Sokjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MammaMaaike, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Hoi!

Hoeveel paar sokjes hadden jullie in het begin aangeschaft? Ik lees op de uitzetlijst 4 paar, maar dat lijkt me wel heel erg weinig.
    En hoe houd je die dingen bij mekaar? Ik heb er even na zitten kijken maar wat een kleine dingetjes zet, denk dat het erop neer komt dat je die straks allemaal in een mandje smijt.

Groetjes Maaike

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik zou er niet teveel kopen. De helft van die baby pakjes heeft van die voetjes er aan vast zitten. En dan heb je geen sokjes nodig. Bovendien vond ik het ondingen. Als ze nog zo klein zijn ben je ze iedere keer kwijt. En als ze kruipen dan laten ze de sokjes achter :)
    Maar diegene die je hebt...als je bedoelt met bij elkaar houden dan zou ik idd n klein mandje hebben in je lade van je commode. Dat had ik iig vroeger ook zodat ze niet overal tussen door lagen.
    In de was had ik zo'n waszakje (kan je overal kopen...zeeman of blokker bvb) en dan blijve ze ook fijn bij elkaar ;)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb nu iets van 10 paar ( zelf een aantal gekocht,en een aantal gehad)

Heb ze in een laadje van de kledingkast liggen.

In de was ga ik ze denk in zo'n bh-netje wassen, want anders blijf je zoeken tussen de was.

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik had ook maar 6 paar sokjes....aangezien ik in de winter was uitgerekend had mijn kleine meer slofjes aan...ik bewaarde de sokjes samen met slofjes en mutsjes in de la van mijn commode
    grtz

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    tip: de sokjes van prenatal vallen lekker klein! Als je dan een pakje met voetjes aan doet (die voetjes zijn vaak te groot waardoor je kleine met 2 benen in 1 broekspijp terecht komt) doe er dan een paar sokjes overheen. Niet het mooiste gezicht maar wel erg makkelijk voor de kleine omdat zn benen zo goed in het broekje blijven zitten.

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb nu 4 paar sokjes en 3 paar slofjes, de sokjes
    gaan in een mandje in de kast en in de was ook in
    een waszakje....de slofjes staan op de vensterbank
    te wachten om aangetrokken te worden..... :oops:

7. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Tip voor de wasmachine, bij action, aldi, ah, enzo kun je van die waszakken kopen! Superhandig voor die kleine dingen!

Enne, naarmate ze ouder worden, meer sokken aanschaffen! Kamiel verslind ze!

8. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    tip: koop slofjes in plaats van sokken. Die kun je namelijk wat vaster aansnoeren. Want sokken zijn een ramp, die gaan constant uit.
    En ander nadeel: onze dochter is nu bijna 7 maanden, maar ik heb nog maar 1 paar echt passende sokken gehad. Die dingen zijn na 1 keer wassen eigenlijk al niet meer draagbaar. En ik was ze op 30 graden! En nee, ons meisje heeft geen maatje 42 of zo :D

9. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    goh,ik dacht dat slofjes óver de sokjes moeten! is alleen slofjes niet een beetje koud? in de winter

10. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    De sokjes van Bambino (van het Kruidvat) zijn ideaal! Deze sokjes blijven tenminste goed zitten en gaan echt niet uit!

Echt een aanrader!

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Wij kopen alleen nog de antislip sokjes van de H & M (per 3 paar te kkop), we hebben nu 12 paar denk ik. Na het wassen rol ik er 2 bij elkaar in een bolletje en doe ze in een mandje.
    Ze hebben ze ook in newborn maten alleen snap ik dan de antislip niet. Wel ook in de stoere kleur zwart te koop!

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    De bestpassende sokjes die wij hebben, komen van de Zeeman... zoveel kosten ze niet dus ik zou er daar lekker een paar van aanschaffen.

13. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    We hadden voor mijn dochter altijd sokje van de hema, die je oprolt zegmaar, dat waren de enige die goed bleven zitten. Je hebt ze volgens mij ook bij prenatal.

Waar ik verder echt fan van ben (heb ze nu weer gekocht) zijn van die sokslofjes. Die verkopen ze ook bij de hema in beige en wit. Bij prenatal heb ik blauw en roze gezien. Die blijven ook goed zitten door het boord dat eraan zit. En ze zitten niet zo strak om die kleine voetjes, dus je krijgt ze ook makkelijk aan.

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Inderdaad dit zijn de enige sokjes die NOOIT! uitgaan en je hebt ze in alle kleurtjes per seizoen. Ik heb denk ik 15 opaar in verschillende kleurtjes! Zo fijn! :D

15. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    En ze zijn deze week nog in de aanbieding ook! ;)

16. allen daarheen! :D

Nu moet ik zeggen dat Tisse vaak in z'n blote voetjes ligt, nu met die warme dagen.

Teveel zou ik er dus ook niet inslaan, want je zult wel geregeld een wasje moete draaien.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb ook iets van 10 paar, gehad en gekocht ;)
    En heb een bh-zakje gehaald bij C&A om ze bij elkaar te houden!

Deel Deze Pagina