ik baal nu echt even van mijn vriend.. ik ben 33 weken zwanger, sinds afgelopen donderdag loop ik onder controle van de gyn. vanwege hoge bloeddruk, en vandaag voel ik me de hele dag gewoon niet zo lekker, en ik heb dus geen zin om eten te maken.. en hij is gewoon te beroerd om het te doen en loopt gewoon boos weg.. wat moet ik hier nou mee?
Zelf een boterham pakken en hem lekker in zn sop laten gaarkoken. En straks even praten over wat het allemaal inhoud met hoge bloeddruk enz. Misschien dat hij dan wat meer voor je gaat doen. Je moet ten slotte nu je rust gaan pakken!
zelf wat gaan eten,laat hem maar voor zichzelf zorgen dan! Je bent zijn huissloof toch niet? Hij heeft toch ook handjes? Zeker nu mag je wel wat extra aandacht van hem verwachten hoor. Die van mij kon mooi de pot op als hij zo zou reageren. Ook als ik niet zwanger (met complicaties) zou zijn. wat denkt tie wel!!
normaal kook ik altijd omdat ik thuis ben dat vind ik dat normaal, en ik heb nu ook gezegd dat ik dit niet leuk vind! ik heb me rust ook gewoon nodig nu..
Lekker boos laten zijn en in je eentje iets gaan eten. Die draait wel bij. Net als kleine kinderen die een driftbui hebben . En daarna gewoon eisen dat hij meer rekening met je houdt. Daar heb je echt een keer alle recht op!
Even rustig tot tien tellen, om je bloeddruk denken!! en voor jezelf iets te eten regelen. Laat hem dan maar voor zichzelf zorgen!
Sluit me aan bij de rest, maak een broodje of iets anders voor je zelf (waar je zin en fut voor hebt) en laat hem maar. Sterkte hoor, hij verdient een flinke trap!
Ten eerste proberen je niet te druk te maken...denk aan je bloeddruk. En dan lekker voor je zelf gaan zorgen en hem in zijn sop laten gaar koken. Wat een belachelijke reactie zeg. Ik heb vanaf week 30 ook regelmatig een hoge bloeddruk gehad. Van de vk moest ik eerder stoppen met werken omdat rust belangrijk is. Dus meid pak je rust en als hij eenmaal is bedaard dan zal ik het er met hem toch nog eens rustig over hebben. Je hebt nog wat weekjes te gaan.
ik ben het met de anderen eens. Hoge bloeddruk lijkt misschien iets onschuldigs maar meid doe alsjeblieft rustig aan. Ik dacht ook dat het wel meeviel maar ik werd ineens opgenomen in het ziekenhuis en mijn dochter is met 34 weken met een keizersnee geboren omdat mijn bloeddruk de pan uit rees (en verder had ik niets). Dus vraag hem maar of hij liever straks een paar weken heen en weer wilt rijden naar een couveuse-afdeling! (En nee ik overdrijf niet, hoge bloeddruk is echt niet goed voor een zwangerschap)
mee eens. je bent je rust nodig en voelt je gewoon niet lekker nu, en dan is het toch niet gek als je even geen zin hebt om te koken?
Rare reactie van je man. Je hebt nu rust nodig en hij hoort voor jóu te zorgen. Ik ben ook veel thuis, maar als ik savonds écht geen zin heb om te koken doe ik het niet. Mijn vriend doet daar niet moeilijk over. En dan ben ik nog niet eens zwanger. Schop onder zijn kont zou ik zeggen...
hij heeft net sorry gezegt, ik heb wel even gezegt wat ik ervan vind, en vooral omdat ik vandaag al een paar heb gezegt dat ik me niet zo lekker voel! ik ben geen slaafje van hem!
All of the above! Wat denkt hij wel niet zeg... Pak de telefoon en bestel een lekkere hap eten (wat nou boterham maken?) En laat het hem even lekker uitzoeken. Je bent zn sloofje niet! Hij zou zich nu druk om jou en de baby moeten maken ipv boos zijn dat hij eens n keertje in de keuken zou moeten staan voor jou. Die van mij heeft ons net door een file van 10 KM gereden van Eindhoven naar hier (op bezoek bij mijn ouders en ik heb geen rijbewijs) en staat nu in de keuken te koken (nouja soep op te warmen en stokbrood in de oven te doen) terwijl mn oudste zoon staat af te wassen (hadden we gister avond ivm film avond geen tijd voor en vanmorgen geen zin) En ondanks mijn enorme buik (zucht... ) ben ik echt niet zwanger! Hij mankeert idd niks aan zn handjes maar wel iets aan zn empathisch vermogen op dit moment (of dit punt) En waag het niet je schuldig te voelen als je nu even alleen aan jezelf en die uk in je buikie denkt heh!
pfff jij krijgt nog wat te stellen met hem zeg. Als hij nu al niet voor je zorgt, hoe moet dat dan zometeen als de kleine er is. Wordt hij dan ook boos als je hem niet genoeg aandacht geeft. Hij mag de naam volwassene niet eens dragen, wat een kleuter zeg. Ik zou nog maar eens een hartig woordje met hem spreken. en let goed op jezelf. Hoge bloeddruk is niet niks. Ik spreek uit ervaring.
dan is ie maar boos! Net wat de meeste zeggen! Hij begrijpt toch wel hoe jij je nu voelt...naa kennelijk niet ,anders doet ie niet zo. Maakt ie zelf maar lekker kant en klaar pakketje klaar haha. En goed aan jezelf denken hoor! Hij trekt heus wel bij, en anders idd, en schop onder z'n kont! x suzanne
hij heeft sorry gezegt en is nu toch eten aan het maken! beetje laat maar beter laat dan nooit! ik heb hem wel goed duidelijk gemaakt wat ik er van vind!
ggggggggttttt die mannen toch soms...... ik zoek soms ook erg hard naar de gebruiksaanwijzing... nou gewoon rustig aan doen meid...... dan maar een boterham.... en hou je maar lekker rustig gr Jose