rooibos en cranberry zijn momenteeel ff favo, maar eigenlijk vind ik alle smaakjes wel lekker. Heb dan ook altijd een ruim assortiment in huis. Ook verse thee is erg lekker, neem ik ook wel vaak mee. Ik ben een echte theetante!!!! @ mamaliset: bedankt voor de tip met chocopepernoten, zal het snel ff proberen!!
Rooibos met honing en Groene thee met Citroen of Cranberry. En nu het weer wat kouder wordt Turkish Apple, ook heel lekker!
ik drink vaak graaf grijs ( in het nederlands dan he ), rooibosthee is ook erg lekker, groene thee dronk ik veel toen ik zwanger was...
Ik vind die herfst-thee heerlijk en anders kaneel thee dat gaat er ook altijd wel in *zet meteen de waterkoker aan *
Hier een echte theeleut. Ik lust geen koffie. Kruidenthee is mijn favoriete thee: vooral Rooibosthee en Kamillethee. Ik houd niet van vruchtenthee en gewone thee vind ik ook niet zo lekker (is vaak ook zo sterk als je het zakje even te lang laat hangen). Ik drink altijd puur thee, dus zonder suiker.
ik vind rooibosthee lekker, aardbei, bosvruchten, eigenlijk alle vruichten behalve sinaasappel en citroen. brrr. bah. die herfstthee heb ik nog nooit gehad, ga die toch maar eens halen de eerstvolgende keer dat ik in de winkel ben.
Herfst en winterthee en de oplosthee van Zonnatura (groene thee met pepermunt en kamille)... heeeeeerlijk! Beetje jammer dat de waterkoker stuk is...
rooibos citrusvruchten en laatst had ik groene thee sinaasappel mint gehaald...die laatste is echt heerlijk. Doe er dan wel een zoetje in hoor.
Van alles, vooral fruit diverse soorten. Lust eigenlijk alles wel, ben alleen niet zo'n fan van mintsmaken. Tegenwoordig drink ik vaak groene thee cranberry of witte thee peer-druif, die heb ik gekregen en die zijn wel erg lekker. Zoethout is ook altijd erg lekker. Nooit met suiker, als er zoetstof in gaat is het honing