We heeft er leuke tips om een dagje uit te gaan met een kleine meid??? Voor veel dingen is ze nog te klein, maar wat zijn nu leuke ideeën voor de vakanties? Ballorig Zwembad Wie vult er aan??
Ik heb er net even op zitten googlen. Maar veel verder dan sprookjeswonderland kwam ik niet. Wel een pannenkoekenhuis in Dronten helemaal in het thema kabouters. Zeg er ook erg leuk uit op de foto's. Het sprookjesbos van de Efteling is ook erg leuk alleen de entreeprijzen zijn wat jammer als je met zo'n kleine meid gaat!
Kinderboerderij is hier favoriet! speeltuin bos pannenkoeken/poffertjes gaan eten of zelf maken en laten 'helpen' met maken dierentuin Die kleintjes zijn al snel tevreden, ik zou het lekker simpel houden.
Maar waar kunnen we nou naar toe om de vakantie op te vullen. We kunnen sit jaar allebei weinig vrij krijgen dus willen graag dagjes weg met haar. Een pretpark is natuurlijk nog geen optie, maar wat voor themaparken zijn er wel waar je met een meisje van 1,5 naar toe kan gaan??? Dierentuin en sprookjeswonderland zijn leuke opties. Is plopsaland al leuk??? Koekjes bakken, kinderberderij, park, eendjes voeren, boswandelingen enz enz zijn voor ons hele "gewone" dingen. Die doen we bijna wekelijks wel. Maar wat is nu echt bijzonder!!
ballorig kan ik eigenlijk alleen maar bedenken haha daar kunnen ze rennen ontdekken spelen en eten! Jayla vind het helemaal geweldig daar
Ja, daar zijn we met Ilanas eerste verjaardag ook geweest (en haar anderhalf jaar oudere neef). Zij vond het ook al prachtig op haar leeftijd. Moet wel goed weer zijn.
Hier in het noorden is er in Zuidlaren het Sprookjeshof. Da's niet zo groot en ook niet zo duur. Weet niet waar je vandaan komt, maar misschien is ook wel zoiets bij jullie in de buurt, anders even google raadplegen. Attraktiepark Sprookjeshof, Zuidlaren
ik weet niet waar je woont maar hier in noord holland in tuitjehoorn heb je www.hollebolleboom.nl en daar vlak bij is een dierentuin 5,00 entree ofzo www.blanckendaellzoo.nl dit is allemaal zeer de moeite waard als je in de buurt bent
Wij wonen in Flevoland, maar in de zomer is ze (bijna) 2 jaar. Dus dan kan zo'n dagje wel! Bedankt voor de reacties tot nu toe!!!