thema vissen

Discussion in 'De babyuitzet' started by miekie82, Jun 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    HoiHoi
    Ik wil de babykamer van Tijn een beetje opfleuren naar peuterkamer!
    Zijn kamertje is lime met blauw, en ik wil ier graag een vissen kamer van maken!
    Heeft iemand een kamertje met thema vissen?
    Of heeft iemand ideeen?

kus miek

2. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

Feb 3, 2008
    282
    0
    0
  3. saar

saar Fanatiek lid

Liene heeft ook een visenkamer. Ik ben naar ikea gereden en heb daar de vissenvloermatten gekocht en ze tegen de muur gehangen (dit is zo gedaan in ikea Eindhoven), dan witte bollen (luchtbellen) erboven.

Ook heeft ze zo'n hangmanden van ikea. Daaraan heb ik allerlei vissen zitten.

Ik zal wat foto's plaatsen...

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Saar, wat gaaf!
    Ziet er echt super uit! Blijven die vloerkleden wel goed zitten? hoe heb je die vastgeplakt?

kus miek

5. Chieffie

Chieffie Bekend lid

May 28, 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Bij de Turk (Wie kent ze niet: die leuke winkeltjes die alles verkopen van pan tot babybadje tot servies tot schilderijtjes tot alles en nog wat) hebben ze vaak van die rollen plastic tafelkleed. Kost € 1,- per meter. Wij hebben hiervan een paar meter gekocht met leuk onderwater aquarium/vissendesign, en daar heeft Juud de planken van de vaste kast mee bekleed. Jullie hebben ook vast wel iets dat te bekleden is, dekenkist, plankjes, etc.

Onduidelijk, maar vooruit:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=45691

Juud, als je dit leest: Beter foto'tje?

6. saar

saar Fanatiek lid

ik heb ze vastgenageld, met van die hele kleine nageltjes. Heel de rand rond. Ze blijven goed zitten, maar je moet er natuurlijk wel niet aan prullen, want dan heb je ze zo wel los.

7. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

heb mijn best gedaan :rolleyes: lukte niet erg, dus close-up van 1 vissie...:). staat in mijn album :D (hij is ook niet scherp :()

Share This Page