oummujahid ik denk dat als iets getypt wordt het ook sneller hard overkomt dan dat het gezegd wordt... en mensen misschien zo reageren omdat ze eigenlijk zo graag een kindje willen en al behoorlijk wat tegenslagen hebben gehad dat ze niet graag willen horen dat het niet toegestaan zou zijn.... niks persoonlijks tegen jou denk ik hoor! Laten we het gezellig houden we zijn allemaal zusters van elkaar en proberen elkaar het beste te adviseren! Ik schrok vannacht een paar keer wakker en moest zo aan de kleine van Tir denken.. heb veel doea gedaan... jeetje en nu lees ik dat het helemaal niet zo goed gaat... Moge Allah de kleine man gezondheid schenken en dit snel voorbij laten gaan! Lieve Tir ik denk aan je meid... geef de moed niet op probeer sterk te zijn.. en idd informeer of je niet daar kan blijven.. denk ook dat je kolft enzo... en je wilt toch ook bij hem zijn... zou wel erg raar zijn dat jij thuis bent en hij daar en dat dat de normale gang van zaken is... :S Moesje ik ben je ook niet vergeten hoor... dacht alleen dat je misschien niet zo'n zin meer had om hier te schrijven omdat het in jou leventje niet zo lekker loopt... erg jammer dat het zo afloopt heb je er een beetje vrede mee? kan je het allemaal een beetje verwerken? Ilja nog even doorbijten op je werk en dan kan je lekker uitrusten! Gisteren bij de verloskundige kwam ook een van de verloskundigen langs die zelf pas is bevallen... Firdaous vond het geweldig die kleine baby... trots vertelde ze dat haar mama ook een baby in de buik heeft en die binnenkort ook komt *smelt*
@ Iman, nee ik lees hier elke dag gewoon gezellig mee, hou jullie allemaal in de gaten ik heb er idd een beetje vrede mee gekregen, het geeft mij de kans om me helemaal op mezelf te concentreren en op het geloof.. het is alleen wel de laatste dagen zooo moeilijk geweest ivm de reacties van de familie.. maar ik kom weer helemaal tot mezelf.. ik moet wel altijd bezig zijn, dus vandaag maar even de woonkamer verven haha gister de deur gedaan
Alle lof zij Allah dat je het op een positieve manier zeg maar oplost en in het geloof kruipt! Reacties van jou familie of van zijn kant? hebben jullie het ''bekend'' gemaakt zeg maar?
nee het was al bij de familie bekend.. ik had het meer op het geloof.. zijn familie is er zooooo blij mee dat ik er zo mee bezig ben.. alleen mijn familie (NL).. pfff.. maarja, geen reden om ermee te stoppen natuurlijk ! het doet me ook weinig meer eerlijk gezegd.. ook het 1e wat me ma zei toenik me hoofddoek opzette: weet mo dat je dit doet (me ex)? want zij denkt dat hij me al die tijd heeft gedwongen, en nu nog steeds
was het toen al voorbij toen je die hoofddoek omdeed... ja zo zijn ze helaas... die gedachtes... zo van nu hoeft het toch niet meer... ergens hoop ik dat het goedkomt.. klinkt heel gek ken jullie niet eens maar jullie hebben toch voor elkaar gekozen van het begin...om je leven met elkaar te delen.. elk huwelijk heeft zn problemen! Moge Allah jullie het beste schenken!
ameen is verkouden en firdaous wil zn neus snuiten... in het arabisch zeg je dan ''nif'' dus nu zegt ze kom op mienie even nif hahahhaha
Dat wat je hier zegt herken ik ook heel erg Iman. Toen ik net begon met halal en enkel nog halal te eten, ging ik een keer met mijn moeder ergens lunchen. Ik zocht op de kaart naar iets vegetarisch en toen zei ze "Ja, maar hij is er nu toch niet bij, je kan toch best een kroket nemen?".... Gelukkig weet ze inmiddels beter, en weet ze dat ik toch bij mijn standpunt blijft en houden ze er ook rekening mee als Soufian bij hen is (iedere woensdag). Oh en als ik aan de ramadan doe, mijn collega's : Joh, je kan toch best iets drinken, Mostafa ziet het nu toch niet! Ja tuurlijk..... Op een bepaald moment ben ik gestopt met uitleggen hoor.
Lieve schatten ik heb niet alles gelezen zit hier met tranen te typen ik ben in het ziekenhuis ik blijf vanaf vandaag hier bij mijn zontje slapen. Er wordt straks een ct scan gemaakt ze gaan kijken of alles goed is in zijn hoofd en hersens omdat ze vinden dat zijn armen erg slap zijn. Terwijl hij thuis zo bewegelijk was met zijn armen we moesten zo lachen omdat hij steeds met zn handjes voor zijn mond kwam tijdens het voeden en hij zo sterk was dat ik het moeilijk weg kreeg. Ik voel me zo machteloos ik voel me zo ik weet het eigenlijk niet ik weet niet hoe ik me voel. Ik voel me heel leeg heel verdoofd. Willen jullie aub nog meer dua's doen voor onze kleine schat. Nog maar 5 dagen en al een ct scan en dat m te kijken of alles wel in zijn hoofd en hersens goed zijn. Ze zeggen dat hij misschien ook een bloeding heeft in zijn hoofd wegens de stortbevalling. 2 min persen. Ze zeiden dat hij niet dronk ik heb hem gevoed en hij heeft de 60cc zo op gedronken.
@tir, och meisie het zit jullie wel tegen he? Moge er veel goeds in zitten, het leven bestaat uit beproevingen. Ik zal zeker aan je denken tijdens mijn gebeden. En blijf positief he, het komt met Allaah's Wil allemaal gauw goed. Een knuffel voor kleine batuhan en voor jou ook! @moesje, fijn dat het beter gaat. En ook heel goed te horen dat het je naar je geloof trekt, moge Allah je geduld belonen en je sterk maken in je geloof. En moge Hij je ouders leiden zodat je deze mooie levenswijze met hun kunt delen en beleven. Hoe heet dat goedje tegen ingegroeide haartjes? Misschien dat ik het mijn man kan laten meenemen met Allaah's Wil. Ik had in de lounge ook een topic erover geopend, ga zo even kijken of er tips binnengekomen zijn, misschien voor jou ook handig om door te nemen : )
jeetje Tir.. wat heftig allemaal.. meis schrijf het lekker van je af we zijn er voor je hoor! Drinkt hij wel aan de borst? Met de wil van Allah is er niks aan de hand.. vreemd door het persen zou dat kunnen komen... ik heb ook maar een paar keer geperst bij beide kindjes... ik wil je zo graag geruststellen... als we iets voor je kunnen doen laat je het weten he! Hoe vinden jullie mn nieuwe banner hehe? Zo mn huisje is weer schoon.. hoor de wasmachine die is alweer klaar.. even de was ophangen en zelf lekker onder de douche en dan even aan de mahshi manlief belde op dat ie honger heeft (donderdag hij vast... Moge Allah zijn vasten accepteren) en of ik vroeg aan het eten wilde beginnen... hij was blij te horen dat ik aan de mahshi ging hehe...heb ook zoooon honger.... geen idee hoe dat nou weer komt.. ze eet alles op hierbinnen hehe...
lieve meiden, nu zit ik hier met trillende handen te schrijven, de kleine van tirtil gaat niet zo goed, hij heeft idd een bloeding in z'n hoofdje. hij word nu naar een ander ziekenhuis gebracht voor de intensive care. ik ben erg geschrokken!laten we veel smeekbedes doen lieverds,pff ik vind het zo zielig. @wardi hopelijk krijg je een goede tip voor je haartjes @Iman leuke banner hoor!en heerlijk een schoon huis. ik heb bezoek dus reageer even kort, ik wens iedereen een goede dag toe met de wil van Allah. liefs mounia
gatverdarrie ik krijg het er helemaal ijskoud van.. Moge Allah hem genezen! Ik zal aan hem denken en dua voor hem doen met de wil van Allah.. Lieve lieve tir..ik voel me zo verdrietig voor je..als ik in nederland zou wonen zou ik zeker wat voor je willen doen..helaas zit ik zo ver weg. Ik denk aan jullie!
ik zit met tranen in me ogen na het lezen van mounia dr berichtje. tir ook ik doe dua voor je lieve kleine mannetje, alle lof voor Allah vandaag vast ik als Allah het wil Moge Allah mijn dua's voor je kindje verhoren \verhoort hebben . meis heel veel sterkte toegewenst. liefss
oh tir, wat erg zeg : ( Moge Allaah hem kracht en gezondheid schenken, en zijn mama en papa veel geduld en sterkte. Ik denk aan jullie en bid voor jullie... Knuffel
wat een lieverds zijn jullie! tirtil is blij met alle steun en vraagt jullie smeekbede te doen. ik heb haar net gesproken, en haar zoontje is stabiel alle lof aan Allah! ze zijn net met sirenes dus overgebracht naar het andere ziekenhuis, de wegen waren afgezet. in het ziekenhuis is hij meteen onderzocht en het bloed zit gelukkig niet in zijn hersentjes maar eromheen. tirtil mag hem op schoot nemen, en zijn bloed word zometeen weer onderzocht om te kijken hoe zijn waardes nu zijn. hij moet wel erg goed in de gaten worden blijven gehouden. als ik weer meer weet meld ik het meteen!
Gegroet lieve allemaal, Ik heb alles in volle haast gelezen. Ik wilde toch even snel reageren op het verhaal van tir, moge Allah jullie zoontje genezen lieve meid. Als Allah het wilt, komt het helemaal goed. Ik zal jullie zeker niet vergeten in mn doea! Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat jullie gauw weer naar huis mogen en alles goed zal verlopen. Ik denk aan je en zal het topic in de gaten houden. Liefs
@mounia, dank je wel voor de update. Fijn te lezen dat het minder erg is dan gedacht. En ik hoop dat het met het uur beter zal gaan met ons kleine broedertje. Moge Allaah hem geven wat hij nodig heeft. @Tir, heb met je te doen, je bent al weken bekaf...moge Allaah je belonen voor je geduld en je goede zorgen voor je kleine prinsje. @Mommy2be, leuk je ook weer te lezen. Hoe gaat het met je laatste loodjes? Ben je er al helemaal klaar voor? Spannend hoor, al die aankomende bevallingen. Als ik die banners van jullie zie denk ik meteen terug aan mijn zwangerschapsbanner...ik mis het zwanger zijn! Has ik niet verwacht, de eerste weken dacht ik echt: een kleine kost zoveel tijd dat red ik nooit met twee kleintjes tegelijk...maar ja als je een tweeling zou hebben dan moet je ook dus....heb wel weer zin in een tweede zwangerschap eigenlijk : ) Nou ja, we zien wel of en wanneer Allaah dat voorbeschikt heeft voor ons. Ik hoop gauw weer wat positiefs te lezen over/van tir en kleine batuhan. Liefs!