Thema avond Opgroeien na de couveuse UMCG 17 maart

Discussie in 'Prematuur' gestart door Ons Kleintje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anomiepje22

13 apr 2010
    88
    0
    0
    @ OK, wat een grote kans weer..wat dapper dat je het weer aandurfde!!
    En een tweeling zal wel extra spannend zijn, wat wel weer leuk is is dat je elke 2 weken je schatjes kan bewonderen.

2. adi

adi Niet meer actief

Oh meid ik zou zo graag met je mee gaan, maar staat de G, van umcG niet voor Groningen? Dat is de andere uiteinde van Nederland voor mij :(

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

jammer! had je supergraag willen ontmoeten adi!!:)

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb de uitnodiging ook gekregen vandaag. Zal eens overleggen vanavond met mijn man of hij ook wil. Lijkt me toch wel interessant zo'n avond.

5. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Dat was ook het eerste wat ik dacht, toen ik zag dat je nu zwanger bent van een tweeling. Ik ben vorig jaar bevallen van een 1-eiige tweeling (33+1 weken) en ik weet wel, dat als ik ooit nog een keertje zwanger mag worden, dat ik dan vanaf 30 weken ga zitten/liggen en niks meer ga doen ;). Dan ga ik alleen nog maar genieten van die laatste fase....

6. Ons Kleintje

vanaf het begin doe ik al heeeeeeel rustig:)

7. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Je hebt groot gelijk!!

Groningen is voor mij ook wel ver weg. In mei is de bijeenkomst ook in Maastricht. Maar zag net ook op de site van vereniging ouders van couveuse kinderen, dat je de DVD 'Kwetsbare start ook kan bestellen voor 10 euro.

8. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    En?! Gaan jullie?
    Wij hebben de bevestiging al binnen.

Grtjs,
    Aleida

9. Ons Kleintje

oei was het zelf alweer vergeten, maar het is volgende maand pas he?
    Jada ga jij ook?

10. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Jammer dat het zo ver weg is anders had ik ook wel willen gaan. Maar dat is echt te ver weg. Misschien komt er ook wel eens zo'n avond in eht AMC, ik hoop het lijkt me erg boeiend.

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mijn man heeft er niet zoveel behoefte aan, dus ik moet nog even overleggen of mijn moeder mee wil. Jij gaat wel?

12. Ons Kleintje

mijn man is ook niet zo enthousiast dus ik weet het nog niet.:)
    Hoe gaat het trouwens met je zoontje?

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Hij is eindelijk na 3 weken en 2 dagen weer thuis gekomen afgelopen donderdag. Gaat wel goed opzich, hij zit veel in een rolstoel en om hem te stimuleren ook op de grond, hij ligt dan op zijn buik en trekt zich voort. Gisteren kwamen de knieen er ook weer onder maar dat vond hij wat eng. Hij heeft het super gedaan in het ziekenhuis, 1 flinke baaldag maar verder hield hij zich erg goed. Nu moet hij alles weer opnieuw leren, wel gek om dat weer te zien.

Hoe is het bij jou?

14. Ons Kleintje

Oh gelukkig is hij weer thuis! ja kan me goed voorstellen dat hij het allemaal wat eng vindt. ik hoop dat hij gauw alles weer leert. Krijgt hij ook fysio?
    met ons gaat het goed, donderdag 20 weken echo gehad en die was helemaal goed. 1tje is iets kleiner dan de ander maar wel binnen de curves. En vrijdag is mijn baarmoedermond opgemeten en was zelfs iets dikker dan vorige keer, de gynaecoloog was heel positief, dus ik ben helemaal blij!

Deel Deze Pagina