Ik heb een onwijs lekker zittende bank van donkerbruin nep-suede. Van een afstandje is er nix aan de hand maar ga je dichterbij kijken zie je toch dat over de jaren er een aantal vlekken (zwarte kringen) ingekomen zijn... Iemand enig idee hoe ik dit weer wat schoner kan krijgen?
ik gebruik fanisch spray (roze flacon) voor bekleding en tapjten, even opsprayen en het trekt zo weg(lost op) hg heeft ook goed spul
ah dan ga ik dat ook maar eens halen. Ik heb ook vlekken op mijn bank met van die zwarte randjes eromheen. Vind het superlelijk, dus ik ga het ook proberen!
ik heb vorige week mn bank schoongemaakt. Had op internet gelezen dat je dan babyshampoo moest oplossen in water en dan gewoon met een doekje de bank poetsen. Moet zeggen, werkt uitstekend! en heel mn kamer rook heerlijk naar zwitsal En aangezien ik de shampoo toch niet gebruik voor daniel komtie toch nog goed van pas (het waren trouwens wel vnl kwijlvlekken van daniel, die gaat met zn mond op de bank liggen als hij erop klimt)
ik vind die roze fles inderdaad super!!! haalt zelfs kattenpis weg (ongelukje na operatie kat) echt geweldig spul!!!!