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Lieve zussies, ik had dit bericht al geplaatst bij Zwangerschap maar ik ga ook hier een poging wagen:

Ik voel mn baby sinds een paar dagen rechtsonderin veel schoppen. Ook iets daar boven naar mn ribben. Ik voel het enkel aan de rechterkant, wat wilt dat eigenlijk zeggen kwa ligging vd baby? Het doet ook af en toe echt pijn als het schopt daar, heel gevoelig. Dus het is niet echt zo'n aangenaam gevoel. Wie herkent dit? Wardi, de jouwe heeft vast ook al die acrobatische bewegingen gedaan in je buik, weet jij het miss?

Kus

Deel Deze Pagina