Ik maak mijn eigen theeen van fruit en kruiden ( uit eigen tuin ) en die drink ik. Vaak voor de lekker, maar soms ook omdat het goed voor me is ( tegen hoofdpijn, of stress ) Theeen uit de winkel ( ongeacht welk merk ) vind ik niks, veel te sterke kunstmatige smaken.
Hier bosvruchtenthee meestal van eigen merk, maar de bijzondere smaakjes toch wel van pickwick, zoals winterglow, turkish apple, zwarte bessen thee, enzo. Hier gruwel ik ook van de luchtverfrisserthee van lipton . Aanvulling, ik houd ook echt helemaal niet van vanille thee en aardbeienthee en sinaasappelthee en thee met munt brrrrrrrrrrrrrr
Van de week nog een pakje Golden Darjeeling van Lipton weggegooid. Gatver! Mijn voorkeur:' Winter glow en herfstthee van Pickwick Minty Marocco van Pickwick (of Morocco van Lipton) of gewone fruitthee (bosvruchtensoorten) van Pickwick.
Wisselt per merk... AH heeft een hele serie lekkere theesoorten. Onze theedoos is momenteel een miniversie van het theeschap daar Ik ben wel meer fan van de niet-zwarte theesoorten en het moet niet te chemisch zijn.
Hier heb ik verschillende smaken en merken die ik altijd in huis heb omdat we die gewoon lekker vinden pickwick normale thee, rooibos, groene thee met cranberry markant turkse thee met dadel erg lekker. lipton rozenbottel thee hmmm
Pickwick!! je hebt van Pickwick ook die summertea waar je ook icetea van kunt maken, mmmmm jum!! die is echt lekker!
Mij maakt het niet zoveel uit.. Lipton is wel lekker.. maar die pyramidezakjes vind ik niet zo.. Rare dingen die op het water drijven haha. Ik vind t-sticks van de groothandel ook superr
Ik ben fan van Pickwick! Heb ook wel eens Fruitthee van de Aldi, die is ook niet verkeerd, maar toch blijf ik bij Pickwick. En ik vind dan vooral Appel, Cactus, Meloen, Citroen, Kers & Framboos lekker. Ook de herfst smaakjes zijn lekker, weet alleen zo niet hoe die heten. Verder heb ik eens Banaan smaakje op, weet alleen niet meer van welk merk, maar die was ook lekker.. mag Pickwick van mij ook wel er bij doen
Ik ben niet zo merkentrouw, het gaat mij om het smaakje. Van Lipton vind ik de Oriental Bazaar heel lekker, dat is Earl Grey met jasmijn. Gewone Earl Grey koop ik meestal huismerk. Van Pickwick drink ik vaak South African Honeybush en de groene thee met jasmijn is ook goddelijk (maar die zit helaas alleen in zo'n variatiedoosje met drie andere matige smaken). Verder af en toe sterrenmunt, of van die korreltjesoplosthee van Zonnatura.
Groene thee van pickwick en de 20 kruidenthee van zonnature heerlijk!!! smorgens 3 koppen groene thee en savonds 3 koppen kruidenthee!
Ben helemaal gek van rooibosthee van Jacob Hooy. Wij allemaal trouwens, inclusief ons meisje... die wil eigenlijk alleen maar rooibosthee drinken (of gewoon water of brandnetelthee) Verder drinken we dus brandnetelthee van Zonnatura. Is in het begin even wennen maar het is echt een heerlijke zachte thee!
Ik ben een echte theeleut. Ik drink het liefst kruidenthee van Zonnatura. Momenteel vind ik mintthee, mintthee met kaneel en venkelthee erg lekker. Verder lust ik ook graag brandnetelthee, rooibosthee en kamillethee.
Hier ook een echte theeleut.. drink zelfs bijna alleen maar thee Heb standaard een paar smaken in huis: Pickwick Appel, herfstorm en rooibos met mango en perzik. En van lipton heb ik bosvruchten, citroen en mango/perzik. Mijn man drinkt nu graag de mango van AH huismerk