Ik hoor van alle kanten dat de Pfaffs een ontzettend leuk geboortekaartje hadden. Iets met een 'tattoo' op de grote broer. Kan iemand mij helpen aan een afbeelding hiervan? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig.. En googlen lukte niet zo. Heb namelijk geen idee welke paffs-lid het kaartje had laten maken Alvast bedankt!
ik heb gekeken voor je ik kan took niet terug vinden,heb wel die aflevering gezien,dat is keano op de foto met n hartjes tattoo met de naam liam er in gezet!op de bovenarm! verders weet ik t ook niet! debby en nicolaas groetjes krulliewullie en veel succes met zoeken!
Heb het op tv gezien ja maar kan het op internet niet vinden, is de uitzending van afgelopen zondag weet niet of zoiets nog via uitzending gemist of zo te bekijken is?
Heb je hier al eens gekeken? http://www.jmpfaff.be/, het is de officiele website van hun. Misschien anders via hun forum (kan je ook vragen stellen aan de familie zelf) Liefs, Tanya
Misschien heel stom, maar ik vind het weer zo raar om op die website naar dat kaartje te vragen. Zeker nadat ik ze gister zo ontzettend zag huilen na het overlijden van een van de familieleden. Misschien over een tijdje Bedankt voor het meedenken!