Ik ben dol op thee, mijn favorieten zijn: Caramelised pear van Pickwick Meloen Winter- en herfstthee van Pickwick Cranberry Pomegranate van AH Groene thee mandarijn van Lipton Groente thee met citroen Groente thee met honing
Ik ben gek op kaneel en vind kaneelthee dus ook heerlijk! Daarnaast ben ik ook gek op Pickwick grone thee met ginseng.
Allemaal stuk voor stuk lekkerder dan pickwick (A is de herfst/winterthee en de kruidenthee van PW wel goed te drinken..) En dan gaan kijken wat je lekkerst vind.. Fruitsmaakjes of juist groene of witte thee.. Hier groot fan van Yogi tea en van jasmijnthee. Maar nu een blikje thee uit Cambodja gekregen rechtstreeks van de theeplantage.... Nou... Het is dat Cambodja niet echt om de hoek ligt anders dronk ik nooit meer wat anders. Terwijl ik normaal niet heel specifiek fan ben van zwarte thee. Wel lekker maar niet heel bijzonder normaal gesproken.
Ik lust vrijwel alle theeën... Maar favoriet zijn groenethee met citroen of ginseng, rooibos en dutch blend.
Ik ben wel een echte theeleut, maar ik lus dan ook echt geen koffie Wel kan ik niet zo goed tegen zwarte thee, ik reageer slecht op de looizuur die in zwarte thee zit, dus momenteel drink ik voornamelijk groene thee. Gelukkig zijn er tegenwoordig heel veel smaken groene thee dus dat scheelt . Desondanks zijn er wel smaken zwarte thee die ik wel lekker vind: Cactusthee Sinaasappel Meloen Ananas Earl grey Muntthee ( en die wordt lekkerder met veel suiker ) En verder: Groene thee of witte thee in allerlei smaken.
Rooibos mango peach Groene thee cranberry Kersen Bosvruchten Mango Perzik Citroen Tropische vruchten Eigenlijk de meeste fruit thee wel
Ik drink veel de thee van Lipton, die piramidezakjes.. citroen, russian earl grey, forestfruit. Sinds de zwangerschap ben ik verslaafd aan de nieuwe thee van pickwick voor je spijsvertering met venkel, munt en brandnetel.. echt heul lekker!
Carmelised pear aardbeien mint blueberry muffin chocolade mint concentratie thee alle fruittheetjes kamille (voor ik naar bed ga) Ik vind eigenlijk alles lekker
Klinkt lekker! Fruittheetjes vind ik niet zo lekker, drink nu pu-erh thee, niet alleen tegen de extra pondjes, maar omdat ik het lekker vind (dat de spijsvertering wat beter/sneller werkt is meegenomen).
Liefst heb ik aardbeien thee lekker makkelijk Wat ik echt niet hoef is - kaneel - cylon zoiets - sterrenthee Voor de rest drink ik alles wel maar voorkeur voor aardbeien.
Deze thee dronk ik vandaag voor het eerst....ik ben verkocht! Echt zo lekker. Verder drink ik de laatste tijd veel Kamille/Honing thee, van Pickwick. Ook errug lekker.
Dat je dat door je keel heen krijgt....een vriendin van me zei ook dat ze Pu-Erh thee naar kattenbak vond smaken....ik geef haar groot gelijk! Vraag me niet hoe we dat weten, trouwens.
Heb nog een zakje of 15 liggen voor je haha wat een smerige thee is dat. Groene thee met Citroën hmmm maar met vanille gadver!
Ha, ik ben een echte theeleut. Mijn favoriete thees (helaas moeilijk te krijgen) zijn van Treasure Tea, Beste Kistje Keizer en Thee van Toen. Vroeger had Pickwick losse thee, de Chinese Melange en Oranje Pecco vond ik erg lekker, maar die worden niet meer verkocht. Ik hou ook van Lapsan Souchon, liefst gemengd met Earl Grey. Pickwick vind ik irritant, alles zit in 1-kopszakjes tegenwoordig en in die zakjes zit te weinig thee voor een sterke mok. En met steeds 2 zakjes per mok wordt het wel een heel dure grap
ik drink sinds kort ook thee, voordien luste ik het niet en ik hou nog niet van thee die echt naar thee smaakt. met stip op 1 zoethoutthee vruchtenthee van de lidle de aardbei/room thee (smaakt naar die snoepjes) Groene thee vind ik ook lekker maar had laatst die van de pickwick met sinasappel en die was me daar een portie bitter