Dr. Fish

Discussie in 'De lounge' gestart door Edge, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi meiden!

Heeft iemand wel eens een behandeling gehad bij Dr. Fish? In Amsterdam of bij de Zwaluwhoeve? Ik ben hartstikke benieuwd hoe het is, misschien heeft iemand hier ervaring :).

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Ja! Ik heb meerdere Dr.Fish behandelingen gehad in de Zwaluwhoeve :) Vindt het echt heerlijk ;) De visjes kriebelen wel bij mijn voeten maar dat is een kwestie van wennen want na een paar minuten is het heerlijk. Handen is ook heerlijk :) En voeten en handen zijn zoooo heerlijk zacht daarna! Zeker een aanrader! ;)

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Nee, niet in Nederland. Wel in Mexico in de natuur. Daar zijn dezelfde visjes en ze eten de dode huidcellen op. Voelt een beetje gek maar het werkt echt. En ze vonden mijn bikini helaas ook lekker... Die was stuk na het zwemmen.

4. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Ik bij de zwaluwhoeve, in het begint kriebelt het een beetje, verder vond ik het echt niet bijzonder en zou het niet snel nog een keer doen.

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik vraag me af of het ook echt werkt tegen het hardnekkige eelt zeg maar. Ik ga het sowieso een keer doen, lijkt me erg lekker!

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Er werdt gezegd door een medewerker: Je moet echt ruim ander 2 uur er in zitten willen je voeten HELEMAAL schoon zijn. Vond het wel een grappige ervaring, maar achteraf beetje zonde geld...

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Heb het in NL nooit gedaan maar wel in Thailand.
    Ik vond het ontzettend kriebelen, heb dan ook onwijs gelachen :)
    Had daarna wel lekkere zachte voeten!
    Ik heb geen idee wat je er in NL voor moet betalen maar anders gewoon naar een pedicure?
    Het is wel een leuke ervaring!

8. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Leuk om een keer te doen. Maar voor het schoonheidseffect of zachte voeten is de standaard tijd die ze hebben wel te kort. Maar ach daar deed ik het ook niet voor.

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik heb het ook gedaan bij de zwaluwhoeve. Ik vondt het onwijs kriebelen helemaal als ze tussen je tenen gaan knabbelen, ik hield dan ook stug m'n tenen bij elkaar. Zachte voeten? nee niet echt...... Zou het niet snel nog een keer doen.

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vond het hardstikke tegenvallen bij de zwaluwhoeve, je kunt net zo goed een goede scrubbeurt nemen.
    Zou het nooit nog een keer doen, neem dan liever een lekkere hotstone of hammam behandeling

Deel Deze Pagina