Welke thee drinken jullie altijd? En hebben jullie in bepaalde periodes ook een favoriet? Ik heb met het regenachtige weer altijd zin in de herfst thee van pickwick en vind winterglow ook altijd lekker als het koud is. Daarnaast vind ik groene thee met citroen ook altijd erg lekker! Ben benieuwd welke smaken jullie zoal drinken..
Ooh inderdaad! Die 2 najaars seizoens-thee zijn lekker! Herfst-storm en inderdaad wintergloed! Voor de rest vind ik tropische vruchten heerlijk, en western fruits.. Hmm!
Groene thee met citroen en zoetjes is hier op het moment favoriet .. en idd de herfst thee van pickwick was erg lekker maar niet meer gezien hier in de winkels ...
Die herfst- en winterthee is inderdaad erg lekker! Verder ben ik nu zo ongeveer verslaafd aan rooibosthee, ik drink niks anders. En dan vooral de varianten: rooibos-honing en rooibos-cranberrie!
Rooibosthee de orginele maar de mango perzik vind ik ook erg lekker. Ik drink nu op het moment de orginele .
Gewone thee en kaneel is met dit weer ook lekker of Rooibos honing en.... Er zijn zoveel lekkere smaakjes!
Toen ik het nog niet moest bekopen met het zuur vond ik de herfst thee van pickwick altijd het lekkerst. Die kocht ik in de herfst dan in voor een heel jaar omdat die toen nog alleen in de herfst te koop was. Weet niet of dat nog zo is? En verder zoethout thee of kaneel thee of brandnetel dat wil er ook wel in Zal binnen kort nog eens proberen of ik het zonder afstraffing kan drinken..
Zit nu aan een kopje herfsthee met chocolade pepernoten! Die combinatie moet echt iedereen eens proberen
Hier een echte theeleut. Naast koffie en water drink ik bijna niks anders. Favorieten: zoethout, turkisch apple, rooibos.
Warming fire is nu mijn favoriet. Ook herfst en winter thee, groene thee met cranberry of limoen, witte thee met vruchten, argentijnse tango thee, en losse thee van het theehuis hier in de buurt! Vooral dat laatste is ergggg lekker!
Herfsthee en winterthee zijn favo. Alleen jammer dat ze nog niet te krijgen zijn bij onze supermarkt. Daarom maar golden tea van Lipton en mango thee daarvoor in de plaats.
Ik hou heel erg van Earl Grey en Rooibos, ben niet zo van de zoete fruitsmaakjes enzo! Die herfst thee is idd ook erg lekker! en op zn tijd een potje groene thee...maar niet vaak...daar noet ik echt trek in hebben!
Ik hou erg van de oude theetjes zoals Earl Grey, maar vooral Darjeeling. Zo lekker! Ben een echte theeleut. Helaas kan je Darjeeling bijna niet in de winkels verkrijgen. Ik bestel het altijd via internet. En dan van het merk Twinings.