Thee met baklavas

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door one of kind, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    aaah Enise..Alle dank zij aan Allah! Ik ben super blij voor je!

aslanck: van harte gefeliciteerd meis met je zoontje!

2. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Salaamalaikoem,

Ik wilde even doorgeven dat wij de trotse ouders zijn geworden van een zoontje, hij is masallah lief, drinkt en slaapt goed alhamdoulilah. We zijn allah zeer dankbaar, vandaag is hij precies 8 dagen oud.

De bevalling ging zeer voorspoedig, voordat ik het wist was het zover, 3 uur in totaal, sobhanallah. We zijn zoooo dankbaar en blij met dit wondertje.

3. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Beertje, van harte gefeliciteerd met jullie wondertje. Moge Allaah hem beschermen en volgroeid maken en doen behoren tot Zijn rechtgeleide dienaren. Amien. Fijn dat ie het zo goed doet, alle Lof is voor Allaah!

@Enise, jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en dat het met Zijn Verlof een voorspoedige zwangerschap mag zijn waar je heerlijk van zal genieten.

@Mommy2be, rustig aan daar...

Ik zit hier 3 dingen tegelijk te doen. Hamza is net wakker en zit in zijn wipper en mijn voet wippert hem heen en weer terwijl ik mijn lunch naar binnen werk. En ook ff neuzen hoe het hier gaat.

Heb best zin in een dutje, ben de laatste tijd wat moe. Even wachten tot het tijd is voor Hamza om weer te tukken dan ga ik ook een tukkie doen met Allaah's Wil.

Hoop dat alles goed gaat met iedereen, vooral met de kleine van tir. Ik kom gauw weer lezen.

Liefs,
    Wardi

4. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Lieve meiden, ik sta aan het begin van mijn verlof. Woensdag is mijn laatste werkdag. Vandaag te horen gekregen dat ik na mijn verlof geen baan meer heb. Iedereen is ontslagen en we moeten allemaal naar het UWV voor een WW uitkering. Dit kon ik er nog nét bijhebben. Ik voel me heel, heel rot nu :(

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Gegroet dames,

Tirti, dikke knuff schat. Moge Hij jullie bijstaan, amien.
    Sahinah, dank je meid.
    Mommy2be, moge Hij je bevalling vergemakkelijken.
    Mounia, ja af en toe in model is wel nodig en gezond voor je haren.
    Enise, elhamdulillah en nogmaals gefeliciteerd lief!
    Beertje09, gefeliciteerd met het geboorte van je zoontje. Moge Hij hem doen opgroeien tot een vrome moslimman, amien.
    Ilja, qadar Allah meid. Het goede zit hem in wat Hij voor ons bestemd heeft, foccus je nu op de bevalling en geniet nog van de laatste loodjes hoe zwaar ze ook zijn. Je kan alvast WW aanvragen en na de bevalling als je hersteld bent weer wek zoeken, indien je dit wilt.
    All, hopelijk gaat alles goed met jullie met de wil van Allah.

Hier alles zijn gangetje elhamdulillah.
    Liefs Roosje,

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Heej dames! Hoe gaat het hier? Hou het soms allemaal niet meer bij hoor.. :D allemaal nieuwe mensen hier (gezellig)!:D

Nou ik heb goed nieuws.. vrijdag naar me vader geweest samen met mijn mannetje.. veel gepraat etc etc etc. ;) en besloten om gewoon ervoor te gaan en niemand meer ons dwars te laten zitten.. (veel gebeurt de laatste tijd met familie, collega's noem het maar op).. Dus we gaan er weer helemaal voor de volle 100% voor! :D

@ Ilja: echt balen van je werk! ik hoop dat het snel allemaal geregeld is met al die instanties, wees er wel op tijd bij, anders krijg je dalijk helemaal geen geld!

@ Marietje: leuk he eerste fruithapje.. haha :D, is vooral leuk als ze groentehapjes gaan eten, wortel etc ;) dat vind je de volgende dag nog terug in de neus en oren haha :D.. ga je ook binnenkort vers fruit maken en in de blender doen?

@ Mommy2be: logisch dat je geen fut meer hebt! ik hoop dat je snel een voorspoedige bevalling zult hebben (met Allahs wil)

@ Mounia, ik hoop dat je oogontsteking snel geneest, ik heb het ook een paar keer gehad, weet hoe vervelend het is!

@ Enise: Alle lof voor Allah! Gefeliciteerd met je zwangerschap! ben blij voor jullie!

@ Beertje09: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE! moge Allah hem beschermen en op het juiste pad lijden...

@ Wardi: hoe gaat het met kleine Hamza? :D en hoe is het weer daar ;) ik zit eraan te denken om binnenkort even een weekje die kant op te gaan.. even lekker tot rust komen na deze drukke tijd..!

Nou als ik iemand vergeten ben.. haha :D het worden er ook zoveel :D...

Ik ben vorige week naar de KNO-arts geweest, omdat ik altijd verkouden ben.. komt achteraf door mijn allergie.. (wist ik ook wel), ik heb nu een soort neusspray gekregen en moet 31 maart weer terugkomen.. als het nog niet beter is geworden moet ik geopereerd worden :(..! Maar dat zien we dan wel weer ;) merk nu nog geen verbetering iig

7. Sahara

Sahara Niet meer actief

VAN HARTE GEFELICITEERD LIEVE ZUSTER ASLANCK
    MET JE ZOONTJE OKAN!

Moge Allah hem altijd leiden Moge Allah hem altijd beschermen en Moge Allah hem zegenen met al het goede , en mag hij opgroeien tot een vrome moslim Amien.

liefss

8. Sahara

Sahara Niet meer actief

VAN HARTE GEFELICITEERD LIEVE ZUSTER BEERTJE09
    MET JE ZOONTJE !

Moge Allah hem altijd leiden Moge Allah hem altijd beschermen en Moge Allah hem zegenen met al het goede , en mag hij opgroeien tot een vrome moslim Amien.

liefss

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vrede zij met jullie dames!

Hier maar weer eens een berichtje van mijn kant. Mijn laptop was kapot voor bijna 3 weken, maar ben weer paraat (zie dat ik niet echt gemist ben maar goed :) )

Ten eerste Aslanck en Beertje: Gefeliciteerd met jullie zoontjes! Moge Allah hen zegenen!

Tir: Goh meissie, heb je hele verhaal even terug gelezen. Wat een beproeving moeten jullie doormaken! Moge Allah je zoontje en jullie gezinnetje bijstaan, Ameen.

Hier trouwens alles oke. Irem kon opeens binnen een week zelf gaan zitten en zich optrekken in de box en in bed, dus Alle lof zij aan Allah!

Ga nog even verder lezen.. tot later

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ahhh.. nee hoor meryem! we hebben je wel gemist hier hoor ;)

Wat was er met je laptop allemaal aan de hand dan?
    Dat is snel gegaan met Irem, alles binnen een week! :confused:

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Gegroet lieve dames,

Hoop dat jullie en je kindjes in een goede staat en gezondheid verkeren, amien.

Liefs Roosje,

12. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    salaam dames!

oh dat is lang geleden dat ik hier was. Ik zag de topic in mijn hoekje nog. Hoe gaat het met iedereen?

kusjes

13. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

heej dames!

ik hoop dat ik er snel antwoord op krijg, ben namelijk heel erg benieuwd.. leg het verhaal erna wel uit.. wil eerst weten wat het betekend..!

komt het:

wat betekend het als je suiker over iets heen doet (jas, kleding etc.)? waar heeft dat mee te maken en wat kan het met je doen?

en dan bedoel ik niet dat je het perongeluk doet, maar met achterliggende gedachten (als jullie nog begrijpen wat ik bedoel, soort voodoo ofzo?)

ik hoop snel antwoord te krijgen!

14. Sahara

Sahara Niet meer actief

ik zou het echt niet weten misschien een andere zuster?

Ik wou je nog heel veel geluk toewensen ik had je goede nieuws gelezen!
    moge Allah over jullie waken Amien

liefss

15. Sahara

Sahara Niet meer actief

lieve zuster iman

hoe gaat het met jou?Als Allah het wilt goed. hoe is het met je zwangerschap rommelt het al?

liefss

16. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

thankss! hoop dat een andere zuster dit weet..
    Met Allah's wil komt het allemaal weer goed..

17. Sahara

Sahara Niet meer actief

tirtilisko
    hoe gaat het met je zoontje? Als Allah het wilt gat het beter met hem doe nog steeds dua voor hem.

liefss

18. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    @Mama van Samia, waarom schrijf je de naam van je zoontje als 'Aaron'? Het is toch Haroen of Haroun?

19. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    In zijn paspoort staat haroun en we noemen hem ook haroun.. maar op deze site vroegen ze elke keer waar die naam vandaan kwam dus dacht ik dan zet ik gelijk aaron.. gaat om dezelfde persoon alleen de uitspraak is anders

maar op consultatiebureau of waar dan ook zeg ik gewoon haroun en de niet marokanen spreken dat ook gewoon goed uit!

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Grrr heel stuk tekst getypt. Gaat die pc van het zh uit voor updates alles weg :(

Lieve zusters ik heb wel alles gelezen maar ben nu vergeten voor wat bij wie hoorde :oops: ik ben echt vreselijk vergeetachtig geworden, ik sta bijv op om iets te pakken loop dan een paar stappen en dan denk ik huh wat moest ik doen. Wil bijv de dokter spreken komt ze vergeet ik wat ik wilde vragen etc etc echt zo veel dingen.

Ik wil jullie weer vragen om door te blijven gaan met jullie dua's we hebben ze echt heel hard nodig echt heel erg ik vraag gewoon aan mensen in het zh die ik tegen die ik niet ken of ze moslim zijn en willen bidden voor ons zoontje. Meer kan ik niet doen, kon ik dat maar kon ik zijn pijn maar overnemen kon ik maar iets doen voor de zuurstofdalingen voor dat gekreun van hem kon ik maar :cry: :cry: :cry: heel soms daald zijn zuurstof zo erg dat hij er baluw van wordt ik vind dat zo erg om te zien vorige keer ook toen hij in mijn armen lag ik kon helemaal niks doen heb alleen maar gesmeekt of Allah (c.c) hem wilt genezen. Het is zo verschrikkelijk om je kind zo te zien en niks te kunnen doen hij is nog zo klein. Hij kreunt af en toe van de pijn hij schrikt heeeeeeeel erg veel. Ze vinden ook dat hij fladderige bewegingen maakt. Ze weten niet wat het is.

Dit was het stukje tekst wat ik bij lijst langer dan een jaar bezig had getypt. Hij is vandaag overgegaan naar de High care en ik mag niet meer bij hem slapen dat kan daar niet het is een soort intensive care. Maar ik wil hem niet achterlaten. Hij trappelt s'nacht's zijn dekentjes van zich af gaan ze dat wel zien. Heel soms spuugt hij maken ze dat wel gelijk schoon of blijft hij daarin liggen hij heeft erg moeite met zijn ontlasting en van het tempen steeds is zijn billetje kapot het bloed zit dan aan het punt van de thermometer. Hij wordt s'nachts wakker en is soms heel onrustig maakt heel onrustige bewegingen dan nam ik hem in mijn armen en ging het wat beter. Af en toe kreunt hij zo erg dan wrijf ik over zijn buikje gaan zij dat allemaal ook doen. Gaan ze gelijk kijken als hij huilt (hij huilt bijna helemaal niet alleen heel even soms bij het prikken uit zijn slagaders of verschonen omdat zijn billetje kapot is) De tranen rollen weer over mijn ogen ik moet hem weer missen weer hier alleen achterlaten. ik had hem belooft om altijd bij hem te zijn. om hem niet meer alleen achter te laten.

Dit is de tekst uit het andere topic)

Ik voel me weer heel Want we kwamen van ic en zouden op de High care afdeling ofzo komen te liggen. Maar mijn zoontje kwam op een normale zaal waar bij kon slapen etc. Maar hij is vandaag toch overgeplaatst naar de High care afdeling En mag niet meer bij hem slapen dit is net als de intensive care zo anders dan toen hij op die andere zaal lag ik heb iedergeval wel vanaf donderdag met hem geslapen. Was zo fijn ik kon hem gewoon bij me in bed nemen en dan was hij zo rustig en sliep zo lekker wat ga ik dat toch missen wat ik ga ik mijn kleintje toch weer missen. Ik ben zo bang dat die bloeding ernstige beschadigingen heeft aangericht ze weten niks maar hoe groter hoe meer we kunnen zien. Ik hoop dat er niks aan de hand zal zijn. Maar hoe of wat dan ook we houden ontzettend! veel van hem heel veel! Hij heeft nog steeds vaak sat..... nog wat dalingen weet niet hoe je dat typt van zijn zuurtstof. Ik vind het zo erg dat ik vandaag naar huis moet en niet meer als ik mijn ogen open doe hem zie liggen. Of niet mijn armen kan strekken en hem kan aanraken. We weten helemaal niks de artsen zijn in boeken aan het onderzoeken waarom hij zo oppervlakkig adem haalt. Dat maakt het zo moeilijk je weet niks, je weet niet hoe lang dit nog gaat duren. Ik voel me zo machteloos

Sorry dat ik zo lang heb getypt ben nu ook begonnen met het schrijven voor batuhan. Wat ik voelde toen ik posi testte en toen ik voor het eerst zijn hartje hoorde voelde bewegen etc en hoeveel ik van hem hou. Dat doet wel goed steeds bij het schrijven rollen de tranen over mijn wangen. Ik hou ontzettend veel van hem heel veel, heel veel...

Deel Deze Pagina