Schoenen (playingshoes ?)

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Gisteren was ik toevallig bij het babypark en heb daar hele leuke schoentjes gezien voor Kylian, alleen helaas pindakaas niet in zijn maat.

    Het merk was playingshoes (als ik het goed heb) en ik dacht dus dan google ik even waar ze die nog meer verkopen.
    Nou ik (en Jan) zijn ons sinds gisterenavond al suf aan het googlen maar hebben nog steeds niks boven water gekregen.

    Nu begin ik dus ook te twijfelen of ik de naam wel goed onthouden heb of dat het misschien zo wel heet maar dat het niet de merknaam was ofzo.

    Met andere woorden HELP.

    Komt jullie de naam playingshoes misschien wel bekend voor of weten jullie van welk merk dit is.

    Het waren (in dit geval oranje en gele) schoenen van dun stof en met een dunne doorzichtige zool.
    ( nu denken jullie misschien oranje en geel hallo we gaan de herfst in, ja maar wij gaan nog op vakantie en ze leken mij zo leuk en zijn ouwen zijn echt bijna tot op de draad versleten van het kruipen en deze kosten ook maar € 8,-)

    Groetjes Anita
     
  2. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
  3. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Jaaa dat zijn ze inderdaad

    Dank je wel,

    Groetjes Anita
     
  4. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    je kan ze online bestellen geloof ik ;) graag gedaan!
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Ja alleen hebben ze nog maar maat 18/19 (te klein)
    of 28/29 (veel te groot)

    Maar ik heb de site van de fabrikant gevonden (helaas verkopen die niet paticulier) en daar kon je wel een mailtje sturen om te kijken of er verkooppunten bij jou in de buurt zijn.

    Groetjes anita
     
  6. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Dit zijn toch van die schoentjes die je ook in het water kunt gebruiken pluk? Die kom ik ook weleens tegen in schoenenwinkels soms. Lijkt op surfschoentjes. Heb ze volgens mij ook ooit bij de bristol gezien. Noemden ze toen waterschoenen(maar ik zocht van die plastic waterschoentjes toen) Op meerdere plekken eigenlijk wel gezien, maar weet even niet zo gauw waar. Maar gewoon in allerlei maten. Zal eens op gaan letten!
    Gek dat ze op de site alleen heel klein en heel groot hebben.
     
  7. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hema had ze ook!
     
  8. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heb je gepbt ook :)
     
  9. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ja idd bij de Hema, daar heb ik ze voor mijn oudste toen ook gehaald
     

Deel Deze Pagina