Ben ik nou zo'n warhoofd?

Discussie in 'Voeding' gestart door Diesel82, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    #1 Diesel82, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
    Ik weet niet helemaal of dit onderwerp in de juiste topic staat.Sinds kort zijn we begonnen met het geven van Vit. D druppels maar ik merk dat ik het ook best nog wel vaak vergeet. Nu zie ik het flesje staan en denk ik weer; shit, vergeten! Ben ik nou zo'n warhoofd of is dit iets wat nog bij een ritueel moet gaan horen?Hebben jullie goede tips of adviezen hoe ik het beste voorkomen kan om dit niet te vergeten?Bedankt!!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Het is iets wat inderdaad op den duur wel tot je ritueel gaat behoren, hoe lang dat duurt, verschilt per persoon denk ik ;):D

Mijn tips:
    - prik een vast moment waarop je de druppels geeft (hier bijv. altijd bij het ontbijt als ik zelf ook mijn vitaminen neem)
    - zet het flesje neer op een plek waar je hem altijd tegenkomt. Hier bijv. in het kastje met de glazen/bekers waar ik 's ochtends altijd wat uitpak om de tafel te dekken voor het ontbijt.

Zo vergeet ik ze iig nooit!
    en ach... of je dan een warhoofd bent... iedereen vergeet wel eens wat toch? Zeker mama's, hahaha... mijn geheugen is ook nooit meer geworden wat het was :)

Deel Deze Pagina