7,5 week zwanger en bruinverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mamanon86, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanon86

Mamanon86 Nieuw lid

2 apr 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vorige week donderdag erg verkouden geworden en heb donderdag en vrijdag erg veel geniesd.
    Ik heb afgelopen zaterdag bruinverlies gehad, ik schrok ervan toen ik naar het toilet ging. Het klinkt een beetje raar, maar mijn onderbroek was donkerbruin in plaats van wit. Het was echt oud bloed, geen slijm verder.
    Hierna heb ik last gehad van mijn afscheiding die lichtbruin is. Het is vandaag maandag en het is nog steeds niet opgehouden, het wordt wel steeds lichter. Ik heb geen last van krampen gehad, dit heb ik goed in de gaten gehouden.

Mijn vorige zwangerschap is uitgelopen op een missed abortion. Rond de tijd dat het vruchtje gestopt is met groeien had ik ook last van bruinverlies.
    Vanwege mijn vorige MA heb ik dit keer een echo gehad met 6 weken zwangerschap. Op deze echo klopte het hartje duidelijk, alles was te zien met een uitwendige echo. Volgende week heb ik mijn volgende echo.

Dus ondanks mijn goede echo, maak ik mij erg veel zorgen vanwege het aanhoudende bruine slijmverlies wat ik heb.

Gebeurt dit vaak in het begin van de zwangerschap? En hoelang kan het bruine slijm aanhouden?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het gebeurt heel vaak in een goede zwangerschap dat je slijm en of oud bloed verliest. Dat je ene goede echo hebt gehad is hoopvol. Meestal blijft het gewoon goed gaan. Ik snap dat je je zorgen maakt vanwege je voorgeschiedenis. Probeer toch op je lichaam en in je zwangerschap te vertrouwen!

Mirjam

Deel Deze Pagina