Oh, vandaar dat ik zo gemakkelijk zwanger ben geraakt beide keren Ik dronk trouwens ook altijd koffie (1-2 mokken zwart en sterk). En dan nog een slootje thee.
Nou, ik ben een echte theeleut. Maar ons 2e kindje laat nu al bijna 2 jaar op zich wachten! (en bij nummer 1 dronk ik net zoveel thee en was in de 1e ronde zwanger.)
Staat toch ook niet dat je door thee makkelijk zwanger raakt Vergroot de kans op is heel wat anders... Maar dan nog..Wat een onzinonderzoek!
Dit onderzoek is natuurlijk niet van toepassing op mensen die zonder hulp niet zwanger kunt worden. Onderzoek of je harder kunt rennen dor het drinken van energiedrank is natuurlijk ook niet van toepassing op mensen zonder benen.
Nou dan weten we ook weer waardoor ik steeds zo snel zwanger raak. Ik dacht dat we gewoon op de goede momenten seks hadden maar het is de thee!
Ik ben het met je eens hoor, dus je hoeft niet zo raar te reageren. Al dit soort onderzoeken wordt gedaan onder 'schijnbaar gezonde' mensen. Mensen die vanwege vruchtbaarheidsproblemen in de mmm zitten, worden niet betrokken bij dit soort onderzoeken. Daar is nl. al door medische oorzaak geconstateerd dat er problemen zijn met zwanger worden en die vallen dus af.
In de zin dat je misschien met een bepaald soort thee 0,01% meer kans hebt ofzo (weet ik veel, een ubergezondtheetje dat wellicht effect heeft op de baarmoeder voor een gunstigere innesteling oid) en misschien hebben veel suikers in siroop en limonade weer een nadelig effect. Maar het zorgt er natuurlijk niet voor dat je ineens een stuk vruchtbaarder bent, dat is gewoon niet mogelijk.
Ah jo mensen hebben toch iets nodig om zichzelf "van de straat" te houden, dus dan gaan ze onderzoekjes doen op straat. Sex schijnt de kans nog hoger te maken op een zwangerschap bij "gezonde" (vind het een naar woord gezond in zon onderwerp) mensen. Het beste is om thee te drinken omdat je het lekker vindt en niet omdat het de kans verhoogt tot............... (over 5 jaar wijst onderzoek uit dat je er kanker van krijgt. Wedden?)