Visolie invloed op cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Famke2, 29 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Famke2

    Famke2 Lid

    27 jun 2014
    7
    1
    3
    Inmiddels in ronde 7 voor een 2e kindje. Elke keer een cyclus tussen de 26 en 29 dagen. Inmiddels op CD 32 en nogsteeds geen menstruatie, maar de zwangerschapstesten zijn tot nu toe ook negatief. Slik nu ongeveer 2 weken iedere dag visolie capsules, kan dit invloed hebben op je cyclus?
     
  2. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Niet dat ik weet, maar n keer n cyclus die een paar dagen langer duurt is helemaal niet raar hoor.
     
  3. Famke2

    Famke2 Lid

    27 jun 2014
    7
    1
    3
    Bedankt voor je reactie!
     
  4. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik slik inmiddels ruim een jaar visolie in hoge dosering ivm ivf traject en het heeft mijn cyclus nog nooit beinvloed.....altijd tussen de 27 en 29 dagen.
     
  5. Famke2

    Famke2 Lid

    27 jun 2014
    7
    1
    3
    Bedankt voor je reactie. Komt het daar waarschijnlijk niet door dat mijn cyclus deze maand langer was dan normaal!
     
    78Sandra vindt dit leuk.
  6. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee, soms zit er gewoon eens een uitschietertje tussen, kan geen kwaad en heeft meestal geen aanwijsbare reden.
     
    Famke2 vindt dit leuk.
  7. Loes34

    Loes34 Lid

    11 dec 2017
    40
    12
    8
    Hoi Sandra,

    Mag ik vragen wat de reden is dat je visolie drinkt?
    Is het beter voor je als je in dit traject zit?
    Verneem het graag!
    En zou ik mogen vragen waarom je naar Dusseldorf bent gegaan?

    In ieder geval wens ik je een mooie plakker binnenkort!
     
  8. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik drink het niet brr...ik heb capsules van 1200 mg waarvan 1100 mg zuivere omega 3/6 is. Hiervan slik ik 2 per dag. Ik slik dit omdat het een positieve invloed kan hebben op de verhoogde nk-cellen die ik helaas heb.....dat is ook de reden waarom ik een intralipid infuus krijg tussen punctie en tp in en na de tp. Intralipid bestaat ook uit onder andere omega 3 voor zover ik heb begrepen en moeten dus ook de nk cellen kalm houden zodat de embryo kan innestellen en niet wordt bestreden door de nk cellen en dus wordt afgestoten. Wellicht warrig verhaal maar als je googled op nk-cellen dan kom je van alles tegen ;).

    Zoiezo krijg je van Dusseldorf een lijstje met minimale doseringen van een aantal vitamines en mineralen, waaronder dus ook al 1000 mg omega 3. Ik slik alleen wat extra ivm die nk cellen.

    Ik ben naar Dusseldorf gegaan omdat mijn amh laag is (0,5) en ik inmiddels 40 ben en derhalve dus geen pogingen in Nederland met lage doseringen hormonen wilde verkwisten, om wellicht na de eerste poging al te moeten horen dat ze me niet verder kunnen helpen. Dus gelijk door naar Dusseldorf. Nu helaas al wel aan mijn 3e ivf poging begonnen maar goed.....hopelijk is 3x scheepsrecht ;).
     

Deel Deze Pagina