Elektrische gezichtsreinigingsborstel

Discussion in 'De lounge' started by Brabootje, Apr 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben aan het kijken voor een een elektrische gezichtreinigingsborstel, een Philips VisaPure of een Clarisonic, maar die zijn vrij prijzig. Op Marktplaats worden ze wel aangeboden, dus ik vraag me af hoe de ervaringen zijn?
    Misschien heeft iemand een goedkopere elektrische borstel in gebruik die goed bevalt?

2. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Waarvoor dient zo'n borstel?

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Ik vond het niks (visapure gehad) is echt niks voor een gevoelige huid, zelfs met de gevoelige huid borstel.. Maakt je hele huidbarriere naar de knoppen.. Veelte ruw voor de tere gezichtshuid naar mijn mening..

Maar sommige zweren er weer bij.. Huidartsen zoals jetske ultee vinden het overigens ook niks.

4. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Geen ervaring mee maar lees regelmatig over de clarisonic via marktplaats dat ze uiteindelijk nooit worden opgestuurd...

5. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

Nov 28, 2012
    1,416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het beter werkt bij een jeugdige onzuivere huid. Die huiden zijn nog strak en dik. Vaak zijn borstels erg ruw en beschadigen ze de huid snel. Waarvoor wil je hem precies gebruiken?

6. papier

papier Actief lid

Sep 25, 2008
    275
    20
    18
    ik heb de clarisonic. Bij mij werkt het wel ontzettend goed. Heb last van grote porien en veel mee-eters. Deze verdwijnen/vallen minder op nadat ik de clarisonic heb gebruikt.

Ik gebruikte het de eerste 2 maanden wel elke dag ('s ochtends en 's avonds) en langer dan de 60 seconden (vaak 3 minuten) dat aanbevolen wordt. En daar heb ik wel voor moeten boeten, want mijn huid ging helemaal kapot. Ik zat onder de puisten en had veel onderhuidse pukkels. Nu gebruik ik het om de dag en ook echt 60 seconden. Mijn huid ziet er veel beter uit en ik heb het idee dat de dagcreme sneller en beter inwerkt.

7. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Ik heb een gecombineerde huid met grove poriën op mijn neus en wangen. Op mijn kin, neus en wangen heb ik de laatste tijd zo veel meeeters gekregen, dat ik 'm voor die zone wil gebruiken. Las dat er ook een borstel verkrijgbaar is voor de gevoelige huid, dat zou dan een goed plan zijn. En ik moet me zo te lezen dus ook echt aan die 60 sec. houden... ik zou het ook meteen te grondig aan gaan pakken en langer doorgaan. ;)

Share This Page