Zijn er mensen die ervaring hebben met de Quinny Moodd? En zo ja willen jullie ze delen. Ik heb momenteel een andere kinderwagen maar ben niet zo tevreden en denk erover om een Moodd te kopen maar wil even weten wat jullie ervaringen zijn. Past hij ook gemakkelijk in de auto bijvoorbeeld? En nog belangrijker: zit je kindje er goed in?
Wij hebben een Quinny Moodd en ben tot nu erg tevreden. We hebben heel lang de opvouwbare kinderwagenbak gebruikt, onze dochter past er nog steeds in met 9 maanden. Ideaal. Het onderstel is ook best makkelijk in te klappen en hij past met gemak in onze kofferbak (hebben een station). Heb de kinderwageninzet nu een paar keer gebruikt en ze zit er op zich goed in. Het enige nadeel vind ik de kleine ruimte onder je kinderwagen. Je kan dus niet een volle boodschappentas onder de kinderwagen zetten, wat toch wel heel handig is.
Wij hebben ook sinds kort de quinny moodd. Hij rijd fijn en is makkelijk in en uitklapbaar. Ook de verstelbare duwstang is fijn. De enigste nadelen zijn de voetenzak, wat echt enkel een voetenzak is en tot iets boven de navel uitkomt. De boodschappenmand is klein, en over het zitje zit ik nu toch te twijfelen.. Vraag me af of hij wel echt zo comfortabel zit en ligt.. Ik denk dat hij voor in de zomer veeeeeeeel fijner is omdat dan ook die voetenzak niet erin zit.