Ik wil voor mijn dochtertje voor haar 3e verjaardag een fiets met zijwieltjes kopen. Ik wil er eigenlijk 50 á 60 euro voor uitgeven. Op internet vind ik vooral erg dure fietsjes. Iemand tips waar en fietsje voor haar te kopen? (Behalve MP dan....)
Hoi hoi, Mijn schoonouders hebben de fiest voor mijn zoontje gehaald bij de Hema. Hij koste zo rond de 60 euro wat ik begrepen heb. Het is een prima fiets. groetjes jet
HElaas bij marktplaats of als je toevallig iemand kent,die je voor 60 euro het fietsje wilt verkopen. In een fietsenzaak of speelgoed zaak ben je vanaf 100 euro kwijt
Behalve marktplaats zeg je, maar ik heb daar wel goeie ervaringen mee! Wou graag een Loekie (als ik het goed schrijf) voor ze en die zijn nieuw behoorlijk duur. Wel hele goede kwaliteit. Nu hebben we er 2 via marktplaats. In prima staat en kostte maar iets van 30/35 euro per stuk.
mja wij hebben ook een prima fietsje van MP (25e) vond ze namelijk in de winkel ook ERG duur.. meestal vanaf 100e was het oorspronkelijk ook niet van plan hoor... maar ineens stond er een superleuk roze/wit fietsje met kinderzitje en mandje voor 25e manlief was net zo verliefd als ik.. dus gebeld en dag erna hadden we een perfect fietsje geen roest, geen plekken.. wat ons betreft echt een meevaller want ik ben echt niet zo'n fan van kopen op MP