niet misselijk meer

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by sada, Jan 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sada

sada Lid

Oct 30, 2006
    55
    0
    0
    brabant
    Ik heb een vraagje.
    Ik ben nu 8 weken zwanger en werd na kerst voor het eerst misselijk.
    Ik was elke dag misselijk niet erg maar ik had wel het gevoel dat ik zwanger was. Ik had ook een soort menstruatiepijn in mijn onderbuik.
    Nu heb ik deze symptomen sinds een dag of 3 niet meer en voel me kiplekker. Ik heb nergens last van, maar ik kan er niets aan doen dat ik me hierdoor ongerust maak. Ik heb het gevoel dat als je misselijk bent dat niet ineens weer weg zal zijn en zeker niet in de 8ste week.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Sada,

zoals al heel vaak gezegd, het wel of niet hebben van zwangerschapssymptomen (kwaaltjes) of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. De ene vrouw heeft nergens last van, de andere heeft maanden kwalen, en weer een ander heeft het dan wel en dan een poos niet.
    Je hoeft je er zeker geen zorgen om te maken!
    Fijn dat je je kiplekkker volet, geniet daarvan en probeer vertrouwen te hebben in je lijf en in je zwangreschap. De eerste periode is voor elke vrouw onzeker, dat hoort er (helaas) bij.

Mirjam

3. sada

sada Lid

Oct 30, 2006
    55
    0
    0
    brabant
    dank je wel voor je snelle antwoord

Share This Page