Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    10 dagen anslack en
    3 dagen beertje overtijd

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Moesje, ik bedoelde meer welkom in de zin van aangenaam aangezien je je hebt voorgesteld. Begrijp me niet verkeerd zuster...
    Iman, ja heb een makkelijk zwangerschap (vergeleken met verhalen die ik hoor/lees) tot nu toe met dank aan Hem. De een wilde het wel weten en de ander niet, dus toch maar voor de middenweg gekozen. Dank je meid, en niet teveel gaan poetsen he want je hebt je energie straks wel nodig hoor! Beval je thuis of in het zh? Je hebt al 2 kindjes en de 3de is onderweg, hoe oud ben je?

3. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Peace lady's

Ben ik ff tussen de bedrijven door.
    Ik zat n paar dagen zonder i-net.
    Enik type nu met 1 vinger...Hamza ligt op schoot.
    Hij heeft gister een vacinatie gehad en is wat 'ziekjes' vandaag.

@Tir, meid wat goed om te lezen dat je boefje het beter doet. Alle lof is voor Allaah en moge Hij hem genezing en kracht schenken zodat hij gauw met je mij naar huis mag.
    @de rest: ik moet het kort houden dus sorry voor mijn echo-bericht.

Ik kom gauw weer lezen en schrijven met Allaah's Wil.

Knuffel voor iedereen...

4. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
  5. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Meiden, ik moet ook even snel updaten....
    We hebben een huis aangeboden gekregen en krijgen dinsdag de sleutel.
    Kijk maar naar mijn banner :) -> stress in de tent! We gaan nog voor de bevalling met de wil van Allah verhuizen.
    Ik probeer jullie op de hoogte te houden.
    Mijn hoofd maalt en maalt en maalt, maar als Hij het wil komt alles goed.

6. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ik wil graag thuis bevallen mijn beide kindjes heb ik thuis gekregen en met de wil van Allah zal het weer zo gaan hoop ik ;) bed staat al omhoog op steuntjes.. en kraampakket staat er... haha ik ben er klaar voor!

Jeetje Ilja kan me voorstellen maar wel lekker een groter huis toch? Hoeveel kamers?
    Gewoon rustig aandoen de muren en de vloer is het belangerijkste daarna zie je wel weer verder hoor... wij wonen hier nu een jaar en een paar maanden en er moet nog van alles gebeuren.. tis wel een hoop werk alles in en uitpakken! Goed uitzoeken wat echt niet weg kan scheelt heel veel ;) Vind het wel fijn dat nu eindelijk de kinderkamers helemaal af zijn ben best wel een beetje trots! :)

Wardi geniet lekker van de tijd met je gezinnetje lieverd :) beterschap voor hamzaaatje

7. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    We hebben nu een bovenwoning met 3 slaapkamers

We gaan naar een eensgezins hoekwoning met 2 slaapkamers beneden, 2 badkamers beneden, een keuken, een eetkamer, een woonkamer en een mooie tuin. Boven is nog een overloop, een hele grote slaapkamer, een bergzolder en een wasruimte. Hoe luxe klinkt dat?

Er moet wel het een en ander gebeuren, maar we gaan voor muren en vloeren in eerste instantie en na de bevalling zien we wel verder.

Liefs
    Ilja

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @marietje welkom hier! :D

@roosje beterschap meid

@Ilja ow wat fijn zo'n groot huis! ik kan me voorstellen dat het wel even stressen zal zijn zo voor de bevalling, succes! :)

@Iman zo jou huis is weer heel schoon lees ik, als Allah het wil zal de kleine snel komen!

ik had vandaag gezellig wat meiden op bezoek, en morgen als Allah het wil ga ik even langs de kapper.
    slaap lekker iedereen!

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Iman, nog jonkie dus masha Allah. Heb zelf ook altijd een jonge moeder willen zijn, maar het heeft niet zo mogen zijn alle lof aan Hem. Hoe heb je een thuisbevalling ervaren elke keer? Ik wou eerst ook thuis bevallen maar mijn man vindt het allemaal eng voor de eerste keer.
    Ilja, gefeliciteerd met het nieuwe huis en het klinkt zeker luxe. Niet teveel hooi op je vork nemen he, je moet nog bevallen meid!
    Mounia, dank je schat. Leuk is dat he een meidenavond. Naar de kapper heerlijk, ben er ook lang niet meer geweest het wordt weer eens tijd. Wat ga je laten doen aan je haar?
    Wardi, geniet lekker van je kleine.

Liefs Roosje,

10. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Meiden,

Daar ben ik dan... Ik ben 1-3-2009 Bevallen van een gezonde zoon. Het ging allemaal goed en Okan doet het ook allemaal heel goed.
    Ik zal later me verhaal vertellen hier.

Groetjes,

Cigdem

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Aslanck, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Ik wens je een snelle herstel, en geniet lekker van elkaar.

12. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Gefeliciteerd kersverse mama! Fijn dat het goed met jullie gaat, alle Lof is voor Allaah. Moge Allaah je zoontje beschermen en volgroeid maken en hem tot Zijn rechtgeleiden dienaren laten behoren. Amien.
    Geniet maar lekker en ik kijk uit naar je bevallingsverhaal met Allaah's Wil.

@Ilja, dat klinkt zeker luxe...geniet er straks maar lekker van! Wel gaaf, nieuw huisje, nieuw kindje straks, alle Lof is voor Allaah. Verder alles goed met je?

@mounia, ik mag ook nodig eens naar de kapper, heb laatst zelf mijn haar geknipt....tis dat ik een boel krullen hebben anders had het er niet uit gezien, haha.

Mijn twee mannen liggen op de bank te slapen. Leuk om te zien, een reus en een miniatuurtje : )

Ik ga de reus zo wakker maken, de kleine mag nog even doortukken.

Het is heerlijk weer bij ons, ik heb zin in een wandeling en ook in een rakketje....maar die hebben ze hier helaas niet : (

Heb maar een fles limonade gemaakt van citroen en sinasappel (en heel veel suiker *bloos*) ga zo ff lekker drinken en mijn schone was even opvouwen.

@Tir, hoe is het met Batuhan? Ik hoop dat het weer een stukje beter gaat met jullie.

Zou beertje ook al bevallen zijn?

@Sakinah, hoe is het met jou? Hier gaat alles goed. Hamza is flink aan het groeien, het is nu echt een beertje...een fijn knuffelbeertje. En hij kan stoere kleertjes aan, staat toch wat leuker dan die echte babykleertjes. Hij heeft heerlijke knijpwangetjes waar ik aan verslaafd ben...wat zijn maatje betreft...hij draagt 56 en 62. Ik denk de groot vallende 56 en de klein vallende 62 : ) Zelfs nog een paar rompers maat 50 maar die waren voorheen te groot dus die maat klopt voor geen milimeter : )
    Hoe is het met kleine Sarah? Heeft ze blonde lokjes of ben jij niet blond? Mijn Hamza is een blondie, misschien dat het nog donker gaat worden maar ik vind het wel schattig zo.

@Iman, ben je vandaag weer aan het boenen geslagen? : P Hoe ga je dat straks trouwens doen met de bevalling, zijn dan de twee andere kindjes thuis? En wie blijft er dan bij ze (indien het niet nacht is en ze lekker liggen te slapen)?

Fijne avond allemaal, tot lees met Allaah's Wil.

Liefs,
    Wardi

13. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    gefeliciteerd met je zoontje!
    moge Allah hem veel liefde en gezondheid schenken!

ilja: wat een groot huis, fijn hoor!! zelf wonen wij ook in een bovenwoning en dat is toch wel een gesjouw met de kinderwagen enzo en ik mis een tuin.... :cry:
    met Allah's wil heb je straks de belangrijkste dingen op tijd klaar, de rest komt vanzelf wel!

we hebben eergister de kleine voor het eerst een fruithapje gegeven :) ze vond het helemaal geweldig!
    en ik ben erg trots,hahaha!

en over de kapper gesproken...ik moet ook nodig is gaan, momenteel valt mijn haar vreselijk uit, mij zus had er na de bevalling ook last van...maar dat is voor mij alweer bijna 4 maanden terug....
    heeft iemand dat ook gehad?
    ik slik wel al vitamine b maar weet niet wat ik er nog meer aan kan doen?!

nou een fijne avond allemaal!

14. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ASLANCK + MAN, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON!

15. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Aslank: Gefeliciteerd! als Allah het wil zal Hij jullie zoontje laten opgroeien tot een vrome moslim! ik wens jullie het aller aller aller beste toe als Allah het wil! doe rustig aan he, lekker genieten en je laten verwennen.

@wardi: wat goed dat Hamzatje zo goed groeit. ze veranderen echt met de dag he. het lijkt ook echt alsof ze elke dag iets meer kunnen (kunnen ze volgens mij ook).
    Sarah heeft nu echt maat 62. sommige dingen van 56 die groot vallen gaan ook nog wel. volgens mij gaat ze 62 niet al te lang dragen want 68 past ze ook al een paar dingetjes van (rompertjes enz.)
    het is leuk he om vaders zo te zien met hun kinderen :)

Sarah heeft donker haar trouwens. geen blonde lokken te bekennen.
    wel schattig dat Hamza dat wel heeft :)

@ilja:gefeliciteerd met je nieuwe huis! insha Allah mogen jullie er heel gelukkig in worden. veel succ6 met verhuizen trouwens haha. ik wordt al moe als ik er aan denk ;)

@iman: goed dat je alles al klaar hebt. dan hoef je in ieder geval niet te stressen. ik vind het wel dapper van je dat je thuis gaat bevallen. hoe waren je vorige bevallingen?

@de nieuwe dames: welkom !

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lieve meiden ik ben in het zh even snel snel snel update Hij ligt og steeds aan de 35% zuurstof en drinkt om en om fles en via de sonde hij moet eerst zijn zuurstof afbouwen en zijn flesjes op drinken dus zonder hulp via de sonde en dan 48 zonder zuurstof en sonde en dan pas naar huis ik zei ik hoop dat we zo rond volgend weekend thuis zijn of naar huis gaan ze zeiden dat ze dat niet verwachten :( Dus hij ligt hier nog wel een tijdje ik mag hjier wel bij hem slapen dus ben hier al sinds donderdag 24 uur bij hem. Willen jullie allemaal dua's blijven doen

Sorry dat ik op niemand reageer maar Aslanck kon ik even niet laten

LIeve meid SUPER SUPER SUPER gefeliciteerd met Okan wat super goed dat hij het zo goed doet een dikke knuf voor Okan

17. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    :baby: Overzicht Thee met baklavas Mama's :baby:

3 maart 2009
    Beertje09 - 1e kindje - geslacht: geheim
    13 maart 2009
    Iman - 3e kindje - geslacht: meisje
    19 maart 2009
    Mommy2be - 1e kindje - geslacht: geheim
    9 april 2009
    Ilja - 2e kindje - geslacht: meisje
    4 juni 2009
    Roosje83 - 1e kindje - geslacht: geheim

GEBOREN
    05 november 2008 - Sakinah van een meisje Sarah (1e kindje)
    15 december 2008 - Wardi van een jongetje Hamza (1e kindje)
    11 januari 2009 - AllahinKullu van een meisje Müslime Isra (2e kindje)
    21 februari 2009 - tirtilisko van een jongetje Batuhan (1e kindje)
    01 maart 2009 - Aslanck van een jongetje Okan (1e kindje)

18. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Gegroet lieve dames,

Ik heb nu helaas niet zoveel fut om te reageren dus ik hou heel kort.

Heb even snel het lijstje ge update. Ik denk dat Beertje al bevallen is, maar niemand heeft contact met haar dus we wachten gewoon af totdat ze het nieuws zelf komt vertellen.

Tir, heel veel sterkte. Ik hoop dat je zoontje gauw naar huis mag komen!

Aslacnk, gefeliciteerd.

Wardi, als ik een beetje fut heb mail ik je i.A!

Iman, spannend joh.. wie gaat er eerder bevallen? Jij of ik? Ik ben benieuwd.

Het rommelt hier wel wat hoor, soms flink. Ik heb al 1 cm ontsluiting en mn lichaam is druk bezig met het voorwerk. Maar dit zegt natuurlijk niet zo heel veel. Het blijft spannend.

Sorry voor mn korte bericht, zoals ik al aangaf, weinig fut.

Groetjes

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @aslacnk gefeliciteerd met de gezonde zoon! :D

@mommy2be succes met de laatste loodjes!

@wardi haha dat idee had ik laatst ook proberen zelf te knippen hahaha, maar lijkt mij geen goed idee heb golvend/stijl haar dus kan het beter door iemand anders laten doen.

ik ben trouwens (nog) niet naar de kapper geweest want ik heb denk ik een oogontsteking te pakken, doet echt zeer. als Allah het wil geneest het snel.

@roosje zoals je hierboven leest ben ik dus niet geweest naar de kapper, maar ik wou het weer in model laten knippen (puntjes en m'n lok/pony).

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey ladies,

Allah heeft ons na 2 jaar beloond met een wondertje! Na 3e IUI zijn wij zwanger :) Onze dank aan Allah is heeeel groot!

Deel Deze Pagina