Wat zouden jullie kiezen (sieraad)?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat zou jij kiezen?

1. posh mommy hanger, met de namen van de kinderen

2. Sphere of life hanger, zon

3. bedelarmbandje met diverse hangertjes

4. geen van allen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hoi meiden,

ik heb online een paar prachtige hangers gezien voor aan een ketting. Heb op dit moment ook een soort behoefte om wat te hebben en te dragen wat een soort kracht geeft. Een soort symbolische waarde heeft, echt voor mezelf.
    Maar pff wat is het moeilijk. Met name de prijzen maken het niet gemakkelijker ;) .
    Zo vond ik de posh mommy hanger altijd al prachtig... de 'oneindige' ring en dan de namen van onze dochters, met de mooie kleuren van de geboortesteentjes erbij om het af te maken.
    Alleen, 104 euro voor een zilveren hanger? hmm twijfel dus.

Als 2e vond ik een hanger van Sphere of Life, de zon... het geel doet me ook denken aan 'Livestrong' wat ik ook een mooie stichting en krachtig woord vind. En natuurlijk de zon zelf... als teken kracht, warmte en positiviteit. Maar dus ook nog 79 euro...

En tot slot : een bedelarmbandje - de waarde van de hangertjes zelf is puur emotioneel - de hangertjes zijn verzilverd. Maar ik kan zelf kiezen wat ik er aan hang. Allen hangertjes hebben dan hun eigen verhaal, waaronder dus als symbool voor onze dochters de geboortesteentjes hangertje van een ribbon, en 'iets' wat de liefde voor m'n man uitbeeld....

Wat zouden jullie kiezen? Ik ben ook gewoon benieuwd wat jullie het mooiste zouden vinden en natuurlijk ook het financiele meewegen..

Hieronder nog even de linken...

deze:

Posh Mommy Zilveren Cirkel met Namen en Geboortestenen - MamaKado: alles mooi voor moeders

3,1 cm doorsnede, dus een behoorlijk grote hanger
    prijs: 104 euro

Sphere of Life Inspiration - 60042 - Trendjuwelier
    prijs: 80 euro

Of gewoon een bedelarmbandje, waaraan diverse hangertjes komen te hangen, met allemaal een eigen verhaal. Kristal bedels > Bedels - Bedel-sieraden.nl .hier de geboortesteentjes.
    prijs: 30 euro max

en ik ga even een polltje maken ;)
    ben benieuwd naar wat jullie zouden kiezen!

groetjes Athina

2. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    hallo ik vind eerste ketting erg mooi maar ook niet goedkoop en de bedelarmband is ook erg mooi kun je ook vanalles aanhangen als de ketting te duur is zou ik voor de armband gaan succes met de beslissing

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wow die ketting is echt heel mooi! ik sla de link op want ga hem meschien wel zelf kopen :D

4. Linda86

Linda86 VIP lid

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat een leuk site mamakdo

Ik vind die eerste ketting heel erg mooi.

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Vind die eerste ketting heel mooi!!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik vind de bedelarmband het mooist!

8. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik vind ook de eerste ketting erg mooi.

Overigens vind ik die Linda86 heeft ook erg leuk. Weet meteen wat ik voor mijn verjaardag wil ;)

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik zou voor de 1e ketting gaan!

10. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Zeker weten ketting nummer 1, vind hem erg mooi!

11. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik ga voor de bedelarmband.
    Ik vind de beide kettingen echt niet mooi,maar ja over smaak valt niet te twisten toch?? ;)

12. mummy2b

mummy2b Lid

27 nov 2008
    67
    0
    0
    Omdat je iets wil voor de symbolische waarde, om er kracht aan te ontlenen, zou ik de bedelarmband doen. Die kan je namelijk zelf zien wanneer je hem om hebt.

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Wauw die ketting (nummer 1)
    Ik hou ook niet zo van armbandjes , zit me niet fijn ofzo. Maar vind een bedelarmbandje altijd ook wel mooi.

Maar ik zou zonder twijfel voor nummer 1 gaan ;)

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    leuk om de reacties en de poll te lezen... Denk dat het uiteindelijk toch het armbandje gaat worden. Simpelweg door de prijs...

Misschien dat de ketting (posh mommy) dan ooit nog wel komt.
    Nadeel van het armbandje is alleen dat ik op diverse sites de bedeltjes moet verzamelen ;) - alleen al omdat ik nog nergens de geboortesteentjes heb gezien voor beiden dochters (veel sites hebben maar één van beiden) .
    Aan gezien ik niet zo lekker in m'n vel zit op het moment, lijkt dat weer zó moeilijk -te veel.
    Zou Luigi Lucardi zoiets hebben? Nouja anders maar eens gewoon gaan bestellen..

15. Edithe

Edithe Lid

12 feb 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou voor de derde optie gaan. Voor dat bedrag kan je nog eens een bedeltje bijkopen of vervangen. Ze hebben echt super veel leuke bedels Bedels.

16. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Sorry, vind er nix aan..geef mij maar een plastic kralenketting:D.

Deel Deze Pagina