Thema 1e verjaardag!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Flamingooo, 28 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @Flamingooo jaa klopt die had een Teletubbie taart en thema (niet mijn smaak maar het was zijn feestje:D) stapel op de Teletubbies :D 804F1F7F-EF86-48D6-888F-1265ABC88E9B.png

Paardenbloem en Flamingooo vinden dit leuk.
  2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Zie dat die niet zo groot lijkt zo, maar hij was erg groot haha kon drie punten van 1 punt snijden zeg maar

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Heb niet echt themast eigenlijk
    Eerstefeest van zoon was blauw
    Nu vieren zoon en dochter het Samen
    Lieveling kleur van zoon is goud
    Vind het wel voor beide passen dus 'thema' van eerste feest dochter zla goud zijn

Flamingooo vindt dit leuk.
  4. Indire

Indire Actief lid

28 apr 2018
    338
    488
    63
    De eerste verjaardag van m'n zoontje was het thema Rupsje Nooit genoeg en bij mijn dochter over een maandje alles One in a melon.

5. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ook leuke thema’s!

Indire vindt dit leuk.
  6. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Bumba. We hadden een tafelkleed, bekers, bordjes en servetjes daarvan en slingers.
    Taart niets bijzonders eigenlijk... die taarten hier, wauw!

7. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Bosdiertjes, kikker en zijn vriendjes, rupsje nooitgenoeg en toen... jawel: Cars.
    Ik probeer alles op de crea bea manier te doen. Veel geld uitgeven vind ik onnodig. Vooral met rupsje nooitgenoeg erg leuk maar eenvoudig knutselwerk.
    Elk jaar laten we een fototaart maken met naam en thema. Prima! Niet teveel gedoe, zon verjaardag is van zichzelf al feestelijk genoeg!

8. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Hier ook eenvoudig. Taart met afbeelding. Eerste jaar Nijntje en op locatie gevierd. 2e jaar een Hema slagroomtaart met Thomas trein. En dit jaar wilde hij een chocoladetaart. Mijn man heeft die gemaakt en we hadden kleine fototaartjes met zijn foto er op.

Denk wanneer ze wat ouder worden en zelf mee kunnen denken en helpen het meer echt thema verjaardagen zullen worden. Met veel zelfmaak dingen. We houden er wel van om te fröbelen.

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Geen, zaten midden in de verhuizing die al lang en breed klaar had moeten zijn. Koffie en cake, wat slingers en balonnen en weinig visite. Volgend jaar beter snapt ze t zelf ook wat beter.

Blijdorp en Flamingooo vinden dit leuk.
  10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Zo hadden wij dat bij de tweede verjaardag kwa versiering :)

11. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Even nieuwsgierig, wat bedoel je met op locatie?

Ik vrees hier namelijk ook voor een flink volle huiskamer haha. Komt sowieso een partytent in de tuin.

12. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Hoekje afgehuurd van een kindvriendelijk restaurant. Kindjes lekker spelen, mochten zelfs eigen taart meenemen. Kindjes lekker spelen, wij kletsen, en niet zelf in de weer met koffie thee etc.

Was min of meer gedwongen hoor, woonden destijds in het buitenland, en wilden het wel met vrienden en familie vieren. Vond het namelijk wel prijzig voor een kinderverjaardag.

13. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.170
    3.817
    113
    Wow, ik wist niet dat dat bestond, een thema voor een verjaardag. Ja, wel voor kinderfeestjes natuurlijk, maar voor een eerste verjaardag?
    Wij hadden dat in elk geval niet en zie er ook niet echt het nut van in omdat ze het hele concept nog niet kennen en kunnen begrijpen. Die taarten zijn prachtig maar lijkt me wel zielig voor je kindje dat ze dan zoiets moois niet mogen eten (of mochten ze dat bij jullie wel?). Wij hadden babyproof-cupcakes en ballonnen en vlaggetjes en slingers. Dochter was om acht uur 's ochtends al total loss door de slingers (die die die!) en haar cadeau en toen moest de visite nog komen, dus ben blij dat we het niet te uitgebreid deden ;)

Blijdorp vindt dit leuk.
  14. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Geen thema hier. Eerste verjaardag snappen ze er toch nog helemaal niks van. Wij vieren elke verjaardag eigenlijk wel hetzelfde., taart, slingers en ballonnen, lekkere hapjes en gezelligheid.

15. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Met 7 maanden chocolade taart, met 8 maanden stukjes marsepein. Ik voer dr bijna alles waar ze ook maar nieuwsgierig naar is zolang t maar een beetje redelijk blijft en wat ik heb wil zij ook. Alleen slagroom slaan we hier over, maar wij hebben dan ook genoeg ellende met lactosegehaltes gehad anders had ze dr lol opgemogen.

Deel Deze Pagina