Niet echt een thema, maar zie toch bij ons veel giraffen komen! Gewoon alles wat we leuk vinden mag erbij. Lekker gezellig!
ik had geen thema... Zouden een paar vlinders op het bedje schilderen en klaar... Totdat ik bezig was.... Overal zitten vlinders op, het behang, badje, tot aan de nagelschaar aan toe... Mijn man wordt knettertjegek van al die vlinders hihi, kan ze ook niet laten liggen als ik ze zie. Dus ons thema? VLINDERS, heel veel vlinders.... (denk wel een paar 100)
wij hebben eigenlijk ook geen thema, we hebben behang van "de mooiste vis in de zee". En het zelf zo gezellig mogelijk geprobeerd te maken (zie album).
wij willen het kamertje in het thema zee/strand doen. we laten iemand een hele wand beschilderen met een uitzicht op de zee, met een vuurtoren, zeehond, grappige beestjes etc. en verder heb ik al een hoop mooie accesoires gezien die bij dit thema passen. ik heb zelf nog een hoop schelpen, daar wil ik ook nog iets moois mee maken, weet alleen nog niet wat. ideetjes?
Wij willen een rose/prinsessen kamer er van maken me eerste dochter dus dan maar gelijk lekker meisjes achtige ik ga waarschijnlijk deze maand al beginnen met de muren rose teverfen en op de helft van de muur komt een groote sticker heel leuk van rose met paars en soort efljes er op..in plaats van behang dus zo groote sticker onder... Verder leuke baby meubels lichte kleur... er past niet zo groote baby kleren kast in dus hebben we besloten om de kast tegebruiken die in onze eigen slaap kamer zit in de muur gebouwd die is toch niet in gebruik.. Het wordt vast leuk zodra het klaar zal wat foto's van maken
De naam uit piepschuim zagen, die helemaal beplakken met schelpen. En dan ophangen of op een plankje neerzetten. Een mand beplakken met schelpjes en daar je hydrofielen in oprollen.
wij doen geen thema kamer, houden we niet zo van. Wel allemaal in één kleur nl oranje (niet de muren, maar de aankleding!)
Wij hebben donkerbruine vloerbedekking en gaan dit combineren met oranje en limegroen met SCHAAPJES! Vinden we leuk voor zowel een jochie als een meissie. Gr. Dolfijn
aangezien wij aan het bouwen zijn(eigenlijk meer verbouwen) hebben we nog geen echte babykamer. Wij hebben een heel grote kamer die opgedeeld is in 2 kamers(echt groot) en de baby gaat daar slapen. Maar als we aan de babykamer beginnen wil ik alles in het thema van my little pony Wij hebben zelf een privémanege(dus paardengek) en ik werk ook bij Blokker, die hebben nu ook spulletjes van my little pony dus ik ben al begonnen met verzamelen Ik ga op één muur een grote my little pony tekenen(heb kunst gedaan op school) Ik zie er echt naar uit
Als je nog wat vanuit amerika wilt (waar ze ECHT ALLES hebben van MLP) mail me maar!, ik ben MLP gek en ben een van de 5 mensen in de wereld die de collectie compleet heb (dan de laatste serie) (wel raar eigenlijk dat ik geen MLP thema hebt ben helemaal vergeten hahaha) Wij hebben alles met draakjes, sprookjes, er was eens, met lime groen en wit..
De kamer was al van het begin af aan groen (we gaan wel 2 muren een andere kleur geven anders is het gewoon te groen) dus we doen een jungle kamer. Ook als het een meisje blijkt te zijn
heb niet echt een thema, houd persoonlijk niet van Nijntje Pooh of dat soort dingen.. foto's staan in album
Hoi hoi allemaal! Wat een verschillende thema's allemaal zeg! Wij zijn gewoon in babykamertjes gaan kijken en toen zagen we een kamer die ingericht was met knuffels van Playgro. Hierin heb je verschillende thema's, maar wij hebben gekozen voor "Pond". (vijver dus!hihi) En dan aan de hand van deze knuffels passen we de kleuren aan. Kijk maar op www.playgro.com! We pakken dan de kleuren groen en blauw van de knuffels Kikker en Schildpad! Groetjes Bianca.