ben al 3 weken op zoek naar nieuwe kleding. ben al in de stad geweest 2 keer maar niks kunnen vinden en eigenlijk ook geen zin om alles uit te doen kleding passen weer uit doen me eigen kleding weer aan en dan met niks thuis te komen. nu ben ik online aan het kijken maar kan ook niks vinden. weet iemand misschien iets? of sites zoals de missetam die ook complete outfits hebben voor inspiratie?
ben je alleen wezen shoppen of met een vriendin? Want als je met iemand anders gaat en die persoon gewoon dingen laat aandragen, kun je nog weleens verrast worden. En daarbij: Anderen mensen kijken anders naar dezelfde kleding.. en pakken dan iets wat misschien wel heel leuk is, maar wat je zelf niet eens gepakt had. Ik vind zelf bonprix op het moment wel leuke dingen hebben...
ik herken het! erg vervelend... wil je iets, en zoek je er naar, dan kun je het niet vinden en over een tijdje als je niks zoekt dan zie je overal leuke kleding! maar misschien ideeen opdoen in folders, webshops? of op een feestje kijken naar andere leuke kleding stijlen?
H&M heeft dat ook. Dan kun je het op de modellen doen. Dan klik je op een jeans bijvoorbeeld en dan kom je in de paskamer en kun je looks erop passen.
Verschrikkelijk! Ik ken het. De hele zomer ben ik opzoek geweest naar een leuke sneaker, weet niet hoe vaak de stad in geweest, ik heb een verschrikkelijke hekel aan winkelen. Zet ik gisteren de container aan de weg op mijn Adidas slippers (die blauwe met witte strepen) komt er net een buurman aanlopen en zegt, sexy hoor die slippers, dus ik tja anders ben ik 10 minuten bezig met schoenen aantrekken. Hij werkt in de schoenen en had een doos in zijn handen, super leuke sneakers! Wacht ff kijken ik ff in de auto of ik je maat nog heb. Ja hoor! Ik heb eindelijk snaekers!!! Heb de veters lekker los gedaan en ik heb nu instap sneakers ben helemaal blij! Ow sorry moest het ff kwijt haha Weer verder met je kleding verhaal Ik zie altijd vrouwen in de stad lopen met super leuke kleding maar ik kan het nooit vinden! Als ik het echt leuk vind loop ik er gewoon heen en vraag waar ze het gekocht hebben