Eczeem !

Discussie in 'Gezondheid' gestart door tycoon, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tycoon

tycoon Lid

26 dec 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    HOI DAMES,,,

had de laatste jaren opeens last van eczeem ben toen naar een homepaat geweest en die vertelde mij dat het met mijn stofwisseling te maken heeft de afvalstoffen die je lichaam opslaat komen er uit via eczeem heb toen een dieet gekregen bepaalde combinaties mocht ik niet meer zoals brood met kaas of aardappels met vlees enzzz ..
    en ja hoor het dieet werkte en na een aantal maanden was ik er vanaf maar helaas nu ik zwanger ben heb ik er de laatste drie weken weer erg last van nu weet ik dat veel vrouwen opeens weer oude huidproblemen terug krijgen maar heb hier nog niks over gelezen op deze site wou even horen dat ik niet de enige ben ..
    helaas werkt het dieet nu ook niet ga van de week de homepaat maar weer is bellen..

het ergste is nog het zit rond met ogen en hals en ik ga over twee weken trouwen ik hoop zo dat het dan weg is ...

iemand anders ook last van uitslag?

2. natalie

natalie Lid

6 apr 2007
    82
    0
    0
    Ja, ik heb ook vaak last van eczeem en het werd bij m'n vorige zwangerschap erger. En heel toevallig, ik heb het ook rond m'n ogen en in m'n hals. Net de verkeerde plaatsen dus en helemaal als je gaat trouwen!

Ik weet niet precies wat de oorzaak is. Maar als ik jou was zou ik een hormoonzalfje vragen bij de huisarts. In een lage dosering schijnt het geen kwaad te kunnen voor je kindje, maar dat moet je natuurlijk even overleggen. Bij mij helpt dat in elk geval heel goed. Desnoods gebruik je het even tijdelijk tot na je trouwerij.

Ik hoop dat het op tijd over is.

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Bij mij is het op mijn handen teruggekomen tijdens de zwangerschap. En nu nog heb ik er last van. Helaas niet meer weggegaan, dus...

4. tycoon

tycoon Lid

26 dec 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    oke ben dus niet de enige .. ben geen voorstander van hormoonzalfjes heb toen ik jong was 8 tot 16 ook last van eczeem gehad toen ook altijd naar de dokter en zalfjes maar werd er niet beter op jeukte alleen maar erger en me huid werd veel dunner het komt echt van binnen uit dus met zalfjes los je het helaas bij mij niet op toch bedankt voor je advies...

5. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik heb nooit last van uitslag, behalve als ik zwanger ben, dan krijg ik allemaal bultjes op mijn handen die vreselijk jeuken.

6. juztbaya

juztbaya Lid

11 feb 2007
    9
    0
    0
    ik heb ook weer meer last van eczeem gekregen omdat ik eerst wel hormoonzalf gebruikte maar dat raad de arts nu af ivm zwangerschap..de hormonen komen dan in je bloedbaan terecht..
    en dit snap ik allemaal wel maar voor mij is het wel vervelend. :confused: ..maar we slaan ons er doorheen! ;)

7. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Hi
    ik ben chroniscch constitutioneel eczeem patiënt.....groot woord, maar kort samengevat. Het is een eczeem wat in mij zit er is niks aan te doen.
    Nu ik zwanger ben heb ik mijn hormoonzalven en andere cremes laten staan. Moet nog naar HA om te vragen of hij een alternatief heeft voor me.
    Erg jammer dat ik al mijn zalven m,oet laten sdtaan, want de laatste tijd sloeg het goed aan. Wat inhoud dat ik bijna geen klachten had..... :oops:
    Maar nu dus heel erg.....JEUK! :( kloven en open plekken als gevolg. Balen dus...maar ja, ik neem het maar voor lief, niks aan te doen. Ondanks dat alles geniet ik met volle teugen van mijn zwangerschap! :D
    Doei succes allemaal

Deel Deze Pagina