Hallo, Sinds een paar dagen ben ik zo nu en dan wat duizelig (met soms hoofdpijn)... Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan veranderen? Moet morgen naar de verloskundige en zal het daar ook vragen, maar misschien heeft iemand van jullie een idee.
Misschien is je bloeddruk of hb aan de lage kant? Je kan dat even bij je huisarts laten checken, of wachten tot je bij de verloskundige bent, die zal dat ook wel doen denk ik ! (ow wacht ik lees het nu pas goed, je moet morgen naar de verloskundige, dan lijkt de huisarts me wat overbodig )
Duizeligheid is wel een beetje een symptoom. Je moet goed eten, voldoende brood 's morgens. Maar heb je de neiging flauw te vallen of val je flauw, dan even naar de HA idd.
Dat heb ik in de 7e week heel erg gehad. Ik ben aan de roosvicee ferro gegaan,meestal 1 glas per dag en het is daar een heel stuk beter van geworden Misschien kun je dat eens proberen,en goed eten natuurlijk
Ik zorg nu dat ik altijd dextro bij me heb, van die druivensuikersnoepjes zeg maar. Was ook een tip van de VK, heb namelijk een vrij lage bloeddruk.
Ik ben vanmorgen in de auto onderweg naar het werk onwel geworden. Mijn man was aan het rijden en plots kreeg ik het heel erg warm. Ramen opengezet. Dan zweethandjes en doen begonnen men oren te suizen. Ik voelde mezelf wegzakken. Mijn man heeft dan beetje in paniek de auto aan de kant gezet en glas water gaan vragen. Heb dan ook druivensuiker genomen. Onmiddelijk naar huisdokter gegaan waar bleek dat ik lage bloeddruk had. (10 bovendruk ipv 12). Blijkbaar is dit een kwaaltje dat tijdens de laatste maanden nogal eens voorkomt. Kan geen kwaad voor de baby maar mama heeft er wel last van. Nu 3 daagjes thuis om te rusten. Zijn er nog die dit voor hebben gehad? Groetjes Veek
gewoon lekker regelmatig eten, banaan in je tas, boterham mee, crackers........ook in de tas......en om het uur wat eten...............je hele energie huishouding is van slag, gaat vanzelf weer over. HB en bloeddruk is pas later! Succes
ja ik heb ook last van duizeligheid.. en soms met hoofdpijn. echt heel vervelend.. zou inderdaad lage bloeddruk kunnen wezen.. die tip van die druivensuiker is wel een goeie! ik moet toevallig morgen ook naar de VK! dus we zullen zien
ik heb daar ook inderdaad regelmatig last van, dat ik gwn tijdens het doen van iets duizelig word en alles zwart zie gelukkig duurt dat maar paar seconden, ik ben wel al vaker flauwgevallen dat was dan door me bloeddruk inderdaad maar voor me zwangerschap..volgens de vk is me bloeddruk gewoon goed..dus ik weet het ook niet, ik ga pas 20 november na de vk.
zoals eerder genoemd is rosvisé ferro een goede optie, daar zit ijzer in en de duizeligheid kan komen door ijzergebrek omdat er nu ook ijzer van jou gebruikt wordt om bloed aan te maken voor jouw kindje ik zou bij de vk even vragen of ze het ijzergehalte even nachecken
Ik heb last van een lage bloeddruk en ben soms ook een beetje dizy. Ik doe gewoon alles wat rustiger aan. Een bouillonnetje of dropje is ook goed.