mag je tijdens de zwangerschap zo af en toe een redbull drinken? ik studeer nog...en er zijn van die dagen dat ik het zonder bijna niet red........
zou ik niet teveel doen,zit nl wel caffeine in.. maar denk als je een keertje 1 blikje neemt dat het geen kwaad kan,koffie en cola mag je ook drinken als je zwanger bent(met mate)dus een blikje kan dan geen kwaad lijkt me
ik denk dat het absoluut niet mag. heb ik eens ergens gelezen. maar moet je even aan vk vragen! gr sannnie
Er zit meer zooi in dan alleen caffeine en hoeveel zin ik er soms in heb gehad vanwege vermoeidheid, voor de zekerheid maar niet gedaan.
nee ik zou t dan bij een half blikje lten,er zouden zogezegd 4 koppen koffie in dat blikje zitten aan caffeine,...is voor ons al niet goed laat staan voor een ongeboren baby
Nee, mag niet - staat volgens mij ook op het blikje. In elk geval in Duitsland weet ik dat het erop staat. Succes!
volgens mij staat er op het blikje dat het gelijk staat aan 1 a 2 kopjes koffie.... er is trouwens ook al een topic over geweest.moet je ff naar de zoek functie.maar moet wel zeggen dat de meningen verdeelt zijn...
ik heb af en toe ook zo'n trek in een blikje. vaak neem ik maar 1 of 2 kleine slokjes van mijn vriend. alleen voor de smaak. dan hoef ik het een paar weken niet meer. maarreh, na de bevalling gaat er echt een blikje open!
er zit heel veel cafeïne in en dat krijg je ook nog eens in 1 keer binnen ipv verdeelt over de hele dag. mij lijkt het niet gezond. vermoeiende dagen horen erbij als je zwanger bent, studie, werken of wat dan ook, moe zijn is niet te vermijden. succes!
Toen ik in Engeland studeerde kregen wij er zelfs voorlichting over. Het zou tumoren kunnen veroorzaken. Luste het al niet, maar heb daarna nooit meer zo'n ding aangeraakt!
tegen plotselinge vermoeidheid kan je beter dextro energy nemen en wat hartigs eten daarna (niet zoet want dat wordt dan weer extra snel afgebroken) In redbull en bijv ook a.a. drink zit naast heel veel caffeine en taurine ook een hele hoop andere zooi, die tijdens je zwangerschap nou niet bepaald aan te bevelen zijn.
Ik vind red bull echt heel lekker, maar ik heb geen druppel gedronken sinds ik zwanger ben. Lijkt me echt niet goed!
nou ik heb net een paar slokken op voor het eerst in 24 weken kon de verleiding niet weerstaan en zit hier nu dus echt met hartkloppingen nooooooooooooooooit meer dus !
tja voor de zwangerschap geen last van en je hebt nu van die momenten dat je het echt MOET hebben he maar goed red bull door de afvoer en hartje is nu weer rustig !