@ lucia er zijn zeker leuke dingen. Maar hoe meer mensen er mee denken hoe leuker. Sommigen komen gewoon op dingen waar je zelf nooit opgekomen zou zijn.
Ja ga ik zeker doen. Duurt nog wel heel lang hoor. (sept pas) Maar nu hebben we mooi de tijd om een geweldig kostuum te vinden. Zal tegen die tijd wel even een foto plaatsen.
haha er schiet er net 1 te binnen maar dat is wel een doordenkertje voor de andere gasten als jullie allebei als blauwe P bord gaan, staan jullie dubbel geparkeerd! LOL
@ glimworm hahaha die is ook leuk! Ga ze vanavond allemaal eens aan mijn vriend laten lezen als hij terug is van voetbaltraining.
Pino en Purk Haha de p is van Pino, tenminste hier in huis wel En anders als 2 punaises..lekker prikkelig
Puist Pruim Paella pan Pastinaak Piece of cake Pottenbakker Profeet Pepernoot Pluim Pluimvee Perasiet Plattegrond Parachutist Parkiet Pispot Prul en prullenbak Prentenboek Prijs Pimpelmees Printer
@ wijffie. Dit jaar waren we als vampier. Thema was halloween. Hadden als een vampier uit buffy willen gaan. Met bij behorende latex opzet stuk maar op het laatst bleken ze out of stock.... Het jaar daarvoor was terug in de tijd. Mijn vriend in zijn cavello en ik een grote jurk met hoepel. Het jaar daarvoor was het cowboys en indianen. Mijn vriend lange waxjas met laarzen en hoed. Ik als saloondame Het jaar daarvoor was hawai. Toen alleen een paar slingers
Van dit jaar helaas geen foto op mijn comp. Was wel mijn mooiste outfit. @ kippiekip. hahaha ik zie je link nu pas!
Pinokio petrus paus postbode paashaas (incl mandje en eiren) peuter Iets met poker (face) politie panda paaldanseres