Kokos thee.... Ooo die wil ik proeven. Waar koop je dat? En zag ook aloë vera voorbij komen, Heeft de ah echt een groot thee assortiment, want was bij de plus en de coop vandaag en dat viel echt zwaar tegen. En zag nog iets over een thee winkel voorbij komen, wist niet eens dat dat bestond De gecarameliseerde peer is idd ook erg lekker, en bosbes/ acai ook
Heb vanavond voor het eerst de vanille caramel thee van lipton op, vond hem erg lekker! Alsof je een stukje fudge eet
Woon in hartje achterhoek Xenos heeft volgens mij ook wel lekkere soorten daar maar eens kijken, en ah maar die hebben wij hier niet helaas .
Hmm lapsan souchon is echt mijn studententijd-trauma. War verschrikkelijk vies vond ik dat. En mijn 2 huisgenoten ook... Helaas nummer 3 vond het heerlijk. En die zat er ook helemaal niet mee dat die smaak zo in je theepot blijft plakken. Uiteindelijk hebben we zelf een nieuwe gekocht en de oude theepot omgedoopt tot lapsang-pot. Kistje van de keizer kocht ik vroeger altijd bij de Chinese toko. Ze hadden ook nog iets anders.. "Droom der zuidzee" of iets wat daar op lijkt. Zwarte thee met allerlei bloemetjes in ieder geval. Maar beiden zou ik niet weten waar nog te vinden. Maar goed.. Ik heb nu dragon Pearls thuis.. Hele dure thee maar ook heel erg lekker. En thee uit India... (Bijna op ) en uit Cambodja nog hele lekkere thee. Hele fijne thee maar je hebt ook maar weinig nodig voor een flinke sterke mok vol. Alleen moet je er wel theezakjes voor kopen want het is te fijn voor een thee-ei.
Ik heb momenteel Kaldi thee, vind vooral parels van de nijl lekker en organic africa. In december had ik ook sinterklaas thee van kaldi, was ook heerlijk!
Wellness thee van Pickwick in de smaak Granaatappel & Framoos,heeeeeerlijk! Verder gek op Tropische vruchten,Marokko van Lipton,Meloen en nog wel meer maar dan blijf ik bezig
Ik vind de Dutch blend heerlijk van pickwick en de winterglow is ook wel lekker maar de voorkeur gaat toch uit naar de blend!