Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

heej dames, ik heb wel meegelezen al die tijd, maar niks gepost...
    Hier gaat het allemaal *&$%&! Mijn partner en ik zijn uit elkaar gegaan deze week, waardoor ik weer bij mijn moeder moest gaan wonen, wat heel erg wennen weer is.. maar ik kom er als Allah het wilt wel weer bovenop..

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    pff.. tjee meis :(

Zag je het al aankomen of is er iets gebeurd tussen jullie (je hoeft het niet te vertellen hoor).

Heel veel sterkte ermee..

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    veel sterkte moesje...

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    veel sterkte moesje:(

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Moesje meid ook ik wens je heel veel sterkte zal wel een moeilijke keus geweest zijn :(

6. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Veel sterkte Moesje.

Ik kwam ff spieken hoe t met tirtilisko is ;) , maar nog niks zie ik. Succes met de allerlaatste loodjes!

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Esli wat lief meid van je dat je komt kijken hoe het met me gaat hihi :D ben nog aan het afwachten vraag me af hoe lang/kort het nog gaat duren. Ik hoop dat ik niet word ingeleid.

8. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Je weet wat ik zei vóór je zwanger werd en ik zeg het gewoon lekker nog een keer. Keep the faith! Hou vertrouwen, het komt allemaal goed.

En toen had ik gelijk dus nu lekker ook ;)

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @esli haha ja idd.

(zat er erg mee dat zwanger worden niet lukte maar hmdl ben ik nu zwanger ik hoop met de wil van Allah dat iedereen dit super gevoel mag mee maken.)

@Karagoz meid idd zoals je man al zei je bent niet ontvruchtbaar. En zoals eerder ook al is gezegd. Allah (c.c) weet het beste. Hoop dat jou tijd ook snel komt lieverd dikke knuf

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik zag het al een beetje aankomen inderdaad... het is alleen een heel lang verhaal, gister is hij weer langsgekomen om te praten over wat we nu moeten doen, hij wilt niet meer in ons huis wonen dus daar kan ik binnenkort weer in.. zal wel heel vreemd zijn, aangezien we alles samen hebben gekocht en ingericht.. dus ik denk dat ik er gewoon in blijf totdat ik wat anders heb... ligt eraan hoe ik me in het huis zal voelen natuurlijk..

11. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb ook echt geen honger meer en dorst etc... ik heb al een week bijna niks gegeten, slaap hooguit een uur per nacht.. ben echt al 5 kg afgevallen :S.. moet denk ik vanaf vandaag mezelf maar gaan dwingen om te gaan eten.. want iedereen zegt meteen als ze me zien: WAT ZIE JIJ ERUIT!.. nou bedankt!

12. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hallo allemaal, hoe gaat het met de dames?

@Moesje1, ik ken je niet maar ik vind het echt heel erg voor je. Ik weet natuurlijk niet allemaal wat er aan de hand is, en dat hoef je ook niet te vertellen, maar je moet echt goed met je man praten over alles, en proberen om het toch weer goed te laten komen, of wil je zelf niet meer?
    Als Allah het wil komt het toch goed tussen julllie, zeker jullie graag een kindje willen etc.

Als ik je tekst lees dan lijkt het alsof jullie al een eind hebben gemaakt aan jullie huwelijk. Is er geen redden meer aan? Wat zeggen je ouders etc. ervan en zijn ouders? Als Allah het wil komt het echt goed tussen jullie.

En wat betreft eten, je MOET jezelf dwingen om te eten, is echt niet goed en slecht voor je lichaam. Eet en drink en bidt tot Allah voor een oplossing.

13. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Heel veel sterkte moesje!

Tirtilisko.. Nog 4 dagen te gaan he ! Dat gaat snel zeg :) SPANNEENNDD
    Ik ben het nu wel heel erg zat.. Ik kan niet eens meer normaal slapen! Nou ik hoor het wel van je als het bij jou zover is (K) dikke kus

14. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ohhh moesje meis wat erg voor je! veel sterkte gewenst! Ik wil me even aansluiten bij het bericht van beertje... is er geen oplossing meer? misschien een week mekaar niet zien en daarna rond de tafel gaan zitten met misschien ouders schoonouders erbij! Het is zo zonde om een huwelijk op te geven!

Ik ga even verder met kofta bakken ;)

Tirtilisko meis hoe voel je je al wat beter?

en aslanck al weeen? hihih?

15. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Nee helaas nog geen weeen was het maar waar haha. Ik wil dat het gebeurd! Sinds gisteren voel ik iets bij me vagina lijkt wel alsof de boel daar gaat breken en er een plons water uit gaat komen echt een raar gevoel ik kan het niet echt vertellen maar goed :)

pff weet het niet meer.

Misschien is tirtilisko nu bezig ?

16. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Spannend allemaal!

Morgen ben ik als Allah het wil 37 weken. De tijd gaat snel, maar niet snel genoeg hahaha. Geduld is een schone zaak.

17. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ohh een lekkere druk op je buik dus!

Nou hier ook... en veel harde buiken... echt niet zo leuk meer hoor.. maja meestal als je op het einde loopt gaat niet alles meer zo soepeltjes! ;)

Alles is hier klaar... zondag de hele keuken schoongemaakt en opnieuw ingericht.. de kastjes.. heerlijk alles weer op orde.. ik doe ze toch elke week even de plankjes maar vond even opnieuw alles een plek geven wel nodig! De babyspullen zijn zo goed als klaar.. morgen even een pak luiers halen en badschuim en van die geurbuiltjes denk ik... lekker ruiken! :) De kussentjes en dekbedje liggen klaar om in het bedje te gaan... wacht er nog even mee anders wordt het zon stofnest! Maar kan niet wachten... trek elke dag wel even de commode open om te kijken en weg te dromen... die lieve pakjes.. hehe.. zit al te denken wat het eerste pakje moet worden.. en welke de 7de dag enzo..! Firdaous wordt ook ongeduldig... ze is zo benieuwd naar de baby en wil ook graag de baby aankleden! Morgen weer op controle hoop dat ze al wat is ingedaald... vorige keer zei ze dat ze al wat in het bekken zat met dr koppie.. wie weet!

Hoe gaat het verder met jullie?

HEEEY TIRTILISKO WAAR ZIT JE? voel je je al wat beter meid? nog 2 dagen meid spannend!

Mag de lijst nog een keer voorbij komen... dan weten we weer wie wanneer enzo!? :):):):)

Aslanck vandaag 38 weekjes wat snel alweer! Vorige zwangerschap kwam Ameen met 38 weken! Nou daar teken ik voor haha.. met de wil van Allah zou heel fijn zijn! Ik ben ook zo benieuwd naar jullie namen.

Trouwens ik mis mommy2be ook!

Karagoz hoe ziet het er bij jullie uit wanneer kan je weer naar het ziekenhuis en hoe gaat dat allemaal in zn werk? met de wil van Allah is het jullie ook weer snel gegund!

Nou meiden laat even wat horen ik zit zo in mn eentje hieroooo

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey lieve meiden alles goed met ullie?

Aslanck nee meid nog steeds niks hoe is met jou lieverd je zou vandaag naar de vk gaan? Heb je nog veel ongi pijn?

Iman heyyy lieverd hier ben ik hihi :D Nog steeds niks hoor heb al dagen ongi pijn geen krampen maar een aanhoudende pijn en verder niks. Van mij mag hij nog tot het weekend blijven zitten hihi :D wil nog een kamer goed opruimen. :D Mijn man zit nu te twijfelen tussen Hamza en Batuhan ja spreekt het uit als batOEhan? pff wel moeilijk hoor hihi

Trouwens meiden weten jullie hoe het PRECIES zit na de geboorte moet mijn man de (wow hoe heet dat in het nl? Ezan jullie weten wel wat op wordt gelezen tijdens de gebedstijden) in zijn oor zeggen en dan 3x zijn naam ofzo? En dan? Mijn man weet het wel zegt hij maar ik wil het toch precies weten. Wat moet hij nog meer oplezen of doen?

Hoorde ook iets van de derde dag of 7de dag een schaap offeren? Klopt dat en dat het 2 schaen moeten zijn ivm een jongetje? Maar even een vraagje financieel hebben we daar op dit moment echt het geld niet voor Mijn man heeft niet zo een hoog inkomen en mij hebben ze weggestuurd van mijn werk. krijg nu erg weinig van het uwv We redden het precies met de vaste lasten reiskosten van mn mans werk gee auto openbaar vervoer en eten etc. Hebben wel geld voor extra's maar bijv 50 of 100 max af en toe? Gelukkig hadden we de babyspullen etc gekocht toen ik werkte hmdl anders hadden we nu een groot probleem.

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :baby: Overzicht Thee met baklavas Mama's :baby:

12 februari 2009
    tirtilisko - 1e kindje - geslacht: jongen
    24 februari 2009
    Aslanck - 1e kindje - geslacht: jongen
    3 maart 2009
    Beertje09 - 1e kindje - geslacht: geheim
    13 maart 2009
    Iman - 3e kindje - geslacht: meisje
    21 maart 2009
    Mommy2be - 1e kindje - geslacht: geheim
    ? april 2009
    Ilja - 2e kindje - geslacht: meisje

GEBOREN
    05 november 2008 - Sakinah van een meisje Sarah (1e kindje)
    15 december 2008 - Wardi van een jongetje Hamza (1e kindje)
    11 januari 2009 - AllahinKullu van een meisje Müslime Isra (2e kindje)

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    INBRAAK:

hey meiden, ik ben op zoek naar een recept en ik dacht waar kan ik beter zijn dan hier? hihi.
    volgens mij zitten hier ook wel turkse dames die goed kunnen koken en daar heb ik een vraag aan:
    Wij eten regelmatig turkse durum van Knorr (breekt zo lekker de week) en vinden het heerlijk..
    maar ik vroeg me af of ik dit ook zelf kan maken? dus die "pannenkoekjes" en saus en kruiden/marinade?
    wie heeft hier een lekker recept voor?
    Wil je me dan pb'en?

dank je!

Einde inbraak!

Taliaa

Deel Deze Pagina