Ik drink vooral pickwick! Vind ik ook het lekkerste! Ik ben echt van de fruitjes... 1. zuidvruchten 2. perzik 3. bosvruchten, ook lekker van lipton 4. appel en verder nog mango, aarbei (al vind ik die dan de laatste tijd zo'n raar smaakje hebben bij pickwick), tropische vruchten en gewone english breakfast.... Ik koop mijn thee meestal groot in de bij de makro omdat je daar gewoon pakjes van 1 smaak hebt in de supermarkt heb je altijd van die variatiepakjes en tsja in elk pakje zit minimaal 1 smaakje die ik echt niet lekker vind... dus vind ik zonde...
Ik drink eigenlijk alles wel alleen van die sterren mix?? vind ik niet zo lekker. Ik drink vaak kamille of rooibos met honing, liefst met geen caffeine of zo weinig mogelijk erin want een normale kop thee bevat net zoveel caffeine als een glas cola dus probeer ik "gezondere" thee te drinken..
ik drink eigenlijk altijd zonnatura thee, die zitten in bussen, 3 soorten, mijn man noemt het visvoer thee omdat de korreltjes er zo uit zien. en anders zoethout of sterrenmunt thee van pickwick (en in de winter winter melange)
ik drink Twinings English breakfast. Ben helemaal niet zo van de smaakjes tenzij het 'echt' is zeg maar, anders smaken ze voor mij allemaal een beetje als luchtverfrisser zoals jij het noemt.
Ik drink het liefst earl grey, bosvruchten- en zwartebessenthee van Pickwick. Wat ik ook heerlijk vind is darjeelingthee en die koop ik als losse thee in de koffie en theewinkel.
Ik heb ze allemaal aangevinkt. Want ik vind dat alle merken lekkere (en minder lekkere) theesoorten hebben. Het lekkerst vind ik vaak nog 'losse thee' bijvoorbeeld van Simon Lévelt, omdat je dan veel bijzonderder en lekkerder blends kunt krijgen. Maar zowel Lipton, als Pickwick, als AHhuismerk hebben heerlijke zakjes thee, vind ik. Ik hou absoluut niet van 'smaakjes' thee, oftewel zwarte thee met een of ander vruchtenaroma.
Ik heb gestemd op 'anders'. Drink het liefst losse Earl Grey of Lady Grey thee. Of een mengsel met lavendel erdoor. En alle thee die smaakt naar Kerstmis in een kopje. Dat kunnen ook wel gewoon zakjes uit de winkel zijn Van Celestials hebben ze een heel lekkere Is het al bijna december?
van pickwick alleen de lente- en winterthee verder qua fruitsmaakjes liever lipton maar toch meestal alleen pure rooibosthee (kruidvat heeft dozen van 80 zakjes die ik heerlijk vind)
Ik drink maar zelden thee, voornamelijk als ik ziek ben. Maar als ik thee drink is het van de Pickwick, die vindt ik dan wel het lekkerst.
Ik vind sterrenmunt thee erg lekker weet niet of die ook van pickwick is, maar vind pickwick erg lekkere thee hebben, vind huismerk thee beetje bitter haha
Wij hebben hier een speciaal thee winkeltje met allemaal lekkere smaakjes en mijn favoriete zijn hemelse verleiding en champagne truffel. Verder lust ik bijna alles zolang het maar geen rooibos is.
Ik ben van de zonnatura (sterremix, munt, en nachtrust) Heerlijk! Oh en nog lekkerder vind ik verse muntthee, of verse appel kaneelthee.
Ik vind lekker: van Pickwick - Turkish Apple en Sterrenmunt van AH eigen merk - Aloë Vera met meloen en groente thee... en goedenacht thee. Heerlijk om op te slapen
heb ooit dardjeeling uit Nepal meegenomen, zoooo lekker normaal drink ik altijd Groene thee met citroen van appie of groene thee met cranberry van pickwick. Ik vind sterremunt ook lekker, en herfstthee ook helemaal geweldig, en kaneelthee