ik heb even een paar punten waar ik mee zit en die ik graag even zou willen delen.. *Ik ben al zwaarder van mezelf, zo rond de 125 kg en 1.83 cm lang, en nou ben ik bang dat ik mijn zwangerschapsbuikje niet ga zien... *Tot de hoeveel weken kan mijn partner aan mijn borsten 'zitten' zonder dat de kans er is dat er melk uit komt? *Heeft het zin om tijdens de zwangerschap te gaan fitnessen om wat af te vallen of niet? *Af en toe een glas wijn, kan dat kwaad? *Waar kan ik een lijst vinden wat ik allemaal in huis moet hebben als de kleine er is? Alvast bedankt meiden!
Maak je geen zorgen, dat komt vanzelf wel hoor! Misschien wat later dan bij slanke mensen, maar ook hier is eigenlijk geen peil op te trekken. Het verschilt echt per persoon. Is ie allergisch voor melk of zo? Bewegen tijdens de zwangerschap is altijd goed, maar dit lijkt me niet het juiste moment om aan iets te beginnen wat je misschien al veel eerder had moeten doen. Kun je niet gewoon elke dag een stuk gaan wandelen of fietsen? http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act ... =172&c=257 http://www.medicinfo.nl/%7B569fcaa6-c80 ... 264cdb5%7D Wij krijgen trouwens ook een lijst van de verloskundige. Geniet van je zwangerschap!
allereerst gefeliciteerd.. zoals annemarie zegt.. op de eerste 2 vragen kunnen we geen antwoord geven dat is per vrouw verschillend.. ik heb nog geen melk, ze reageren wel op een huilende baby , maar doen dan zeer komt niets uit. Afvallen mag NOOIT Moedwillig, ik ben ziek geweest in begin van de zwangerschap daardoor bijna 5 kilo kwijt en heb er voor moeten vechten om daarna te groeien zodat niet de afvalstoffen die al jaren in mijn lijf opgeslagen waren vrijkwamen want dan moeten de niertjes van de kleine jouw afvalstoffen gaan verwerken en dat is niet goed voor ze.. dus ga alsjeblieft niet moedwillig afvallen. gezond eten en gewoon bewegen is ok, het kan zijn dat je door dat te doen een beetje afvalt dat mag maar niet echt gaan lijnen of zoiets. wijn , ik doe het niet, maar daar zijn de meningen over verdeeld.. type eens bij zoeken op wijn/alhohol er staat hier ook een lijst, ik vind die ook erg duidelijk..zie link http://www.zwangerschapspagina.nl//viewtopic.php?t=30
ik heb even een paar punten waar ik mee zit en die ik graag even zou willen delen.. *Ik ben al zwaarder van mezelf, zo rond de 125 kg en 1.83 cm lang, en nou ben ik bang dat ik mijn zwangerschapsbuikje niet ga zien... Je buik zal minder opvallen dan bij iemand met een gezond BMI maar hij zal er zeker zijn geef het even tijd *Tot de hoeveel weken kan mijn partner aan mijn borsten 'zitten' zonder dat de kans er is dat er melk uit komt? Tot week 42...niet iedereen verliest melk of maakt al melk aan voor de geboorte..dat zijn uitzonderingen. Ik had pas melk 3 dagen na de bev. Er valt verder nix aan te voorspellen. *Heeft het zin om tijdens de zwangerschap te gaan fitnessen om wat af te vallen of niet? Het is goed om te blijven te bewegen...het is geen ramp als je in het begin afvalt omdat je misselijk bent...maar ga NIET bewust afvallen dat is roofbouw op je lichaam plegen.. Hou je daarintegen bezig met een gezonde eet style door veel groentes en fruit te eten en dat al aan te wennen dan zal het straks minder moeilijk zijn. *Af en toe een glas wijn, kan dat kwaad? JA! (niet iedereen zal er mee eens zijn...maar alcohol komt bij je kind in het systeem en het lichaam van het kind kan het NIET afbreken.....is gewoon slecht!) *Waar kan ik een lijst vinden wat ik allemaal in huis moet hebben als de kleine er is? Google=> "uitzetlijst baby" en volop resultaat!
Ik ben 1.84 en weeg 143 kilo nu, kijk maar in mijn album staat een foto van mijn buik. Dus wees daar maar niet bang voor Die andere vragen sluit ik me bij de rest aan.