Ik drink meestal dezelfde thee; Lipton Green Tea. Heel soms met een fruitsmaakje, dan liefst iets simpel zoals Citroen. De Pickwick thee met bosvruchten (?) voor de Senseo vind ik ook erg lekker! Ik doe er verder niks in.
Ik vind aardbeien- frambozen- en bosvruchtenthee erg lekker! Maar ook de groene thee met een vleugje Cranberry, en groene thee met vleugje Citroen errug lekker!
Hier word veel thee gedronken en de favorieten zijn,kaneel thee,rooibos-mango perzik,Honing thee. Had vorige week mandarijnen thee gekocht en is ook best lekker.
Vanille thee!! mmmh heerlijk!!! Op het werk drink ik altijd Lipton gewone thee met 2 zoetjes .... (krijg gewoon weer zin om dadelijk naar het werk te gaan) Ook lekker maar heb ik al een tijdje niet gehad: White tea van Pickwick
Herfst en winterthee, kaneel, vanille, rooibos thee zijn heerlijk En lipton piramidezakjes in de smaak "Forest Fruit" is ook heerlijk!!!
Sterke zwarte thee met melk en suiker. Of een lekkere groene thee. Smaakjes soms maar raak ik heel snel op uitgekeken.