thema kinderkamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annekeruiter85, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ik ben benieuwd of jullie de kinderkamer een thema hebben gegeven en zo ja welke?
    Wij zitten daar ook aan te denken, maar willen niet iets van Nijntje of Winnie the pooh ofzo..
    We willen straks graag weten wat het wordt, maar ik wil het meer met accenten benadrukken dan echt voor een jongens/meisjes thema kiezen.
    Jullie ideeen waar ik inspiratie kan opdoen/uit kan halen?

Groetjes,
    Anneke

2. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    wij hebben fel blauw en wit, op de witte muur space invadors stickers en overal witte zilveren en lichtblauwe accentjes
    vandag alles verder afwerken en dan foto's posten :)

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hier toen gekozen voor grijze en witte muren...babymeubels waren ook grijs/zilver met wit...heb tuquoise en zilveren acenten, zoals beddegoed, lamp, kleedje, mandjes, gordijnen etc

en zo heb je wel van bepaalde dingen zoals ijv nijntje een lampje in dezelfde kleuren..maar echt een thema heb ik niet, dat mogen ze zelf kiezne als ze oud genoeg zijn...

mn oudste heeft inmiddels dezelfde kleuren muren gehouden en dan groidjnen met groen, grijs, blauw etc...en speelgoedkast met blauw, groen en witte lades enz...dus lekker kleurrijk...ook nog geen thema

oh en bij beide wel muurstickers van sterren enz en spiegelstickers met dieren figuren

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jaaaaaaaaaa ik heb voor een unisex kamertje het thema barbapapa! Naja unisex, t is een duokamer voor een dametje en een heertje! We hebben echt net het tweede bedje opgezet, moet nog een matrasje komen en de plinten moeten nog gelegd maar wil zo wel een foto voor je maken hoor :D

5. tulip

tulip Niet meer actief

nog niet bezig eraan, maar deze keer kiezen wij voor thema holland. Dus niet knaloranje of overal rood-wit-blauwe vlaggetjes;) maar alles in de kleuren wit rood en blauw. Voornamelijk wit (muren en meubeltjes) en dan wat rode en blauwe en evt. delftsblauwe assecoires. Als knuffeldoekje en speenknuffel kiezen we voor de nijntje lijn in die kleuren.

Bij de oudste hadden we wit met groen en dan als aankleding de giraf van happy horse, maar dan in de albert heijn versie destijds.

6. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Wij hebben voor onze beeb gekozen voor blokjes en sterren...
    en dan in de kleuren grijs/zilver en wit...
    Aangezien we niet weten wat het wordt vonden we dit zo neutraal
    mogelijk en straks na de geboorte kleed ik het wel verder aan met
    specifieke kleurtjes... :-D

Succes!!!
    (voor meer inspiratie kun je altijd kijken in de Show je babykamer topic... erg mooie en leuke kamertjes komen er voorbij!!!)

7. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Een holland kamer wat een leuk idee!

Voor onze jongste dochter een knalrood en hagelwit kamertje met kleine schattige rode elfjes

Onze oudste moch zelf kiezen en dat is een echte roze met zilvere barbie kamer geworden.

Deel Deze Pagina