Mijn dochter van 4 jaar en 5 maand weegt nu 17kg. Ik vraag me af of dit goed is? Lijkt mij zo weinig.... Ze eet overigens ook erg weinig, krijg er weinig in op een dag... Maar dat is al van baby af aan zo...
hoe lang is je dochter? dat telt natuurlijk ook mee, maar volgens mij is 17 kilo een normaal gewicht.
Ja..hoe lang is ze? Mijn dochter is net 3 ..Ze is 1.02 meter...en weegt 16,35 kilo..(net bij CB geweest) Ze is vrij lang maar t gewicht is prima..
Hier eentje van 5 jaar, 4 maand, en weegt 12 kilo, echt een popje maar als je kind verder wel gezond is zou ik me niet druk maken hoor.
mijn neefje is 4 jaar en 5 maanden en weegt 15 kilo. Is verder gezond hoor! Kijk ook naar je zelf, groot/klein/dik/dun..
Mijn kleine word in januari 2 en weegt nu 13.5. het ligt echt aan de bouw van je kind, de lengte etc. (oh Jonathan is overigens geen dikkertje hoor, gewoon erg groot! ) maar je kunt altijd nog f met het consultatiebureau contact op nemen als je het niet vertrouwd toch!
Whahahaha, Ruben moet nog 2 worden en weegt al ruim 15 kilo! Bij een lengte van ongeveer 93 cm. Lijkt me een prima gewicht voor je dochter trouwens.
Hoe lang ze is...moet ik morgen ff meten Consultatieburo gaat ze niet meer heen he sinds dr 4e want de GGD neemt het over op school, maar zal morgen ff meten. Ik ben zelf 1.68 geloof ik en dr vader ook en aardig normaal gewicht beiden.
Jamilia is 3,5 en weegt 13 kilo ,ze is bijna een meter ze werd 2 weken te laat geboren met 47 cm en 2375 gram
Volgens mij is 17 kilo niet verkeerd hoor. Ik heb een dochter van 3 jaar en 8 maanden en ze is 1.05m lang en weegt 18,5 kilo. Mijn zoon is 6 jaar en 3 maanden en weegt 20,5 kilo en is 1.30m lang. Ze zijn allebei lang voor hun leeftijd maar de 1 is normaal gewicht en de oudste is erg slank zullen we maar zeggen.
Mijn oudste dochter is bijna 6 en weegt 24,5 kilo en 1 meter 28 Volgens mij is 17 kilo best aardig goed hoor....
Hoi, je hebt een handige bmi meter die je kunt gebruiken: http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html Je vul in hoe oud je kindje is en daarna kan je de pijlen bij lengte en gewicht verschuiven en zie je of het gewicht goed is. Erg handig.
hier hebben we een lichtgewichtje. onze oudste zoon wordt in maart 5 jaar. en weegt 17,5 kilo. pas bmi uitgereken op internet en hij heeft een gezond gewicht, maar als hij maar 0,5 kilo zou afvallen dan zou hij ietsje ondergewicht hebben, maar hij heeft een gezond gewicht. hij is lang en mager. onze jongste van 2 gaat ook die kant op trouwens. op het consultatiebureau zeiden ze ook dat hij ook lang en mager is. die is een tijd geleden gewogen en toen was hij 86 cm en ruim 10 kilo. groetjes wendy.