thee smaken?

Discussie in 'De lounge' gestart door bernadet26, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Ben sinds kort aan de thee.
    Dronk een hele tijd slimpie maar dat komt me nu echt de neus gaten uit:)
    Ben benieuwd welke smaak jullie lekker vinden.....
    Vind rooibos echt heel vies en de 'normale ' vind ik ook niet zo geweldig.

2. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Caramelised Pear zóóóó lekker en meloen!!
    ik krijg acuut trek!!

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik drink alleen celestial heerlijk zoete fruitsmaak zonder suiker.

Of duitse thee als ze rood zijn!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Die is inderdaad lekker!!

Zelf drink ik het meeste kruidenthee, meestal groene thee met citroen of rooibos :)

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik vind thee van lipton en dan met name groene thee sinasappel mandarijn lekker! Heerlijk!
    maar ook van ah eigen merk groene thee met meloen, aloe vera en sinasappel en nog meer is lekker!

gewoon uitproberen!

Oh en ik vind thee van First tea heerlijk en dan de lavendel thee! duur maar echt heel erg lekker!

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik ben gek op de thee van de action. Dat zwarte of roze doosje van 2 euro met 6x8 zakjes. Cactusthee vind ik ook erg fijn en rooibos met honing. Autumn Storm oid van Pickwick is ook goed te doen.

7. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Kamille, gember (met citroen) thee, netel thee is ook errug lekker. Btje zoet pepermunt smaakje.
    Ik vind rooibos wel lekker, maar niet die van Pickwick...brr... Heb hier altijd Tick Tock liggen. Die is wel lekker. :)

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Kamille, groene met citroen (en/of honing), groene met lavendel, avondmelange van AH, sterrenmix, zoethout (puur, niet met zwarte thee gemengd), sleepy time (en alle andere smaken van Celestial), (verse) muntthee.
    Vind zwarte thee helemaal niks, en rooibos ook niet echt, tenzij er flink wat andere smaken aan toegevoegd zijn.

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Caramelised pear is hier favouriet (meloen lust ik niet)

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Misschien een keer langs de tuinen gaan, daar heb je echt super veel merken thee en veel verschillende smaken.
    Ik vind de spicy mixen van yogi erg lekker en ook celestial seasonings heeft lekker mixen (mandarin orange spice bijvoorbeeld). Ik vind ook de brandnetel-cranberry mix van pickwick lekker.
    Zonnatura heeft ook lekkere kruidenmixen (ochtendmix etc)

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Groene thee citroen en groene thee cranberry, jammie jammie. Drink zelf bijna geen zwarte thee meer, maar als ik een kopje neem dan de kersen of sinaasappelsmaak.

Ow ja, zoethoutthee van AH is ook heel erg lekker. :)

12. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik lust echt alle soorten thee ( wel goede dus geen aromathee)
    alleen zoethout, mint en van die rare kruidenthee vind ik niet lekker.

voor de rest kaneel tot citroen en van rooibos tot mango. ik lust ze allemaal

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik hou van zwarte thee soorten zoals Earl Grey en Darjeeling.

14. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Groene thee met citroen
    Zoethout thee
    Sterremunt thee
    Turkse appel-vanille thee
    Verse munthee

Maar er zit een groot verschil van welk merk.
    Bijv ah huismerk vinden wij hier niet te zuipen maar jumbo huismerk juist wel. Die driehoekige zakjes van lipton(?) zijn trouwens ook erg lekker.

Ook drinken wij de zoetere theeën meer in de avond en de wat "simpele" theeën overdags en tijdens ontbijt/lunch. Omdat het anders te overheersend is.

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik ben vooral van de zoete fruitsmaakje, bv zwarte bed, meloen, framboos, mango, etc. Maar ook rooibos-honing vind ik erg lekker, en verder christmas thee van De Tuinen, en wintergloed van pickwick!

16. lelie0

lelie0 Lid

18 mrt 2013
    90
    0
    0
    ik drink zelf heel veel thee, vooral de soorten sinaasappel, citroen en kers, sinaasappel en citroen van het huismerk van de supermarkt, kers van pickwick want die is net wat lekkerder. Bij de andere soorten proef ik tussen het huismerk en pickwick geen verschil

17. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik dronk eerst ook nooit thee maar altijd siroop. Maarja echt gezond is dat ook niet. Ben pas sinds een half jaar ongeveer een theedrinker en vind het nog steeds niet ècht lekker, maar heb wel een paar smaakjes gevonden die ik 'ok' vind. Ik vind de bosvruchten thee van de ah lekker, de blueberry muffin van lipton, en gewone sinaasappelthee.
    Maar ik zou je aanraden om eens naar een thee speciaalzaak te gaan, daar hebben ze zoveel smaken en het smaakt ook heel anders dan uit een zakje. Ik heb daar bv nougatthee vandaan en dat is de enige die ik echt superlekker vind! Ze hebben daar vast wel iets naar je smaak en als je er eenmaal een hebt die je lekker vindt leer je het gemakkelijker drinken.

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik vind zelf de kruidenthee's altijd lekker.
    Ik vind bijv Minty Marocco het lekkerst of Intense Mint van Lipton.
    Maar ook groene thee vind ik heerlijk.

Mijn favoriete groene thee is die van Dilmah. Groene thee met Jasmijn, die is heerlijk!

19. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Earl grey
    Zoethout
    English

Lust bijna alles wel alleen aardbeien en bosvruchten niet zo.

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik drink niet zo vaak thee, maar ik het drink dan het liefst een kruidenthee (sterrenmunt of minty Marocco bijvoorbeeld, die vind ik wel lekker).

Deel Deze Pagina