Thee

Discussion in 'Baby en dreumes' started by DarkAngel25, Nov 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Username

Username Niet meer actief

Oeh je brengt me op ideeën! IJskoffie, dat ga ik ook eens maken. Klinkt goed.

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    haha ik haal gewoon een starbucks :D

Ga ik 20 km verderop naar ''de tuinen'' Wou toch die thee halen. Hebben ze t niet, al meer dan een jaar verkopen ze t niet meer. Iemand nog een alternatief?

3. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Raar zeg. Afgelopen donderdag op het CB vertelde ze mij dat ik best thee/water/diksap ed tussendoor mocht gaan geven. Dus ik vroeg of alle smaken thee mochten. Toen zei ze dat dat mocht maar het liefst geen kruidenthee. Beter dus fruitsmaakjes. Over theine heeft ze al helemaal niks gezegd.
    Wat is nu wijsheid?

4. annasskies

annasskies Actief lid

Feb 23, 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Ik ben groot geworden met thee... Zolang ze geen liters drinken kan het echt geen kwaad, maar zal wel weer genoeg commentaar krijgen... ;) sommige dingen vind ik zo overtrokken, maar das mijn mening!

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijne zei dat ik haar net zo goed een grote mok koffie of cola kan gaan geven als ik aan thee denk. Maar goed, ander land ook he.

Zo mag ze wel echte koeiemelk met haar ontbijt maar geen slokje thee.

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

hier dronk ze pas water met 8 maanden. Daarvoor alleen melk.

7. Username

Username Niet meer actief

Gewone thee zou ik echt niet doen. Vanwege de cafeïne/theine. Raar advies van het CB hoor. Als er iets chemisch is dan is het die smaakjes thee.
    Dus ik zou je aanraden om kruidenthee te geven.

8. LadyT

LadyT Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    1,042
    1
    38
    Hier is (eigenlijk sinds een paar weken) groene thee citroen 'favoriet' (niet zo favoriet als diksap, maar toch.. :D)
    Kamillethee vindt hij hier iets minder lekker, maar kun je ook proberen!

9. babyvis

babyvis Actief lid

Jul 21, 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Hier drinkt hij altijd rooibosthee mango/perzik. Ook een aanrader.

10. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Mijn zoontje wilde toen ook helemaal niets van andere vloeistoffen weten.. op een gegeven moment ging rooibosthee wel en nu drinkt hij redelijk goed (nog geen hele drinkbeker per dag.. maar we gaan vooruit ;) ).
    Gewoon aan blijven bieden. Kan ook zijn dat jouw dochtertje geen dorst heeft :)

Hij drinkt nu water, rooibosthee, diksap... eigenlijk alles wel wat wij hem geven.. :)

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Ja ik bied t aan, wil ze niet dan niet. Van de week even die kabouter thee halen, heb al van iemand gehoord dat er hier in de buurt een winkeltje zit dat die thee verkoopt.

12. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Ukje is gek op water onder de douche bv steeds met daar tongetje aan de staal likken of als ik een glas water heb dan pakt hij het en brengt de rand naar zijn mond neemt dan slokjes

13. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Rooiboosthee
    Venkelthee
    Fruitthee HIPP

Ze mogen alleen thee zonder theeine dus dat bovenstaande.
    Diksap zou ik echt zelden geven

Ik zou vooral water geven je kindje heeft niets anders nodig eigenlijk.

14. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan.
    Mijn zoontje drinkt GEEN water, echt niet. Alles geprobeerd, maar hij wil het gewoon niet.
    Nu dus thee (rooibos meestal, of anders kruiden) en diksap (gewoon niet te zoet maken, dan kan het echt wel hoor).

Share This Page