Hier dadelijk alles van lief! lifestyle Als het een meisje is het lovebirds thema van lief! Als het een jongetje is het STOER! thema van lief!
Bij mijn oudste wist ik niet of hij een jochie of een meisje zou worden, daar had ik lichtgele muren en daarop had ik met lettersjablonen allemaal kinderliedjes gemaakt in iets donkerder geel. Bij mijn 2e had ik een wit met paars/blauwe kamer en allemaal schaapjes Bij de 3e hadden we wit met lime en dan 1 muur een grote plaat opgehangen die we behangen hadden met grote bloemenbehang. Dit is de kamer van de 4e, het bedje en commode zijn 40 jaar oud (en moet nog steeds die stomme radiatorbuizen verven... Hij gaat alleen binnenkort op de schop, aangezien ze ruim 2 is en binnenkort in een gewoon bedje gaat. Bekijk bijlage 259434 en dit is de huidige babykamer van de 5e, het is heel een heel fijn knus kamertje (leftover-room ) Bekijk bijlage 259435 En over behangbomen: je zou zelf de stam kunnen schilderen en bij bouwmarkten kan je altijd gratis behangmonsters meenemen, die knip je in blaadjesvorm en klaar!
moeten de meubeltjes nog in elkaar zetten en dan komen de foto's kan al wel eentje laten zien van het behang/stukje verf space-invader sticker s van bij ikea
hihi ik moest al stiekem lachen toen ik bami schildering zag staan. Hier is het knalblauw geworden........ Met bloemetjes. Want we krijgen een meisje. Mensen waren verbaasd dat we voor blauw kozen bij een meisje. Maar ik vind ons kamertje toch heel meisjesachtig geworden. Fotootjes heb ik trouwens in de show je babykamertopic gezet. Blz. 100
Wij willen een uiltjesthema. We willen dan 1 muur grijs schilderen en daar een behangboom op plakken van lilalabeltje (Behangboom BLAUW & GROEN | Bestellen | Lilalabeltje) De lamp die wij hebben is dezelfde als op de foto, en dan willen we de kamer verder aankleden in deze kleuren. Alleen ik weet niet wat ik op de andere muren moet doen. Blauw? Wit?? Een behang met motief (blauw?) Iemand ideeën voor mij? Mijn man is kleurenblind dus aan hem kan ik niks vragen We hebben meubeltjes die tussen licht en donker hout inzitten. De klamboe is ook die kleur blauw en limegroen.
Napoleon: die vogelhuisjes zijn leuk! Ik heb net krijtverf besteld voor een wandje op de babykamer. Vind het zo'n mooie kleur! Ik heb al Swedish green, dat is een tint donkerder. Daar ga ik de binnenkant van de commode mee schilderen.