Ik zit even met een dilemma en hoop dat er iemand is die me erbij kan helpen. Ik heb dus qua schoenen maat 43/44, ligt er maar even net aan hoe die valt. Nou heb ik tot nu toe altijd mijn schoenen van de herenafdeling in Bristol gehaald, omdat ik gewoonweg nergens goede schoenen vind. En bedenk me altijd; ik ga volgende keer dan wel weer wat meer moeite doen, misschien hebben ze dan wel weer goede leuke schoenen voor me. Maar iedere keer sta ik weer voor aap in de schoenenwinkels; maat 43? Nee, dát hebben we hier niet. Ben vandaag zelfs door 2 duurdere winkels verwezen naar VanHaren, want ja, die hebben tegenwoordig dan weer wel maat 43 en 44. Maar het probleem met die schoenen is weer dat ze veel te dun lopen. Dus of met mijn tenen of halverwege m'n voeten loop ik naast de zool. Oftewel, de schoenen van daar zijn ook nog steeds bagger. Was één schoenenwinkel waar ik bij kon gaan bestellen, en dan zouden ze daar wel kijken of ze wat konden doen (waarbij je van te voren al weet dat het toch niets wordt en waarbij het dan gaat over schoenen uit de 'nieuwe collectie' die over de 150 euro kosten (en nog ontzettend lelijke ook)) Ik hoef helemaal geen frustels aan de schoenen, ik wil helemaal geen hakken (want daar kan ik helemaal niet op lopen) Goed, klein hakje mag maar dat is het. Wil gewoon zwarte schoenen met veters (goed, mag ook grijs of bruin zijn, als het maar geen hele opvallende kleuren zijn), die even net wat mooier vallen dan die herenschoenen. En daarnaast moeten ze ook betaalbaar blijven (lees; eigenlijk niet meer dan 60 euro) Oh en het moeten niet van die pumps ofzo zijn, want wil niet van die hele lage schoenen. Wie kan me dit jaar helpen aan leuke niet-heren schoenen? Wel via een site die wel betrouwbaar is dan. (en noem maar geen zalando op, want heb daar ook al gekeken en zijn ook redelijk dunne schoenen allemaal) Zelfde herenschoenen als vorige keer kopen wordt hem trouwens ook al niet, want ik paste zelfs de grotere maat niet omdat mijn voeten dus ook weer breder geworden zijn, zucht..
Misschien bij stravers shoes in België? Ze hebben een online winkel, zijn wel prijzig maar het is nog uitverkoop. Volgens mij verkopen ze damesschoenen t/m maat 47.
Schuurman schoenen inderdaad Wessels schoenen zit in Zutphen en in Vrede (net over de grens Duitsland) hebben echt veel keuze Kroon in Utrecht
Ik dacht inderdaad ook Schuurman schoenen, volgens mij wordt het assortiment steeds groter voor grote maten. En misschien kunnen ze je sowieso wel helpen!
http://www.amazon.de/s/ref=sr_nr_p_n_size_two_browse-_0?rh=n%3A355006011%2Cn%3A%21361139011%2Cn%3A1760296031%2Cn%3A1760304031%2Cp_n_size_three_browse-vebin%3A1899472031%2Cp_36%3A1702973031%2Cp_n_size_two_browse-vebin%3A1872398031&bbn=1760304031&ie=UTF8&qid=1389647575&rnid=1850568031
Heel erg bedankt dames! Heb nou wat gevonden, vond ze alleen dan op de orginele site van de schoenen (waren ze 40 euro goedkoper) en heb ze besteld. Even wachten tot ze binnen zijn en dan kan ik ze passen. En anders bestel ik alsnog wat op schuurman schoenen om daar nog wat anders te passen, want ze hadden wel meerdere leuke schoenen