Hee meiden, Ik dacht ik open een topic voor alle meiden die graag mama willen worden in den helder! kon er nergens een topic over vinden, dan begin ik er zelf 1 ! Dusssss meld jullie maar!! haha Liefs perfectionn
Met mij gaat het uitstekend. Druk aan het verbouwen.. Ook druk met de kleine man.. Druk met wandelen, druk met familie.. Altijd druk druk druk... Met jou?
Haha druk druk druk bij jou lees ik!! hoe gaat het met je kleine ventje? groeit als kool of niet? Hier gaat het ook goed, heerlijk gesetteld (eindelijk haha)
Gezellig in DH! Maar met mijn kleine gaat het supergoed. Groeit inderdaad als kool, het is geen 'baby-baby' meer...! Gaat zo hard, maar het wordt echt steeds leuker. Nu maar hopen op nog meer DH-meiden
Ja onwijs gezellig in DH Voel me echt al helemaal thuis! Liep laatst nog door de marsdiepstraat heen.. Haha nou gelukkig maar, ja dat wil ik wel geloven dat ie als kool groeit hihi! voor je 't weet gaan ze alweer naar school! Wordt het steeds leuker? dit leuker dan een baby- baby? hihi! Jaa idd kom op meiden laat jullie horen haha!!!!!
Ja in het begin is het echt alleen maar slapen, voeden, schijten, slapen. Nu begint hij te lachen, en terug te 'brabbelen', is echt zoveel malen leuker!! Wie weet ben ik je wel eens tegengekomen dan..
Leuk al die brabbels, hihi! mijn tantezeggertje is nu 1 maandje oud, die lacht ook de hele tijd. Houd jou kereltje je 's nachts nog wakker of? Hm heb niemand zien lopen met een kinderwagen haha
Neeeeee.. Mijn mannetje slaapt al heel lang 's nachts door! Half 12/ 12 uur laatste voeding en dan komt hij pas om 8 uur weer.. Zalig..!
Hoi, ik zal me hier ook maar even melden ik kom uit den helder en ik ben 7 weken zwanger dus dat zijn nu 3 mensen uit den helder