@ OK, wat een grote kans weer..wat dapper dat je het weer aandurfde!! En een tweeling zal wel extra spannend zijn, wat wel weer leuk is is dat je elke 2 weken je schatjes kan bewonderen.
Oh meid ik zou zo graag met je mee gaan, maar staat de G, van umcG niet voor Groningen? Dat is de andere uiteinde van Nederland voor mij
Ik heb de uitnodiging ook gekregen vandaag. Zal eens overleggen vanavond met mijn man of hij ook wil. Lijkt me toch wel interessant zo'n avond.
Dat was ook het eerste wat ik dacht, toen ik zag dat je nu zwanger bent van een tweeling. Ik ben vorig jaar bevallen van een 1-eiige tweeling (33+1 weken) en ik weet wel, dat als ik ooit nog een keertje zwanger mag worden, dat ik dan vanaf 30 weken ga zitten/liggen en niks meer ga doen . Dan ga ik alleen nog maar genieten van die laatste fase....
Je hebt groot gelijk!! Groningen is voor mij ook wel ver weg. In mei is de bijeenkomst ook in Maastricht. Maar zag net ook op de site van vereniging ouders van couveuse kinderen, dat je de DVD 'Kwetsbare start ook kan bestellen voor 10 euro.
Jammer dat het zo ver weg is anders had ik ook wel willen gaan. Maar dat is echt te ver weg. Misschien komt er ook wel eens zo'n avond in eht AMC, ik hoop het lijkt me erg boeiend.
Mijn man heeft er niet zoveel behoefte aan, dus ik moet nog even overleggen of mijn moeder mee wil. Jij gaat wel?
Hij is eindelijk na 3 weken en 2 dagen weer thuis gekomen afgelopen donderdag. Gaat wel goed opzich, hij zit veel in een rolstoel en om hem te stimuleren ook op de grond, hij ligt dan op zijn buik en trekt zich voort. Gisteren kwamen de knieen er ook weer onder maar dat vond hij wat eng. Hij heeft het super gedaan in het ziekenhuis, 1 flinke baaldag maar verder hield hij zich erg goed. Nu moet hij alles weer opnieuw leren, wel gek om dat weer te zien. Hoe is het bij jou?
Oh gelukkig is hij weer thuis! ja kan me goed voorstellen dat hij het allemaal wat eng vindt. ik hoop dat hij gauw alles weer leert. Krijgt hij ook fysio? met ons gaat het goed, donderdag 20 weken echo gehad en die was helemaal goed. 1tje is iets kleiner dan de ander maar wel binnen de curves. En vrijdag is mijn baarmoedermond opgemeten en was zelfs iets dikker dan vorige keer, de gynaecoloog was heel positief, dus ik ben helemaal blij!