Thee

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bungakuu, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Je hebt van pickwick een hele caffeinevrije lijn, zitten best lekkere smaken tussen. Sinds het kouder wordt ben ik helemaal fan van smaakje "Fire" maar das niet zo lekker als je last van maagzuur hebt :)

2. Niet meer actief

Hihi ik ben weer bijna 'bevrijd' :p

3. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik drink ook nog steeds 3/4 koppen thee per dag hoor.. Pff ik ga me niet om alles druk om maken hoor..
    En als ik er over nadenk.. Hoe zijn wij zo groot geworden ;) Vroeger hadden ze niet eens foliumzuur...

4. Niet meer actief

3/4 koppen per dag is ook niks mis mee hoor

5. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Hmm oke dan... Maar nu ik hoor dat je er niet zoveel op mag.. wil ik er juist meer drinken hhaha Alles wat verboden is of waar je heel weinig van mag wil ik juist meer van :)

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik vind de Earth-variant lekker, maar daar zit weer kaneel in, ohoh! Pff...
    Ik drink 's ochtends 2 bakken koffie en ik drink ook thee, meestal cafeinevrije omdat ik rooibosthee lekker vind, maar als ik ergens ben, ga ik niet om speciale thee vragen. In cola zit ook cafeine, nou dat drink ik niet en ik eet geen chocola, scheelt weer he! 8)

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goed plan! Kaart jij het even aan bij mn baas? hihi :)

Ik drink overigens wel thee, heel veel.. kom makkelijk aan 8 koppen op een dag. Maar drink bijna alleen maar rooibosthee en groene thee. Volgens mij krijg ik daar niks van.

8. Niet meer actief

Je krijgt er sowieso niks van hoor marriedgirl komt helemaal goed ;)
    Als jij nou zegt welke baas je hebt praat ik wel effe met m :p

9. bungakuu

bungakuu Nieuw lid

3 nov 2008
    3
    0
    0
    Dank jullie voor de input dames. Ik ben nu helemaal opgelucht. Ik kan weer nu rustig warme thee drinken....;)...

10. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Voor degene die toch thee zonder caffeine willen drinken heb ik misschien nog wel een goeie tip. Bij de tuinen hebben ze thee zonder caffeine in verschillende smaken, daar zitten hele lekkere bij.

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Haha, is goed, thanx :D

Deel Deze Pagina