hallo ik ben net wat aant rondneuzen op internet, en kom ik deze laarsjes tegen.. Pretty Originals WHITE patent Leather Boots with detachable Fur Trim ik vind ze echt super leuk, maar ik heb altijd begrepen dat het absoluut niet goed is als er een hak(je) onderzit bij kleine kinderen... weet iemand of dat bij dit hakje ook zo is? hij is niet erg hoog en daarom twijfel ik... oja,, en zal het echt bont zijn? dat zie ik nergens staan... als het echt bont is dan koop ik ze zoiezo al niet...
ok bedankt voor de reacties... dan zat mijn gevoel toch goed ... ik ga lekker verder 'shoppen' voor leuke schoentjes zonder hak
ieeeeeeeee, ik vind dit echt van die schoenen die meisjes in amerika dragen waarvan de moeder wilt dat ze model word. Absoluut niet doen.
Moet ze soms bij de dansmariekes? Nee serieus, ik zou het ook niet doen. Hakken zijn niet goed voor ontwikkelende voetjes en beentjes. Sowieso moet je een schoen altijd passen in de winkel en niet van internet bestellen als je ze vooraf niet even gepast hebt.