lieve zuster, ik heb bij mijn zwangerschappen nooit gegilt alle lof is voor allah. laat je niet gek maken hoor, liefss
Vrede zij met jullie dames, moet even wat kwijt over tirtilsko, want ik voel me erg machteloos op dit moment! ze belde mij net, en zoals jullie net al in haar berichtjes lazen heeft ze pas 1 cm ontsluiting. de gyn vind dat ze moet rusten dus haar man moet weg! (en ik zou ook komen,en dat gaat dus ook niet meer door). ze klonk super verdrietig en had veel pijn. en nu moet ze dus "rusten" , in een vreemde omgeving met vreemde mensen (ze ligt wel alleen op een verloskamer) en haar man bij wie ze zich op haar gemak voelt en haar steunt moet weg!ongelofelijk! ik heb het zooo te doen met haar! ik en haar man mogen morgen weer komen (mits ze eerder genoeg ontsluiting krijgt dan mogen we eerder komen) kan me er echt boos om maken, die arme schat. ze is helemaal alleen met haar pijn moge Allah haar het gemakkelijk maken. o ja zoals jullie denk ik al door hebben ben ik dus die ene vriendin Mounia
ohhhh meis wat naar te horen... dat gillen wordt je idd nerveus van... je ffies kan wel maar halloooo.. hehe het schiet dus niet echt op.... ik wou dat ik wat voor je kon doen maar meer dan doea zit er helaas niet op denk ik! denk wel de hele dag aan je met de wil van Allah zal je pijn wat verzachten! Tandarts wordt verschoven naar woensdag... grr mn man kan me niet brengen ivm werk.. en twee kinderen meenemen en daar een uur in de buggy laten lijkt me geen goed idee...ach ja.. hopelijk volgende week met de wil van Allah! Heb hier lekker mahshi gemaakt gevulde groente.. gevulde spitskool en aubergine en tomaat! met kip en vlees schnitzels... nou iedereen heb gesmuld alle lof zij Allah! Mn twee zwagers waren ook gekomen dus die kunnen weer sterk naar hun werk
Nou jaaaaa, hoe kunnen ze haar nu alleen laten? In welk ziekenhuis ligt ze? Dat is toch geen normale gang van zaken? Mostafa mocht gewoon dag en nacht bij me blijven en ik ben 24 uur aan het bevallen geweest. Ook mijn moeder was daarbij en dat was allemaal geen probleem. Woont Tir in Nederland eigenlijk? Sorry, maar dat weet ik effe niet meer...
**inbraak ivm spieken naar Tir ** Belachelijk dat haar man er niet bij mag zeg, mijne is er ook fulltime bij geweest. En ja, ze woont in NL Ilja Ik hoop dat het snel doorzet en je snel je kleine wondertje in je armen mag hebben. Je kan het! ** uitbraak **
Eén en al spanning en sensatie hier...ik heb veel gemist! Tirtilisko, moge Allaah je bijstaan en je sterk maken. Maak er het beste van, ook zonder je man, want je kindje heeft je nodig. Ik denk aan je! Ilja, welkom terug sis! Wat vervelend dat je het eigenlijk niet leuk gehad hebt... : ( Wij hadden hier geen last van noodweer...alle Lof is voor Allaah. Maar ja alles komt van Allaah, ik hoop dat je ondanks alles toch wel een leuke en rustgevende tijd gehad hebt. Wat de kou betreft, ik heb er helemaal niet zo een last van gehad eigenlijk. Ik kleed mezelf en Hamza wel goed warm maar ik heb bijvoorbeeld zelden de elektrisch verwarming aan...niet nodig geweest. Behalve tijdens het baden van Hamza, dan verwarm ik de kamer goed voor. Mijn schoonfamilie vond het een strenge winter terwijl ik vorige winter veel kouder vond. Ik heb toen met Fadjr echt staan klappertanden, dat heb ik nu niet meer gehad : ) Het is al laat dus ik houd het bij bovenstaande reacties. Ik hoop dat het met de rest allemaal goed gaat. Slaap lekker allemaal en moge Allaah over jullie waken. Liefs, Wardi
Hoi meiden. Ik ben echt kapot ben gewoon vreselijk moe. Heb de hele nast VRESELIJK rugpijn gehad. Ik heb een slaappil gekregen ik heb die om 22.30 ingenomen toen ik voor het laatst naar de klok keek was het 23.10 en toen ik weer wakker werd was het 01.05 dus dat is echt het enige wat ik heb geslapen. Vanaf 4 uur hield ik het niet meer en heb de hele ochtend gehuild als een klein kind. Heb net even een warme douche genomen. En zit nu in de wachtkamer wil niemand wakker maken. Pfff als dit nog dagen duurt ben ik bang dat ik het niet red Sorry voor het zeuren. Maar voel me nu zo krachteloos ik ben echt helemaal kapot Mounia lieverd hoop dat ik je vandaag wel kan zien en niet dat ik weer zonder enig resultaat hier over blijf. Had vannacht mijn man echt wel bij me willen hebben met zo veel pijn. Hield het niet meer en heb jou zelfs om 5 uur wakker gebeld sorry schat Aan de ene kant hebben ze gelijk want ik had gister avond om 7 uur nog maar 1 cm ontsluiting dus ze zeiden dat we allebei de rust nodig hadden. Mijn man zei wel van nee ik blijf wel hier op die stoel slapen als ik maar bij haar kan blijven maar nee het had geen zin. Ik ben toen echt als een klein kind in huilen uitgebarsten. Aan de ene kant is het wel goed dat hij nu ook een beetje is uitgerust. Ik ben maar hier komen zitten wil mijn man zo belen hij zou eigenlijk om 9 uur moeten komen maar dat boeit me echt niet meer. Ik hoop dat hij hier rond 7 uur half 8 is.
Goh meissie.. Probeer sterkt te blijven! Heb vertrouwen in Allah. Wanneer gaan ze weer voelen hoeveel ontsluiting je hebt? Het scheelt dat je man nu wel wat heeft kunnen slapen, dan kan hij jou ook beter bijstaan meid.. Met Allah's wil gaat er vandaag iets gebeuren.. heel veel sterkte en ik zal dua voor je doen.
ah lieverd! ik heb aan je gedacht en dua gedaan meis! ik snap niet waarom ze je in het ziekenhuis laten en je niet gewoon thuis kan wachten tot er weeen beginnen ofzo..en anders iniedergeval je man erbij.. InsaAllah beval je snel lieverd en verloopt he tallemaal voorspoedig!
Hey tir, wat erg voor je allemaal! Ik hoop dat het echt snel doorzet. En het is idd ook wel goed geweest voor je man dat hij nog heeft kunnen uitrusten. insallah gebeurt het vandaag want hier wordt jij ook hellemaal uitgeput van! Ik denk al sinds gisteren aan jou. Ik zit sinds gisteren weer aan de onderbuik krampen en harde buiken ben benieuwd... Heel veel sterkte verder! en het komt zeker wel goed. Kusjes en een dikke knuffel van mij!
Vrede zij me jullie allemaal zusters, ik wil Tirtilisko als eerste heel veel sterkte wensen, het gaat je met de wil van Allah lukken meid! ik zal heel veel du'a voor je doen. laat je niet bang maken door dat gegil hoor. iedereen is anders en alle bevallingen zijn anders. als Allah het wil zal je snel je kindje in je armen hebben en dan is het het allemaal waard geweest. @aslank: als ALlah het wil zal jij ook snel bevallen ik weet ook nog wel.. je zit de laaste dagen echt te wachten op de pijn.. best gek eigenlijk dat je naar zoiets uit kunt kijken @wardi: gelukkig is het daar niet zo koud dat je constant de verwarming aan moet. hier ook niet altijd hoor. heb me er al wel een paar keer in vergist. ik dacht dat het niet hoefte.. maar ik werd snachts wel wakker van de kou. ik hoop dat Hamza het goed doet en dat hij goed groeit als Allah het wil Sarah groeit in ieder geval goed en ze is een paar dagen terug voor het eerst vanaf haar buik op haar rug gerolt ! verder is ze een ondeugend meisje.. die ogen alleen al.. moet er wel om lachen hoor. ze slaapt nu heel goed in haar grote kleine bedje @iman: klinkt lekker wat je had gemaakt. hoop dat iedereen er van heeft gesmult. vast wel als Allah het wil. en? ben je al naar de tandarts geweest? ik moet ook gaan nu je het erover hebt.. heb al een tijdje een gaatje maar ik "vergeet" constant een afspraak te maken.. (ben stiekem ook wel een beetje bang hoor ) nou dames.. ik ga ook even verder. Sarah zal zo wel wakker worden.. en heb nog even tijd voor "mezelf" (wat betekend dat ik het huishouden ga doen ) veel liefs!
tandarts woensdag... ik kijk er naar uit (NOT) grrr vannacht nog wakker zat aan tir te denken... helaas nog niet veel verbetering... wel naar je licht daar in je uppie en ook nog van die lekkere pijn! Moge Allah je pijn verlichten en je belonen met heeeeeeeeeel veel hasanaat! Spannend vanaf vandaag MAG het haha... zo even bellen voor die bedsteuntjes... haha.. ben echt zoooo benieuwd nou ben dr klaar voor van mij mag het maja kans is wel erg klein! verder niet zo veel te vertellen...
Meiden alemaal harstikke bedankt. Ik heb nog steeds maar 1cm ontsluiting dit gaa volgens mij nog langggg duren
@ Sakinah, fijn te horen dat Sarah het zo goed doet. Ben stiekum heel benieuwd naar hoe ze eruit ziet...een halfbloedje, welke kleur ogen en haar heeft ze? : ) @iedereen, heb ff wat advies nodig. Hamza doet het in principe goed, alle Lof is voor Allaah. We hebben sinds een paar daagjes wel wat probleempjes met eten. Snachts eet hij wel redelijk goed (beide borsten 10 minuten, dat is zijn ritme sinds een week of twee). Maar overdag....hij drinkt een paar minuten, hooguit 5, en dan begint ie te huilen en te trappelen en zwaaien met armpjes. Tussendoor wagen we nog een paar pogingen en neemt hij nog wat slokken maar het eindigt telkens in huilen. Ik weet niet wat er aan de hand is. Als ik hem rechtop houd dan is ie weer rustig en kijkt ie in het rond. Als ik gekke stemmetjes opzet en met hem speel dan doet ie gewoon mee, dus nergens last van lijkt me? Hij huilt overdag wel wat meer omdat hij denk ik, sneller honger heeft. En ook sneller moe is. Dus het is even een paar dagen een raadsel. Vorige week heeft ie wel twee dagen verhoging gehad en daar was hij ook even niet lekker van. Maar dat ging vanzelf over. Hij komt nu ipv omde3 uur omhet uur voor eten, logisch als je zulke kleine beetjes binnen krijgt natuurlijk. En o ja, hij heeft ook best veel melk terug. Hij geeft altijd wel wat mondjes terug gedurende de periode tussen de laatste en volgende voeding maar nu is het wel meer. Aan de ene kant heb ik zoiets van het zal wel niks zijn en over gaan maar aan de andere kant maak ikme stiekum wel zorgen. Wat is er met hem? Wat kan ik eraan doen? Etc. Ik zat ook al aan spruw te denken maar snachts doet ie alles zo goed, als gewoonlijk...dus ik weet het ff niet meer. Sorry voor het lange verhaal maar (her)kent iemand dit? En heb je raad voor me? Moge Allaah jullie zegenen. Liefs, Wardi P.S. Tirtilisko, hang on there! Niet opgeven hoor. Moge Allaah je verlossen uit deze situatie en de tijd die erna komt gemakkelijk maken voor je. Knuffel.
Even kijken nog nieuws van Tir? Hopelijk is ze druk bezig met bevallen! Hier alles aan kant hele huis gedaan! Gisteren nieuwe gordijnen opgehangen in Ameen zijn kamer met een bijpassend dekbed! Alle lof zij Allah hij heb net als Firdaous zo'n gezellig kamertje gekregen! Mijn geduld is zeker beloond! Firdaous wilt sinds een paar dagen niet meer slapen smiddags maar liever filmpjes kijken op tv.. nou ben ik daar niet zo'n voorstander van maja... het wordt tijd dat ze naar school gaat met de wil van Allah ! Ameen slaapt wel hij heeft het echt nodig tis een wildebras! Als ik firdaous toch naar haar kamer breng zit ze tegen dr poppen te kletsen en houdt ze hem wakker dus ja dan maar zo! @wardi zelf denk ik dat het misschien krampjes zijn.. of dat hij is een sprongetje zit! Allahinkullu heeft zon sprongetjesboek ik zal dr even vragen om te kijken of het de tijd is voor zijn sprongetje nu! Is er iets verandert waarom hij zo doet.. meer visite.. uhm een tv die vaak aanstaat en hem stoort... voel jij je goed? Ik bedoel ben jij gespannen? zo ja dat kan hij merken... Ik denk even mee... misschien een andere houding aannemen met borstvoeding geven misschien vind hij de rugby-houding prettiger? Ameen heeft ook spruw gehad maar dat zie je wel hoor.. kapotte billen en in zn mondje ook vaak, ook op de lipjes witte stippetjes.. even zn mondje opendoen dan kan je dat zien! Ameen kreeg toen een soort zalf ervoor en ik ook want mn tepels deden flink pijn! we waren er zo weer vanaf!
@Iman, dank je wel voor je reactie. Nu je het zegt, ik ben niet gespannen ofzo maar heb wel twee nachten niet zo goed geslapen en beetje last van mijn maag gehad. Na mijn kleine klaagzang is hij spontaan gaan drinken! haha. Hij heeft net 13 minuten aan 1 borst gedronken en nog een minuutje of 8 aan de andere en toen lekker in slaap gevallen. Alle lof is voor Allaah. Ik weet niet of krampjes zijn, als dat zo is dan herkende ik ze niet, hij heeft de eerste weken erg veel last van gehad. Hij zit inderdaad wel in een eventuele sprongetjes-fase. Ik heb zo'n schema. Met Allaah's Wil is hij gauw weer de oude makkelijke baby : ) Zeg Iman, wie gaat ons op de hoogte houden als bij jou de bevalling begint? Heb je een buddy die ons kan inlichten? Anders mag je mij wel smsen ofzo (kost je wel een buitenlandstarief). Spannend, moge Allaah jullie hoogzwangeren bijstaan bij de bevalling met voorspoed en succes.
hihi.... ik denk allahinkullu die heb ik ook in mn msn lijst staan! Ik wil jou ook best smsen hoor! moet je even je nummer emailen! En als ik nog in staat ben om het hier te melden hahahhaa doe ik dat ook hehe... bij Ameen wel gedaan toen... niet in dit topic maar in de lounge hehe! Fijn dat kleine Hamza weer drinkt!